Om vores rivaler VII
- AvatarEyes
- Gæst
-
Real-Laudrup skrev: Nej tak til Jürgen Klopp. Jeg er kæmpe fan af ham, og hvad han har opnået er fantastisk. Men grunden til at jeg ikke vil have ham, er det han taler om: Hans spillestil. Han lægger ikke vægt på bolbesiddelse og at styre kampene Det er presspil, intensitet og omstillinger.
Og problemet er? Det er præcis sådan Real Madrid spillede i 11-12 sæsonen hvor de slog samtlige rekorder.
Er jeg den eneste der kan se at denne Real-Laudrup troll er en barcelona-fan i meget dårlig forklædning? Få nu bannet ham, er træt af hans bait.
- falle
- Gæst
-
- Real-Laudrup
-
- Offline
- Platin bruger
-
Ja og hvordan gik det året senere? Det har jo vist sig ikke at være optimalt.AvatarEyes skrev:
Real-Laudrup skrev: Nej tak til Jürgen Klopp. Jeg er kæmpe fan af ham, og hvad han har opnået er fantastisk. Men grunden til at jeg ikke vil have ham, er det han taler om: Hans spillestil. Han lægger ikke vægt på bolbesiddelse og at styre kampene Det er presspil, intensitet og omstillinger.
Og problemet er? Det er præcis sådan Real Madrid spillede i 11-12 sæsonen hvor de slog samtlige rekorder.
Er jeg den eneste der kan se at denne Real-Laudrup troll er en barcelona-fan i meget dårlig forklædning? Få nu bannet ham, er træt af hans bait.
Du burde ikke tale om andre. Jeg husker også hvordan du gjorde dig selv til grin, da du skandaløst skrev at du fik øjenkræft af at læse et indlæg, hvor en bruger havde lavet en stavefejl.
- Real-Laudrup
-
- Offline
- Platin bruger
-
Du ignorerede ikke mit indlæg om Casillas/Lopez, tværtimod skrev du at du er enig.falle skrev: Jeg ved godt at det er pokkers, fandens, og møghamrende svært - men prøv at ignorere hans/hendes indlæg :)
- michaelk94
- Gæst
-
Real-Laudrup skrev: Nej tak til Jürgen Klopp. Jeg er kæmpe fan af ham, og hvad han har opnået er fantastisk. Men grunden til at jeg ikke vil have ham, er det han taler om: Hans spillestil. Han lægger ikke vægt på bolbesiddelse og at styre kampene Det er presspil, intensitet og omstillinger.
Altså med presspil, så er ens formål vel at erobre bolden højt oppe på banen. Er vi enige? Hvis man altså så lykkedes med sit presspil, så har man altså fanget bolden højt oppe på banen med mange mænd, for det skal der til i et presspil. Er vi stadig enige? I sådan et tilfælde, så skal man jo næsten være retarderet, hvis man så mener, at det er bedre at holde på bolden fremfor at søge målet med det samme. Hvis man vælger at holde bolden, så må det vel være fordi, at man er mere defensivt indstillet, da man derfor tager tempoet ud af kampen. Det er bla. derfor at størstedelen ser både Bayern og Dortmunds spil som langt mere underholdende end fx Barcas, fordi man netop søger den totale offensive tilgang ved at turde gå direkte mod målet.
- Real-Laudrup
-
- Offline
- Platin bruger
-
Nu er der forskel på Bayern og Dortmund. Bayern vil altid være spilstyrende og have bolden. De spillede possesion under Van Gaal, Heynckes og nu under Guardiola. Når Dortmund ikke kan presse og omstille sig, så ser de middelmådige ud. Som vi så da Malaga stod dybt, der havde de problemer.michaelk94 skrev:
Real-Laudrup skrev: Nej tak til Jürgen Klopp. Jeg er kæmpe fan af ham, og hvad han har opnået er fantastisk. Men grunden til at jeg ikke vil have ham, er det han taler om: Hans spillestil. Han lægger ikke vægt på bolbesiddelse og at styre kampene Det er presspil, intensitet og omstillinger.
Altså med presspil, så er ens formål vel at erobre bolden højt oppe på banen. Er vi enige? Hvis man altså så lykkedes med sit presspil, så har man altså fanget bolden højt oppe på banen med mange mænd, for det skal der til i et presspil. Er vi stadig enige? I sådan et tilfælde, så skal man jo næsten være retarderet, hvis man så mener, at det er bedre at holde på bolden fremfor at søge målet med det samme. Hvis man vælger at holde bolden, så må det vel være fordi, at man er mere defensivt indstillet, da man derfor tager tempoet ud af kampen. Det er bla. derfor at størstedelen ser både Bayern og Dortmunds spil som langt mere underholdende end fx Barcas, fordi man netop søger den totale offensive tilgang ved at turde gå direkte mod målet.
- michaelk94
- Gæst
-
Real-Laudrup skrev:
Nu er der forskel på Bayern og Dortmund. Bayern vil altid være spilstyrende og have bolden. De spillede possesion under Van Gaal, Heynckes og nu under Guardiola. Når Dortmund ikke kan presse og omstille sig, så ser de middelmådige ud. Som vi så da Malaga stod dybt, der havde de problemer.michaelk94 skrev:
Real-Laudrup skrev: Nej tak til Jürgen Klopp. Jeg er kæmpe fan af ham, og hvad han har opnået er fantastisk. Men grunden til at jeg ikke vil have ham, er det han taler om: Hans spillestil. Han lægger ikke vægt på bolbesiddelse og at styre kampene Det er presspil, intensitet og omstillinger.
Altså med presspil, så er ens formål vel at erobre bolden højt oppe på banen. Er vi enige? Hvis man altså så lykkedes med sit presspil, så har man altså fanget bolden højt oppe på banen med mange mænd, for det skal der til i et presspil. Er vi stadig enige? I sådan et tilfælde, så skal man jo næsten være retarderet, hvis man så mener, at det er bedre at holde på bolden fremfor at søge målet med det samme. Hvis man vælger at holde bolden, så må det vel være fordi, at man er mere defensivt indstillet, da man derfor tager tempoet ud af kampen. Det er bla. derfor at størstedelen ser både Bayern og Dortmunds spil som langt mere underholdende end fx Barcas, fordi man netop søger den totale offensive tilgang ved at turde gå direkte mod målet.
Bayern spillede i hvert fald ikke mere possesion fodbold under Heynckes end at de kunne stille sig tilfredse med at have 37% boldbesiddelse og stadig vinde 4-0. Man mødte dog enorm mange hold, som netop stod meget lavt på banen og man derfor var nødt til at åbne forsvaret op. På samme måde havde Real Madrid også oftest boldbesiddelsen under Mourinho, selvom man ikke ligefrem kan sige, at de spillede possesion fodbold, vel? ;)
- Real-Laudrup
-
- Offline
- Platin bruger
-
Nej, ikke mod Barcelona, det kunne de ikke. Det var lige præcis derfor at mange undrede sig over, om de kunne omstille sig, da Bayern netop gerne vil styre spillet. Det gjorde de så til perfektion. Men normalt vil de altid dominere kampene, og det har været sådan siden 2009. De havde jo også mere boldbesiddelse end os i de to kampe i 2012.michaelk94 skrev: Bayern spillede i hvert fald ikke mere possesion fodbold under Heynckes end at de kunne stille sig tilfredse med at have 37% boldbesiddelse og stadig vinde 4-0. Man mødte dog enorm mange hold, som netop stod meget lavt på banen og man derfor var nødt til at åbne forsvaret op. På samme måde havde Real Madrid også oftest boldbesiddelsen under Mourinho, selvom man ikke ligefrem kan sige, at de spillede possesion fodbold, vel? ;)
- DarioGomez
-
- Offline
- Eduardo
-
Jeg kender stadig meget lidt til Ter-Stegen, så jeg ved ikke, om det er godt for Real Madrid.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Real-Laudrup
-
- Offline
- Platin bruger
-
Det var den samme journalist som sagde at Lewandowski nu gerne vil til Real Madrid......DarioGomez skrev: Ter-Stegen meldes på vej til Dortmund, han skulle eftersigende have afvist Barcelona. Kilde Punta Pelota.
Jeg kender stadig meget lidt til Ter-Stegen, så jeg ved ikke, om det er godt for Real Madrid.
Men han er en meget talentfuld målmand. Jeg er bare glad, så længe at de ikke får Courtois!
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
DarioGomez skrev: Ter-Stegen meldes på vej til Dortmund, han skulle eftersigende have afvist Barcelona. Kilde Punta Pelota.
Jeg kender stadig meget lidt til Ter-Stegen, så jeg ved ikke, om det er godt for Real Madrid.
Det er vel nærmest ligegyldigt i forhold til Real Madrid?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Hvis nogle altså ser Barcelona - AC Milan
"Maybe they hate me because I'm too good."
