Om vores rivaler VII
12 år 7 måneder siden #2653
af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Wenger at Telefoot: - Right now Zlatan Ibrahimovic is better than Messi and Cristiano Ronaldo.
Hvis Wenger virkelig har udtalt dette, så er jeg - for en gangs skyld - enig med ham.
Hvis Wenger virkelig har udtalt dette, så er jeg - for en gangs skyld - enig med ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
- GutiHAZ14
- Gæst
-
12 år 7 måneder siden #2654
af GutiHAZ14
Hellere Jese og Morata.
Besvaret af GutiHAZ14 på emne Om vores rivaler VII
El_Juan skrev: Farvel Karim Benzema. Goddag Luis Suárez. Hattrick mod WBA. Jeg kunne godt se ham i Madrid. Måske ikke til vinter, men så til sommer.
Hellere Jese og Morata.
Emnet er blevet låst.
- falle
- Gæst
-
12 år 7 måneder siden #2655
af falle
Besvaret af falle på emne Om vores rivaler VII
Hvis Suarez kommer så opkøber jeg rettighederne til Osasuna.dk ;)
Emnet er blevet låst.
12 år 7 måneder siden #2656
af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Valencia på vej mod sæsonens femte nederlag. Djukic ligner for alvor en færdig mand i klubben.
Emnet er blevet låst.
- Real-Laudrup
-
- Offline
- Platin bruger
-
12 år 7 måneder siden #2657
af Real-Laudrup
Her viser han vel, hvorfor Barcelona, United & City ikke ansatte ham. Ingen respekt!
Besvaret af Real-Laudrup på emne Om vores rivaler VII
Her viser han vel, hvorfor Barcelona, United & City ikke ansatte ham. Ingen respekt!
Emnet er blevet låst.
- GutiHAZ14
- Gæst
-
12 år 7 måneder siden #2658
af GutiHAZ14
Havde han dog bare fået Real Madrid til at spille sprudlende fodbold, så ville jeg have elsket at se ham i klubben.
Besvaret af GutiHAZ14 på emne Om vores rivaler VII
Real-Laudrup skrev:
Her viser han vel, hvorfor Barcelona, United & City ikke ansatte ham. Ingen respekt!
Havde han dog bare fået Real Madrid til at spille sprudlende fodbold, så ville jeg have elsket at se ham i klubben.
Emnet er blevet låst.
- Real-Laudrup
-
- Offline
- Platin bruger
-
12 år 7 måneder siden #2659
af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Om vores rivaler VII
Ja, men det vidste vi jo fra første dag, at han ikke kunne.GutiHAZ14 skrev:
Real-Laudrup skrev:
Her viser han vel, hvorfor Barcelona, United & City ikke ansatte ham. Ingen respekt!
Havde han dog bare fået Real Madrid til at spille sprudlende fodbold, så ville jeg have elsket at se ham i klubben.
Emnet er blevet låst.
- GutiHAZ14
- Gæst
-
12 år 7 måneder siden #2660
af GutiHAZ14
Besvaret af GutiHAZ14 på emne Om vores rivaler VII
Der er ikke så meget at gøre ved det. Vil hellere ligge skylden på FP, der sammen med resten af den sporstlige ledelse, kører klubben i sænk.
Emnet er blevet låst.
- GutiHAZ14
- Gæst
-
12 år 7 måneder siden #2661
af GutiHAZ14
Besvaret af GutiHAZ14 på emne Om vores rivaler VII
1-0 til lillesøster efter 1 minut..
Oliver
Det er godt at se, at der er kommet et hold mere med i topstriden indtil videre.
Oliver
Det er godt at se, at der er kommet et hold mere med i topstriden indtil videre.
Emnet er blevet låst.
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Offline
- Platin bruger
-
12 år 7 måneder siden #2662
af Real Madrid
Det er simpelthen fantastisk for spansk fodbold, men irriterende ikke selv ikke kan følge med...
Indtil videre har vi endnu ikke vundet over et tophold (barca, alt Madrid, Villarreal)
Spændende om Villarreal kan holde trit. Men må være motivering for de andre hold i Spanien, at det altså ikke er helt umuligt at komme op ved siden af os g Barca
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII
GutiHAZ14 skrev: 1-0 til lillesøster efter 1 minut..
Oliver
Det er godt at se, at der er kommet et hold mere med i topstriden indtil videre.
Det er simpelthen fantastisk for spansk fodbold, men irriterende ikke selv ikke kan følge med...
Indtil videre har vi endnu ikke vundet over et tophold (barca, alt Madrid, Villarreal)
Spændende om Villarreal kan holde trit. Men må være motivering for de andre hold i Spanien, at det altså ikke er helt umuligt at komme op ved siden af os g Barca
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Emnet er blevet låst.
- GutiHAZ14
- Gæst
-
12 år 7 måneder siden #2663
af GutiHAZ14
Normalt når et hold bliver mestre, sætter det normalt de andre hold på plads. Godt nok er Villarreal og Barcelona på udebane og forståelige tabte points. Men kampen mod Atl Madrid hjemme bør aldrig tabes !!! Altså havde vi vundet den, så havde tingene jo også set anderledes ud.
Besvaret af GutiHAZ14 på emne Om vores rivaler VII
Real Madrid skrev:
GutiHAZ14 skrev: 1-0 til lillesøster efter 1 minut..
Oliver
Det er godt at se, at der er kommet et hold mere med i topstriden indtil videre.
Det er simpelthen fantastisk for spansk fodbold, men irriterende ikke selv ikke kan følge med...
Indtil videre har vi endnu ikke vundet over et tophold (barca, alt Madrid, Villarreal)
Spændende om Villarreal kan holde trit. Men må være motivering for de andre hold i Spanien, at det altså ikke er helt umuligt at komme op ved siden af os g Barca
Normalt når et hold bliver mestre, sætter det normalt de andre hold på plads. Godt nok er Villarreal og Barcelona på udebane og forståelige tabte points. Men kampen mod Atl Madrid hjemme bør aldrig tabes !!! Altså havde vi vundet den, så havde tingene jo også set anderledes ud.
Emnet er blevet låst.
