Om vores rivaler VII

  • Mlarco
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #2701 af Mlarco
Besvaret af Mlarco på emne Om vores rivaler VII
Den sidste slow viser at der sagtens kan dømmes straffe må jeg indrømme..
Emnet er blevet låst.
12 år 7 måneder siden #2702 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Om vores rivaler VII
www.goal.com/en/news/1716/champions-leag...-ronaldo-zubizarreta
Ronaldo er sku 100 gange bedre end tello og Messi
Emnet er blevet låst.
12 år 7 måneder siden #2703 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII

Real Madrid 7 skrev: www.goal.com/en/news/1716/champions-leag...-ronaldo-zubizarreta
Ronaldo er sku 100 gange bedre end tello og Messi


Den kommentar er næsten lige så hovedløs, som Zubizarreta's.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Emnet er blevet låst.
12 år 7 måneder siden #2704 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Om vores rivaler VII
Man når kun lige ind på dette engang så fantastiske forum før man begynder at drømme 3 måneder tilbage, hvor niveauet var markant højere :( øv.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, mortenj
Emnet er blevet låst.
12 år 7 måneder siden #2705 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII
Zlatan hattrick. Wow han er virkelig også i storform. Falcao 9 mål og Cavani og Ibra 8 mål hver i den franske liga. Ikke til at sige, hvem der blir topscorer. Han fortjener en top 3, når årets spiller bliver kåret.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon
Emnet er blevet låst.
  • GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #2706 af GutiHAZ14
Besvaret af GutiHAZ14 på emne Om vores rivaler VII
Villarreal proppede en ind, så mangler vi bare Betis :-)
Emnet er blevet låst.
  • Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #2707 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Om vores rivaler VII
Vi fik da hjælp fra en tidligere canterano, tak for det, kære Juanfran - en flad bold ind og Juanfran dækker ved 1. stolpe og får (uheldigvis for Atletico) foden på, så den går i mål..

Nu mangler vi kun, at Betis hiver et es ud af ærmet og i hvert fald tager en uafgjort, så kan man da ikke få en bedre start på ugen! :)
Emnet er blevet låst.
12 år 7 måneder siden #2708 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om vores rivaler VII
NØJ, hvor spiller de godt, Betis!!

Det er satme en fornøjelse at se deres friske tilgang til kampen. De møder Barca højt oppe på banen og er frygtløse. Det er sgu lækkert at se på.

EDIT:
Messi er netop blevet skiftet ud. Iniesta kommer ind.
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved mortenj.
Emnet er blevet låst.
12 år 7 måneder siden #2709 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII

mortenj skrev: NØJ, hvor spiller de godt, Betis!!

Det er satme en fornøjelse at se deres friske tilgang til kampen. De møder Barca højt oppe på banen og er frygtløse. Det er sgu lækkert at se på.

EDIT:
Messi er netop blevet skiftet ud. Iniesta kommer ind.


Ca. hvilken type skade?

Altså snakker vi flæsket ankel, eller en fiber-solo-ulykke?
Emnet er blevet låst.
12 år 7 måneder siden #2710 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

mortenj skrev: NØJ, hvor spiller de godt, Betis!!

Det er satme en fornøjelse at se deres friske tilgang til kampen. De møder Barca højt oppe på banen og er frygtløse. Det er sgu lækkert at se på.

EDIT:
Messi er netop blevet skiftet ud. Iniesta kommer ind.


Hold kæft, de spiller dårligt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid
Emnet er blevet låst.
12 år 7 måneder siden #2711 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Om vores rivaler VII

mortenj skrev: NØJ, hvor spiller de godt, Betis!!

Det er satme en fornøjelse at se deres friske tilgang til kampen. De møder Barca højt oppe på banen og er frygtløse. Det er sgu lækkert at se på.

EDIT:
Messi er netop blevet skiftet ud. Iniesta kommer ind.

Men også virkelig naivt, til tider!
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved Real-Laudrup.
Emnet er blevet låst.
  • Mlarco
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #2712 af Mlarco
Besvaret af Mlarco på emne Om vores rivaler VII
Det kunne godt være en ankel eller knæskade da han fik en hård takling inden han ville skiftes ud.. Ingen ved det endnu med sikkerhed
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum