Om vores rivaler VII
- GutiHAZ14
- Gæst
-
- Real-Laudrup
-
- Offline
- Platin bruger
-
Ja, vi har ikke spillet fodbold de sidste 3 år. Forhåbentligt er det på vej!GutiHAZ14 skrev: Det er længe siden vi har set sådan noget bold i Madrid.
raul7=kongen skrev:
Real-Laudrup skrev:
Paaass nu på, Arsenal er trods alt nr. 1 i PL, mens vi er 5 point efter Barca og Atleti.Siempre Madrid skrev: Hehe, det lød bare dramatisk ;-)
Jeg er nu heller ikke sikker på, at daddy var den store hjælp for Özil...........eller.........det kan man jo selv se nu, hvor han tumler rundt i noget, der hedder Arsenal.
.... Men sidst de vandt en titel var den rigtige Ronaldo vores topscorer...... ;)
Og alligevel slog de os ud af Cl i 1/8 dels finalen for nogle år siden. Jeg ville nu ikke håne Arsenal for meget, og slet ikke som Real Madrid fan.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real-Laudrup skrev:
Ja, vi har ikke spillet fodbold de sidste 3 år. Forhåbentligt er det på vej!GutiHAZ14 skrev: Det er længe siden vi har set sådan noget bold i Madrid.
Har du været frosset ned? I givet fald ville jeg opprioritere at få hjernen tøet op!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Real-Laudrup
-
- Offline
- Platin bruger
-
Personligt synes jeg ikke at der var noget imponerende over den måde vi spillede på under Mou.Siempre Madrid skrev:
Real-Laudrup skrev:
Ja, vi har ikke spillet fodbold de sidste 3 år. Forhåbentligt er det på vej!GutiHAZ14 skrev: Det er længe siden vi har set sådan noget bold i Madrid.
Har du været frosset ned? I givet fald ville jeg opprioritere at få hjernen tøet op!
Vi burde spille sådan her. Verdensklasse!
Eller www.dailymotion.com/video/xn2gn8_gary-ne...ico-10-12-2011_sport
- Realmadrid94
-
- Offline
- Platin bruger
-
- Real-Laudrup
-
- Offline
- Platin bruger
-
Hvad har du imod Wilshere?El_Juan skrev: Ibrahimovics mål til 1-0 og Cavanis mål til 3-0 i dagens kamp (PSG-Bastia 4-0), er alle værd at se eller gense. Begge mål er høj, høj individuel klasse. Jeg vil i øvrigt mene, at det mål Aaron Ramsey scorer i Arsenals kamp i dag, er bedre end Wilsheres. Det er heller ikke så meget Wilsheres mål der er flot, men opspillet til målet. Cuntshere skal jo bare sætte foden på.
- Real-Laudrup
-
- Offline
- Platin bruger
-
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Pepe
- Gæst
-
har spillet kryds på den synd det andre kamp ikke gik medReal-Laudrup skrev: BOOM! 0-0 i Pamplona!
