Om vores rivaler VII

12 år 8 måneder siden #2605 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Lichtsteiner misser højst sandsynligt kampen på onsdag. Synd for Juve, positivt for os. Så bliver det Ronaldo vs Isla/Padoin.
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2606 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev: Lichtsteiner misser højst sandsynligt kampen på onsdag. Synd for Juve, positivt for os. Så bliver det Ronaldo vs Isla/Padoin.

Quagliarella og Vucinic er også ude.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2607 af Realex
Besvaret af Realex på emne Om vores rivaler VII
Jaaaa! osasuna.dk er tilbage!
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, raul7=kongen
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2608 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev: Lichtsteiner misser højst sandsynligt kampen på onsdag. Synd for Juve, positivt for os. Så bliver det Ronaldo vs Isla/Padoin.


Man håber på Carsten Werges vegne, at Isla starter inde for Juventus. Så kan vi måske lade Isco starte på bænken, for at hjælpe kommentatoreren yderligere ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Real Madrid, Steen
Emnet er blevet låst.
  • Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #2609 af Pepe
Besvaret af Pepe på emne Om vores rivaler VII

raul7=kongen skrev:

Steen skrev: Lichtsteiner misser højst sandsynligt kampen på onsdag. Synd for Juve, positivt for os. Så bliver det Ronaldo vs Isla/Padoin.


Man håber på Carsten Werges vegne, at Isla starter inde for Juventus. Så kan vi måske lade Isco starte på bænken, for at hjælpe kommentatoreren yderligere ;)

fantastisk kommentar. . Hahahaha
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2610 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII

Real-Laudrup skrev:

Siempre Madrid skrev:

Real-Laudrup skrev:

GutiHAZ14 skrev: Det er længe siden vi har set sådan noget bold i Madrid.

Ja, vi har ikke spillet fodbold de sidste 3 år. Forhåbentligt er det på vej!


Har du været frosset ned? I givet fald ville jeg opprioritere at få hjernen tøet op!

Personligt synes jeg ikke at der var noget imponerende over den måde vi spillede på under Mou.
Vi burde spille sådan her. Verdensklasse!

Eller www.dailymotion.com/video/xn2gn8_gary-ne...ico-10-12-2011_sport


Personligt foretrækker jeg den direkte stil hvor to pasninger kan splitte et forsvar ad, frem for at bruge 5 minutter på at spille bolden rundt på midten. Bayern scorede heller ikke efter alt det der pasningsfodbold, deres mål i den kamp var et langskud, en lang bold, og en omstilling. Hvis du er fan af sådan noget fodbold der, så holder du vidst med det forkerte hold i Spanien. 117 mål og 100 point synes jeg taler sit tydelige sprog, og tiki-taka-stilens svagheder blev i øvrigt på det skammeligste udstillet i sidste sæson, af både Real og Bayern. Det er selvfølgelig flot når det lykkedes med nogle mål som Wilsheres, Adebayor lavede et tilsvarende for os for et par sæsoner siden, men i resten af kampens 89 minutter kan det søvndyssende og uinspirerende trillen på tværs sgu ikke få mig op af stolen.
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2611 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII

Realmadrid94 skrev: Bah Jesper. Zlatan lavede et vildere mål hvis du spørger mig. Det er sku akrobatik på A-niveau!


Det er også flot lavet, minder faktisk meget om det han scorede mod Italien ved EM '04.

Emnet er blevet låst.
  • Kirkbak
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #2612 af Kirkbak
Besvaret af Kirkbak på emne Om vores rivaler VII
Jeg fik ikke set barca kampen i går. Er der nogen som har lidt info om kampen?

Jeg kan se på statistikken, at de havde bolden som de plejer, og havde 10 skud på mål. Stod Osasuna bare godt defensivt, eller var det Barca der spillede dårligt? Eller hvordan?

Der er kun 1 uge til de mødes, og derfor ønsker jeg lige lidt info om kampen i går.
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2613 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Om vores rivaler VII

Kirkbak skrev: Jeg fik ikke set barca kampen i går. Er der nogen som har lidt info om kampen?

Jeg kan se på statistikken, at de havde bolden som de plejer, og havde 10 skud på mål. Stod Osasuna bare godt defensivt, eller var det Barca der spillede dårligt? Eller hvordan?

Der er kun 1 uge til de mødes, og derfor ønsker jeg lige lidt info om kampen i går.


