Om vores rivaler VII
- Mlarco
- Gæst
-
- Real Madrid 7
-
- Offline
- Platin bruger
-
Ronaldo er sku 100 gange bedre end tello og Messi
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Offline
- Platin bruger
-
Real Madrid 7 skrev: www.goal.com/en/news/1716/champions-leag...-ronaldo-zubizarreta
Ronaldo er sku 100 gange bedre end tello og Messi
Den kommentar er næsten lige så hovedløs, som Zubizarreta's.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Offline
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- GutiHAZ14
- Gæst
-
- Ikertheman
- Gæst
-
Nu mangler vi kun, at Betis hiver et es ud af ærmet og i hvert fald tager en uafgjort, så kan man da ikke få en bedre start på ugen! :)
Det er satme en fornøjelse at se deres friske tilgang til kampen. De møder Barca højt oppe på banen og er frygtløse. Det er sgu lækkert at se på.
EDIT:
Messi er netop blevet skiftet ud. Iniesta kommer ind.
mortenj skrev: NØJ, hvor spiller de godt, Betis!!
Det er satme en fornøjelse at se deres friske tilgang til kampen. De møder Barca højt oppe på banen og er frygtløse. Det er sgu lækkert at se på.
EDIT:
Messi er netop blevet skiftet ud. Iniesta kommer ind.
Ca. hvilken type skade?
Altså snakker vi flæsket ankel, eller en fiber-solo-ulykke?
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
mortenj skrev: NØJ, hvor spiller de godt, Betis!!
Det er satme en fornøjelse at se deres friske tilgang til kampen. De møder Barca højt oppe på banen og er frygtløse. Det er sgu lækkert at se på.
EDIT:
Messi er netop blevet skiftet ud. Iniesta kommer ind.
Hold kæft, de spiller dårligt.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Real-Laudrup
-
- Offline
- Platin bruger
-
Men også virkelig naivt, til tider!mortenj skrev: NØJ, hvor spiller de godt, Betis!!
Det er satme en fornøjelse at se deres friske tilgang til kampen. De møder Barca højt oppe på banen og er frygtløse. Det er sgu lækkert at se på.
EDIT:
Messi er netop blevet skiftet ud. Iniesta kommer ind.
- Mlarco
- Gæst
-
