Om vores rivaler VII
- Real-Laudrup
-
- Offline
- Platin bruger
-
Hvem har sagt noget om at dominere bolden på Camp Nou?JesperA skrev: Ancelotti har jo også udtalt at han netop ynder at gøre Real Madrid mere boldbesiddende fremover. Men at komme til Camp Nou allerede nu og regne med at dominere bolden, er naivt, og det var netop det der gjorde at vi i Mou's første classico fik en ordentlig snitter.
Real-Laudrup skrev:
Hvem har sagt noget om at dominere bolden på Camp Nou?JesperA skrev: Ancelotti har jo også udtalt at han netop ynder at gøre Real Madrid mere boldbesiddende fremover. Men at komme til Camp Nou allerede nu og regne med at dominere bolden, er naivt, og det var netop det der gjorde at vi i Mou's første classico fik en ordentlig snitter.
Det har du.....
JesperA skrev: Ancelotti har jo også udtalt at han netop ynder at gøre Real Madrid mere boldbesiddende fremover. Men at komme til Camp Nou allerede nu og regne med at dominere bolden, er naivt, og det var netop det der gjorde at vi i Mou's første classico fik en ordentlig snitter.
Det sjove er at både Madrid og Barca har med de nye trænere droppet idéen om total kontra-bold og total Tika-taka, da man har fundet ud at det ikke er den perfekte løsning, da det bliver for nemt at dæmme op for. Derfor har Barca indført, at man skal gå mere efter konta, samt at man muligvis henter en stor centerforward. Hvor man i Madrid går efter en mere spillebetonet spillestil med højere genpres - med andre ord, hver træner prøver at finder hver deres gyldenmellem vej.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- Real-Laudrup
-
- Offline
- Platin bruger
-
Tror du har læst forkert. Tværtimod, jeg skrev(i en anden tråd) at vi burde spille kontra fodbold på Camp Nou. I alle de andre kampe(Udover Barca og Bayern) burde vi dominere kampen.JesperA skrev:
Real-Laudrup skrev:
Hvem har sagt noget om at dominere bolden på Camp Nou?JesperA skrev: Ancelotti har jo også udtalt at han netop ynder at gøre Real Madrid mere boldbesiddende fremover. Men at komme til Camp Nou allerede nu og regne med at dominere bolden, er naivt, og det var netop det der gjorde at vi i Mou's første classico fik en ordentlig snitter.
Det har du.....
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Offline
- Platin bruger
-
9 mål i 10 kampe so far.
Illarra Modric/Gündoğan
Bale Isco Ronaldo
Agüero
Av av av .
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Real-Laudrup
-
- Offline
- Platin bruger
-
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Offline
- Platin bruger
-
Real-Laudrup skrev: WOW, Bayern er skræmmende! 34 forsøg, 21 på mål. 0 forsøg fra Plzen overhovedet.
Det var det eneste jeg lagde mærke til i det indlæg
No solo soy perfecto, también soy Madridista
www.marca.com/2013/10/23/en/football/barcelona/1382562046.html
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Can Özil provide some of those goals?
I think he's going to enjoy it enormously. He's the man who has to make the difference in the final third. His last pass is brilliant, he'll get more space and with space he kills you. He's going to score more goals himself because of that space. There's no one better than him for that mediapunta role. In England opponents follow you, but if a player comes out to you it is easier to play a quick one-two and go beyond him into space. In a tactical-defensive sense, it is much more calculated in Spain; it's harder to score goals than in England.
Yet the assumption is that the Premier League is harder than La Liga ...
It's complicated, because the English league is more difficult to win but on an individual level it is much, much easier to shine in England. I always thought English football was the best to watch because there are more goals, more chances, more excitement. But now I understand why there are more goals and more chances: it's much more crazy, out of control, everyone attacking, pouring forward ...
(...)
Was it easy for you?
I wouldn't say that. But if we're talking about someone like Özil, it's a question of space. A Spanish-style footballer, like [David] Silva or Özil, if they can find two seconds to think, will see the pass because there'll be space. You see players like Silva in England and you think: "Bloody hell, how good is he!" A second, space, and there's the pass. In Spain, you're up against a Mario Suárez or a Gabi [both at Atlético Madrid] and what a pain they are! In Spain, reducing space is worked on more. In England, it's fast but you can find that space if you are a good player.
Første del af interviewet er her: www.theguardian.com/football/2013/oct/24...as-arsenal-barcelona, anden del kommer i morgen.
- Real-Laudrup
-
- Offline
- Platin bruger
-
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Det er ikke godkendt!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