Elendige kamp af Barca . De eneste, der kan være deres indsats bekendt er bagkæden (på nær Adriano) og så Neymar. Resten sejlede rundt. Pedro var en skygge af sig selv. Iniesta ramte ikke en eneste af de spillere, han prøvede at aflevere til. Xavi var alt for langsom i sin spilopfatning. Og Fabregas var HELT væk. Medmindre Xavi vitterligt havde brug for en pause eller var småskadet, og Messi var også elendigt
Følgende bruger(e) sagde tak: Kirkbak
Emnet er blevet låst.
  • Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #2614 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Om vores rivaler VII

Real Madrid 7 skrev:

Kirkbak skrev: Jeg fik ikke set barca kampen i går. Er der nogen som har lidt info om kampen?

Jeg kan se på statistikken, at de havde bolden som de plejer, og havde 10 skud på mål. Stod Osasuna bare godt defensivt, eller var det Barca der spillede dårligt? Eller hvordan?

Der er kun 1 uge til de mødes, og derfor ønsker jeg lige lidt info om kampen i går.


Elendige kamp af Barca . De eneste, der kan være deres indsats bekendt er bagkæden (på nær Adriano) og så Neymar. Resten sejlede rundt. Pedro var en skygge af sig selv. Iniesta ramte ikke en eneste af de spillere, han prøvede at aflevere til. Xavi var alt for langsom i sin spilopfatning. Og Fabregas var HELT væk. Medmindre Xavi vitterligt havde brug for en pause eller var småskadet, og Messi var også elendigt


Fik Messi ikke kun en 20-30 min? Fabregas og Neymar havde hver nogle RIMELIG store chancer, som de brændte på de skammeligste.. Barcelona manglede i stor grad flow i spillet.. Jeg gætter på, at Martino ville ha' sparret Messi pga. skaden, men han kunne som sagt "heldigvis" ikke rette op de manglede mål og gode spil fra Barcelonas side..
Emnet er blevet låst.
  • Kirkbak
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #2615 af Kirkbak
Besvaret af Kirkbak på emne Om vores rivaler VII
TheFischers
bruger
i går 21:59
Sv: Osasuna bremsede Barcas stime
Elendig kamp af Barca - typisk landsholdspause-syndrom. De eneste, der kan være deres indsats bekendt er bagkæden (på nær Adriano) og så Neymar. Resten sejlede rundt. Pedro var en skygge af sig selv. Iniesta ramte ikke en eneste af de spillere, han prøvede at aflevere til. Xavi var alt for langsom i sin spilopfatning. Og Fabregas var HELT væk. Medmindre Xavi vitterligt havde brug for en pause eller var småskadet, så forstår jeg slet ikke, at man ikke smider Fabregas ud til fordel for Messi.

Omvendt en fornøjelse at se Neymar drible rundt, men det er svært, når ingen af de fem andre offensive spillere er tjekket ind efter landsholdspausen. Dejligt at se Puyol tilbage - lidt bambi-ben i ny og næ, men en fin indsats.

Fortjent uafgjort. Håber, at vi kan tage revanche i de to kampe i næste uge, hvor Pique, Alves og Sanchez er tilbage (og så selvf Messi fra start).

Jeg kan se nu at du har kopieret fra bold.dk.
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2616 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Om vores rivaler VII

Kirkbak skrev: TheFischers
bruger
i går 21:59
Sv: Osasuna bremsede Barcas stime
Elendig kamp af Barca - typisk landsholdspause-syndrom. De eneste, der kan være deres indsats bekendt er bagkæden (på nær Adriano) og så Neymar. Resten sejlede rundt. Pedro var en skygge af sig selv. Iniesta ramte ikke en eneste af de spillere, han prøvede at aflevere til. Xavi var alt for langsom i sin spilopfatning. Og Fabregas var HELT væk. Medmindre Xavi vitterligt havde brug for en pause eller var småskadet, så forstår jeg slet ikke, at man ikke smider Fabregas ud til fordel for Messi.

Omvendt en fornøjelse at se Neymar drible rundt, men det er svært, når ingen af de fem andre offensive spillere er tjekket ind efter landsholdspausen. Dejligt at se Puyol tilbage - lidt bambi-ben i ny og næ, men en fin indsats.

Fortjent uafgjort. Håber, at vi kan tage revanche i de to kampe i næste uge, hvor Pique, Alves og Sanchez er tilbage (og så selvf Messi fra start).

Jeg kan se nu at du har kopieret fra bold.dk.


Jeg er brugen så jeg har ikke kopieret det nogle gange tromler jeg bare der inden
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum