Om vores rivaler VII

  • falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #2677 af falle
Besvaret af falle på emne Om vores rivaler VII
Og det var så dén kamp.
Emnet er blevet låst.
12 år 7 måneder siden #2678 af pm
Besvaret af pm på emne Om vores rivaler VII
Er der nogen af jer der ved hvilken kanal der viser Fiorentina - Napoli i aften, elller har et godt stream?
Emnet er blevet låst.
12 år 7 måneder siden #2679 af HHB65
Besvaret af HHB65 på emne Om vores rivaler VII

pm skrev: Er der nogen af jer der ved hvilken kanal der viser Fiorentina - Napoli i aften, elller har et godt stream?


blog.buttermouth.com/2012/05/top-10-webs...s-streaming.html?m=1

Jeg bruger Sportlemontv som der nævnes i bloggen men der er andre gode sites nævnt.
Emnet er blevet låst.
12 år 7 måneder siden #2680 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Om vores rivaler VII

pm skrev: Er der nogen af jer der ved hvilken kanal der viser Fiorentina - Napoli i aften, elller har et godt stream?


neolive.eu/163881/2/Watch-AC-Fiorentina-vs-Napoli-/ engelsk kommentator

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Emnet er blevet låst.
  • Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #2681 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Om vores rivaler VII

HHB65 skrev:

pm skrev: Er der nogen af jer der ved hvilken kanal der viser Fiorentina - Napoli i aften, elller har et godt stream?


blog.buttermouth.com/2012/05/top-10-webs...s-streaming.html?m=1

Jeg bruger Sportlemontv som der nævnes i bloggen men der er andre gode sites nævnt.


Hvis det andet link ikke virker, så brug: livetv.ru/en/eventinfo/197754_fiorentina_napoli/ , bruger selv livetv.ru/en flittigt :)
Emnet er blevet låst.
12 år 7 måneder siden #2682 af pm
Besvaret af pm på emne Om vores rivaler VII
Super, tak for det gutter :)
Emnet er blevet låst.
12 år 7 måneder siden #2683 af henrikcomn
Besvaret af henrikcomn på emne Om vores rivaler VII
Hvor er det frustrerende og se at Barca nærmest ALDRIG taber points selvom de stinker!!!

Ja, jeg ved godt Real også kunne/burde have tabt point i kampe som mod Elche især, men Barca gør det stort set ikke !

Både mod Malaga, Valencia, Sevilla(h), Real Madrid og nu Espanyol kunne de ligeså godt have tabt eller max fået 1 point.. Men hvad har de fået ud af de kampe? Maximum point!!!! SÅ FRUSTRERENDE, da jeg ikke mener Barca er bedre end os ! ØV
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel
Emnet er blevet låst.
12 år 7 måneder siden #2684 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Om vores rivaler VII

henrikcomn skrev: Hvor er det frustrerende og se at Barca nærmest ALDRIG taber points selvom de stinker!!!

Ja, jeg ved godt Real også kunne/burde have tabt point i kampe som mod Elche især, men Barca gør det stort set ikke !

Både mod Malaga, Valencia, Sevilla(h), Real Madrid og nu Espanyol kunne de ligeså godt have tabt eller max fået 1 point.. Men hvad har de fået ud af de kampe? Maximum point!!!! SÅ FRUSTRERENDE, da jeg ikke mener Barca er bedre end os ! ØV

Guillem Balague tror på at vi nok skal vinde ligaen. Men han modsiger også sig selv hele tiden. For et par måneder siden, sagde han at Barcelona vinder den.
bleacherreport.com/articles/1834127-gare...nd-to-the-liga-title
Emnet er blevet låst.
12 år 7 måneder siden #2685 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Om vores rivaler VII
Stakkels Adan. På et tidspunkt var han verdens bedste målmand, nu kan han ikke engang finde en klub.
www.marca.com/2013/11/02/en/football/rea...drid/1383347030.html
Emnet er blevet låst.
12 år 7 måneder siden #2686 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Om vores rivaler VII
Klopp måde at definere flot fodbold er virkelig identisk med hvordan jeg selv ser på tingene:

Om Wenger:

But he likes having the ball, playing football, passes... it’s like an orchestra," gesturing as if playing a violin, "But it is a silent song. I like heavy metal more. I always want it loud.


Lidt om Barcas spillestil:

To enjoy football you have to do this. He can win, he can win, post, goalkeeper, save — that is what I love. If, in the last four years, Barcelona were the first team I saw playing when I was four years of age — this serenity of football, they win 5-0, 6-0 — I would have played tennis.


Hvad Klopp selv fortrækker:

It is not my sport. I don’t like winning with 80 per cent [of possession]. Sorry that is not enough for me. Fighting football, not serenity football, that is what I like. What we call in German 'English' — rainy day, heavy pitch, 5-5, everybody is dirty in the face and goes home and cannot play for weeks after.


www.goal.com/en/news/9/england/2013/11/0...ootball?ICID=HP_TS_4

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid
Emnet er blevet låst.
12 år 7 måneder siden #2687 af baggins
Besvaret af baggins på emne Om vores rivaler VII

rezamadridista skrev: Klopp måde at definere flot fodbold er virkelig identisk med hvordan jeg selv ser på tingene:

Om Wenger:

But he likes having the ball, playing football, passes... it’s like an orchestra," gesturing as if playing a violin, "But it is a silent song. I like heavy metal more. I always want it loud.


Lidt om Barcas spillestil:

To enjoy football you have to do this. He can win, he can win, post, goalkeeper, save — that is what I love. If, in the last four years, Barcelona were the first team I saw playing when I was four years of age — this serenity of football, they win 5-0, 6-0 — I would have played tennis.


Hvad Klopp selv fortrækker:

It is not my sport. I don’t like winning with 80 per cent [of possession]. Sorry that is not enough for me. Fighting football, not serenity football, that is what I like. What we call in German 'English' — rainy day, heavy pitch, 5-5, everybody is dirty in the face and goes home and cannot play for weeks after.


www.goal.com/en/news/9/england/2013/11/0...ootball?ICID=HP_TS_4


Den mand skal vi rykke væk fra Dortmund, så han kan blive Madrid-træner - en dag ude i fremtiden.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid
Emnet er blevet låst.
12 år 7 måneder siden #2688 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Om vores rivaler VII
Nej tak til Jürgen Klopp. Jeg er kæmpe fan af ham, og hvad han har opnået er fantastisk. Men grunden til at jeg ikke vil have ham, er det han taler om: Hans spillestil. Han lægger ikke vægt på bolbesiddelse og at styre kampene Det er presspil, intensitet og omstillinger.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum