Om vores rivaler VII

  • GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #2593 af GutiHAZ14
Besvaret af GutiHAZ14 på emne Om vores rivaler VII
Det er længe siden vi har set sådan noget bold i Madrid.
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2594 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Om vores rivaler VII

GutiHAZ14 skrev: Det er længe siden vi har set sådan noget bold i Madrid.

Ja, vi har ikke spillet fodbold de sidste 3 år. Forhåbentligt er det på vej!
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved Real-Laudrup.
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2595 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII

raul7=kongen skrev:

Real-Laudrup skrev:

Siempre Madrid skrev: Hehe, det lød bare dramatisk ;-)

Jeg er nu heller ikke sikker på, at daddy var den store hjælp for Özil...........eller.........det kan man jo selv se nu, hvor han tumler rundt i noget, der hedder Arsenal.

Paaass nu på, Arsenal er trods alt nr. 1 i PL, mens vi er 5 point efter Barca og Atleti.


.... Men sidst de vandt en titel var den rigtige Ronaldo vores topscorer...... ;)


Og alligevel slog de os ud af Cl i 1/8 dels finalen for nogle år siden. Jeg ville nu ikke håne Arsenal for meget, og slet ikke som Real Madrid fan.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved Dios.
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2596 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

Real-Laudrup skrev:

GutiHAZ14 skrev: Det er længe siden vi har set sådan noget bold i Madrid.

Ja, vi har ikke spillet fodbold de sidste 3 år. Forhåbentligt er det på vej!


Har du været frosset ned? I givet fald ville jeg opprioritere at få hjernen tøet op!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, asp3200
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2597 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev:

Real-Laudrup skrev:

GutiHAZ14 skrev: Det er længe siden vi har set sådan noget bold i Madrid.

Ja, vi har ikke spillet fodbold de sidste 3 år. Forhåbentligt er det på vej!


Har du været frosset ned? I givet fald ville jeg opprioritere at få hjernen tøet op!

Personligt synes jeg ikke at der var noget imponerende over den måde vi spillede på under Mou.
Vi burde spille sådan her. Verdensklasse!

Eller www.dailymotion.com/video/xn2gn8_gary-ne...ico-10-12-2011_sport
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved Real-Laudrup.
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2598 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Om vores rivaler VII
Bah Jesper. Zlatan lavede et vildere mål hvis du spørger mig. Det er sku akrobatik på A-niveau!
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2599 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Ibrahimovics mål til 1-0 og Cavanis mål til 3-0 i dagens kamp (PSG-Bastia 4-0), er alle værd at se eller gense. Begge mål er høj, høj individuel klasse. Jeg vil i øvrigt mene, at det mål Aaron Ramsey scorer i Arsenals kamp i dag, er bedre end Wilsheres. Det er heller ikke så meget Wilsheres mål der er flot, men opspillet til målet. Cuntshere skal jo bare sætte foden på.
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2600 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Om vores rivaler VII

El_Juan skrev: Ibrahimovics mål til 1-0 og Cavanis mål til 3-0 i dagens kamp (PSG-Bastia 4-0), er alle værd at se eller gense. Begge mål er høj, høj individuel klasse. Jeg vil i øvrigt mene, at det mål Aaron Ramsey scorer i Arsenals kamp i dag, er bedre end Wilsheres. Det er heller ikke så meget Wilsheres mål der er flot, men opspillet til målet. Cuntshere skal jo bare sætte foden på.

Hvad har du imod Wilshere?
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2601 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Om vores rivaler VII
BOOM! 0-0 i Pamplona!
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2602 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Osasuna.dk NU!!!!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Roesen7
Emnet er blevet låst.
  • Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #2603 af Pepe
Besvaret af Pepe på emne Om vores rivaler VII

Real-Laudrup skrev: BOOM! 0-0 i Pamplona!

har spillet kryds på den synd det andre kamp ikke gik med
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2604 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Yes! Tak, Osasuna. Hvis vi vinder El Clásico, så har begge mandskaber 25 point. Jeg tror på det! Vamos!
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum