Om vores rivaler VII
- falle
- Gæst
-
pm skrev: Er der nogen af jer der ved hvilken kanal der viser Fiorentina - Napoli i aften, elller har et godt stream?
blog.buttermouth.com/2012/05/top-10-webs...s-streaming.html?m=1
Jeg bruger Sportlemontv som der nævnes i bloggen men der er andre gode sites nævnt.
pm skrev: Er der nogen af jer der ved hvilken kanal der viser Fiorentina - Napoli i aften, elller har et godt stream?
neolive.eu/163881/2/Watch-AC-Fiorentina-vs-Napoli-/ engelsk kommentator
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
- Ikertheman
- Gæst
-
HHB65 skrev:
pm skrev: Er der nogen af jer der ved hvilken kanal der viser Fiorentina - Napoli i aften, elller har et godt stream?
blog.buttermouth.com/2012/05/top-10-webs...s-streaming.html?m=1
Jeg bruger Sportlemontv som der nævnes i bloggen men der er andre gode sites nævnt.
Hvis det andet link ikke virker, så brug: livetv.ru/en/eventinfo/197754_fiorentina_napoli/ , bruger selv livetv.ru/en flittigt :)
- henrikcomn
- Offline
- Bruger er blokkeret
-
Ja, jeg ved godt Real også kunne/burde have tabt point i kampe som mod Elche især, men Barca gør det stort set ikke !
Både mod Malaga, Valencia, Sevilla(h), Real Madrid og nu Espanyol kunne de ligeså godt have tabt eller max fået 1 point.. Men hvad har de fået ud af de kampe? Maximum point!!!! SÅ FRUSTRERENDE, da jeg ikke mener Barca er bedre end os ! ØV
- Real-Laudrup
-
- Offline
- Platin bruger
-
Guillem Balague tror på at vi nok skal vinde ligaen. Men han modsiger også sig selv hele tiden. For et par måneder siden, sagde han at Barcelona vinder den.henrikcomn skrev: Hvor er det frustrerende og se at Barca nærmest ALDRIG taber points selvom de stinker!!!
Ja, jeg ved godt Real også kunne/burde have tabt point i kampe som mod Elche især, men Barca gør det stort set ikke !
Både mod Malaga, Valencia, Sevilla(h), Real Madrid og nu Espanyol kunne de ligeså godt have tabt eller max fået 1 point.. Men hvad har de fået ud af de kampe? Maximum point!!!! SÅ FRUSTRERENDE, da jeg ikke mener Barca er bedre end os ! ØV
bleacherreport.com/articles/1834127-gare...nd-to-the-liga-title
- Real-Laudrup
-
- Offline
- Platin bruger
-
www.marca.com/2013/11/02/en/football/rea...drid/1383347030.html
- rezamadridista
-
- Offline
- Platin bruger
-
Om Wenger:
But he likes having the ball, playing football, passes... it’s like an orchestra," gesturing as if playing a violin, "But it is a silent song. I like heavy metal more. I always want it loud.
Lidt om Barcas spillestil:
To enjoy football you have to do this. He can win, he can win, post, goalkeeper, save — that is what I love. If, in the last four years, Barcelona were the first team I saw playing when I was four years of age — this serenity of football, they win 5-0, 6-0 — I would have played tennis.
Hvad Klopp selv fortrækker:
It is not my sport. I don’t like winning with 80 per cent [of possession]. Sorry that is not enough for me. Fighting football, not serenity football, that is what I like. What we call in German 'English' — rainy day, heavy pitch, 5-5, everybody is dirty in the face and goes home and cannot play for weeks after.
www.goal.com/en/news/9/england/2013/11/0...ootball?ICID=HP_TS_4
- Ingen svæver på banen som Zizou!
rezamadridista skrev: Klopp måde at definere flot fodbold er virkelig identisk med hvordan jeg selv ser på tingene:
Om Wenger:But he likes having the ball, playing football, passes... it’s like an orchestra," gesturing as if playing a violin, "But it is a silent song. I like heavy metal more. I always want it loud.
Lidt om Barcas spillestil:To enjoy football you have to do this. He can win, he can win, post, goalkeeper, save — that is what I love. If, in the last four years, Barcelona were the first team I saw playing when I was four years of age — this serenity of football, they win 5-0, 6-0 — I would have played tennis.
Hvad Klopp selv fortrækker:It is not my sport. I don’t like winning with 80 per cent [of possession]. Sorry that is not enough for me. Fighting football, not serenity football, that is what I like. What we call in German 'English' — rainy day, heavy pitch, 5-5, everybody is dirty in the face and goes home and cannot play for weeks after.
www.goal.com/en/news/9/england/2013/11/0...ootball?ICID=HP_TS_4
Den mand skal vi rykke væk fra Dortmund, så han kan blive Madrid-træner - en dag ude i fremtiden.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- Real-Laudrup
-
- Offline
- Platin bruger
-
