Om vores rivaler VII
- Real-Laudrup
-
- Offline
- Platin bruger
-
Quagliarella og Vucinic er også ude.Steen skrev: Lichtsteiner misser højst sandsynligt kampen på onsdag. Synd for Juve, positivt for os. Så bliver det Ronaldo vs Isla/Padoin.
- raul7=kongen
-
- Offline
- Moderator
-
Steen skrev: Lichtsteiner misser højst sandsynligt kampen på onsdag. Synd for Juve, positivt for os. Så bliver det Ronaldo vs Isla/Padoin.
Man håber på Carsten Werges vegne, at Isla starter inde for Juventus. Så kan vi måske lade Isco starte på bænken, for at hjælpe kommentatoreren yderligere ;)
- Pepe
- Gæst
-
fantastisk kommentar. . Hahahaharaul7=kongen skrev:
Steen skrev: Lichtsteiner misser højst sandsynligt kampen på onsdag. Synd for Juve, positivt for os. Så bliver det Ronaldo vs Isla/Padoin.
Man håber på Carsten Werges vegne, at Isla starter inde for Juventus. Så kan vi måske lade Isco starte på bænken, for at hjælpe kommentatoreren yderligere ;)
Real-Laudrup skrev:
Personligt synes jeg ikke at der var noget imponerende over den måde vi spillede på under Mou.Siempre Madrid skrev:
Real-Laudrup skrev:
Ja, vi har ikke spillet fodbold de sidste 3 år. Forhåbentligt er det på vej!GutiHAZ14 skrev: Det er længe siden vi har set sådan noget bold i Madrid.
Har du været frosset ned? I givet fald ville jeg opprioritere at få hjernen tøet op!
Vi burde spille sådan her. Verdensklasse!
Eller www.dailymotion.com/video/xn2gn8_gary-ne...ico-10-12-2011_sport
Personligt foretrækker jeg den direkte stil hvor to pasninger kan splitte et forsvar ad, frem for at bruge 5 minutter på at spille bolden rundt på midten. Bayern scorede heller ikke efter alt det der pasningsfodbold, deres mål i den kamp var et langskud, en lang bold, og en omstilling. Hvis du er fan af sådan noget fodbold der, så holder du vidst med det forkerte hold i Spanien. 117 mål og 100 point synes jeg taler sit tydelige sprog, og tiki-taka-stilens svagheder blev i øvrigt på det skammeligste udstillet i sidste sæson, af både Real og Bayern. Det er selvfølgelig flot når det lykkedes med nogle mål som Wilsheres, Adebayor lavede et tilsvarende for os for et par sæsoner siden, men i resten af kampens 89 minutter kan det søvndyssende og uinspirerende trillen på tværs sgu ikke få mig op af stolen.
Realmadrid94 skrev: Bah Jesper. Zlatan lavede et vildere mål hvis du spørger mig. Det er sku akrobatik på A-niveau!
Det er også flot lavet, minder faktisk meget om det han scorede mod Italien ved EM '04.
- Kirkbak
- Gæst
-
Jeg kan se på statistikken, at de havde bolden som de plejer, og havde 10 skud på mål. Stod Osasuna bare godt defensivt, eller var det Barca der spillede dårligt? Eller hvordan?
Der er kun 1 uge til de mødes, og derfor ønsker jeg lige lidt info om kampen i går.
- Real Madrid 7
-
- Offline
- Platin bruger
-
Kirkbak skrev: Jeg fik ikke set barca kampen i går. Er der nogen som har lidt info om kampen?
Jeg kan se på statistikken, at de havde bolden som de plejer, og havde 10 skud på mål. Stod Osasuna bare godt defensivt, eller var det Barca der spillede dårligt? Eller hvordan?
Der er kun 1 uge til de mødes, og derfor ønsker jeg lige lidt info om kampen i går.
Elendige kamp af Barca . De eneste, der kan være deres indsats bekendt er bagkæden (på nær Adriano) og så Neymar. Resten sejlede rundt. Pedro var en skygge af sig selv. Iniesta ramte ikke en eneste af de spillere, han prøvede at aflevere til. Xavi var alt for langsom i sin spilopfatning. Og Fabregas var HELT væk. Medmindre Xavi vitterligt havde brug for en pause eller var småskadet, og Messi var også elendigt
- Ikertheman
- Gæst
-
Real Madrid 7 skrev:
Kirkbak skrev: Jeg fik ikke set barca kampen i går. Er der nogen som har lidt info om kampen?
Jeg kan se på statistikken, at de havde bolden som de plejer, og havde 10 skud på mål. Stod Osasuna bare godt defensivt, eller var det Barca der spillede dårligt? Eller hvordan?
Der er kun 1 uge til de mødes, og derfor ønsker jeg lige lidt info om kampen i går.
Elendige kamp af Barca . De eneste, der kan være deres indsats bekendt er bagkæden (på nær Adriano) og så Neymar. Resten sejlede rundt. Pedro var en skygge af sig selv. Iniesta ramte ikke en eneste af de spillere, han prøvede at aflevere til. Xavi var alt for langsom i sin spilopfatning. Og Fabregas var HELT væk. Medmindre Xavi vitterligt havde brug for en pause eller var småskadet, og Messi var også elendigt
Fik Messi ikke kun en 20-30 min? Fabregas og Neymar havde hver nogle RIMELIG store chancer, som de brændte på de skammeligste.. Barcelona manglede i stor grad flow i spillet.. Jeg gætter på, at Martino ville ha' sparret Messi pga. skaden, men han kunne som sagt "heldigvis" ikke rette op de manglede mål og gode spil fra Barcelonas side..
- Kirkbak
- Gæst
-
bruger
i går 21:59
Sv: Osasuna bremsede Barcas stime
Elendig kamp af Barca - typisk landsholdspause-syndrom. De eneste, der kan være deres indsats bekendt er bagkæden (på nær Adriano) og så Neymar. Resten sejlede rundt. Pedro var en skygge af sig selv. Iniesta ramte ikke en eneste af de spillere, han prøvede at aflevere til. Xavi var alt for langsom i sin spilopfatning. Og Fabregas var HELT væk. Medmindre Xavi vitterligt havde brug for en pause eller var småskadet, så forstår jeg slet ikke, at man ikke smider Fabregas ud til fordel for Messi.
Omvendt en fornøjelse at se Neymar drible rundt, men det er svært, når ingen af de fem andre offensive spillere er tjekket ind efter landsholdspausen. Dejligt at se Puyol tilbage - lidt bambi-ben i ny og næ, men en fin indsats.
Fortjent uafgjort. Håber, at vi kan tage revanche i de to kampe i næste uge, hvor Pique, Alves og Sanchez er tilbage (og så selvf Messi fra start).
Jeg kan se nu at du har kopieret fra bold.dk.
- Real Madrid 7
-
- Offline
- Platin bruger
-
Kirkbak skrev: TheFischers
bruger
i går 21:59
Sv: Osasuna bremsede Barcas stime
Elendig kamp af Barca - typisk landsholdspause-syndrom. De eneste, der kan være deres indsats bekendt er bagkæden (på nær Adriano) og så Neymar. Resten sejlede rundt. Pedro var en skygge af sig selv. Iniesta ramte ikke en eneste af de spillere, han prøvede at aflevere til. Xavi var alt for langsom i sin spilopfatning. Og Fabregas var HELT væk. Medmindre Xavi vitterligt havde brug for en pause eller var småskadet, så forstår jeg slet ikke, at man ikke smider Fabregas ud til fordel for Messi.
Omvendt en fornøjelse at se Neymar drible rundt, men det er svært, når ingen af de fem andre offensive spillere er tjekket ind efter landsholdspausen. Dejligt at se Puyol tilbage - lidt bambi-ben i ny og næ, men en fin indsats.
Fortjent uafgjort. Håber, at vi kan tage revanche i de to kampe i næste uge, hvor Pique, Alves og Sanchez er tilbage (og så selvf Messi fra start).
Jeg kan se nu at du har kopieret fra bold.dk.
Jeg er brugen så jeg har ikke kopieret det nogle gange tromler jeg bare der inden
