Om vores rivaler VII
Nok ude af alle disse kampe:
Den 23/11 kl. 16:00 i Primera Division 2013/2014, 14. runde:
Barcelona Vs. Granada
Den 26/11 kl. 20:45 i Champions League gruppe H 2013/2014, 5. runde:
Ajax Vs. Barcelona
Den 01/12 kl. 21:00 i Primera Division 2013/2014, 15. runde:
Athletic Bilbao Vs. Barcelona
Den 06/12 kl. 20:00 i Copa del Rey 2013/2014, 1/16-finale:
Cartagena Vs. Barcelona
Den 11/12 kl. 20:45 i Champions League gruppe H 2013/2014, 6. runde:
Barcelona Vs. Celtic
Den 14/12 kl. 20:00 i Primera Division 2013/2014, 16. runde:
Barcelona Vs. Villarreal
Den 18/12 kl. 20:00 i Copa del Rey 2013/2014, 1/16-finale:
Barcelona Vs. Cartagena
Den 22/12 kl. 17:00 i Primera Division 2013/2014, 17. runde:
Getafe Vs. Barcelona
Den 05/01 kl. 20:00 i Primera Division 2013/2014, 18. runde:
Barcelona Vs. Elche
Den 12/01 kl. 20:00 i Primera Division 2013/2014, 19. runde:
Atletico Madrid Vs. Barcelona
Faktisk kun den sidste kamp mod Ath Madrid som kan skabe problemer for dem, evt Villareal hjemme.
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
asp3200 skrev: Bliver spændende og se om det får en påvirkning på deres resultater, eller om de er ovre messi afhængigheden med Neymar købet.
Nok ude af alle disse kampe:
Den 23/11 kl. 16:00 i Primera Division 2013/2014, 14. runde:
Barcelona Vs. Granada
Den 26/11 kl. 20:45 i Champions League gruppe H 2013/2014, 5. runde:
Ajax Vs. Barcelona
Den 01/12 kl. 21:00 i Primera Division 2013/2014, 15. runde:
Athletic Bilbao Vs. Barcelona
Den 06/12 kl. 20:00 i Copa del Rey 2013/2014, 1/16-finale:
Cartagena Vs. Barcelona
Den 11/12 kl. 20:45 i Champions League gruppe H 2013/2014, 6. runde:
Barcelona Vs. Celtic
Den 14/12 kl. 20:00 i Primera Division 2013/2014, 16. runde:
Barcelona Vs. Villarreal
Den 18/12 kl. 20:00 i Copa del Rey 2013/2014, 1/16-finale:
Barcelona Vs. Cartagena
Den 22/12 kl. 17:00 i Primera Division 2013/2014, 17. runde:
Getafe Vs. Barcelona
Den 05/01 kl. 20:00 i Primera Division 2013/2014, 18. runde:
Barcelona Vs. Elche
Den 12/01 kl. 20:00 i Primera Division 2013/2014, 19. runde:
Atletico Madrid Vs. Barcelona
Faktisk kun den sidste kamp mod Ath Madrid som kan skabe problemer for dem, evt Villareal hjemme.
Messi-afhængigheden har faktisk været forsvindende lille og jeg ser faktisk en større udfordring i udekampen mod Bilbao end i hjemmekampen mod Villarreal, som de skal kunne slå med deres reserver.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Men Villareal skal man ikke undervurdere. De spiller godt og utroligt de ikke vandt over Ath.Madrid i weekenden. De har i hvert fald godt med selvtillid.
- Mlarco
- Gæst
-
- Real-Laudrup
-
- Offline
- Platin bruger
-
Og så skal vi heller ikke glemme kampen mod os, hvor de virkelig udspillede os (til tider) og fortjente at vinde.asp3200 skrev: Bilbao er svær ude og især hvis det regner ;)
Men Villareal skal man ikke undervurdere. De spiller godt og utroligt de ikke vandt over Ath.Madrid i weekenden. De har i hvert fald godt med selvtillid.
- falle
- Gæst
-
På det personlige plan betyder det jo, at han en gang for alle må være ude af kampen om at blive årets spiller.
Man kan ikke stemme efter den 15. november, så det får ikke den store betydning.
Måske taber Barcelona point i en udekamp - hvilket de også sagtens kunne gøre med Messi på banen - men de taber nok max 3 point, på disse to måneder.
Set med Barcelona-brillerne, er der et interessant perspektiv: For nu får Neymar lov til at være stjernen, og dermed også tage frispark og straffe. Nu blomstrer han måske... Hvem ved, måske har Casillas og Messi noget til fælles, når de to måneder er forbi;)
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Offline
- Platin bruger
-
M_linding skrev: Som flere er inde på, så lyder en Messi-skade på to måneder som et kæmpe problem - Men det er reelt set ganske ligegyldigt.
Måske taber Barcelona point i en udekamp - hvilket de også sagtens kunne gøre med Messi på banen - men de taber nok max 3 point, på disse to måneder.
Set med Barcelona-brillerne, er der et interessant perspektiv: For nu får Neymar lov til at være stjernen, og dermed også tage frispark og straffe. Nu blomstrer han måske... Hvem ved, måske har Casillas og Messi noget til fælles, når de to måneder er forbi;)
Arg mon ikk Xavi kommer til at stå for de fleste straffespark og frispark, som set hidtil :-)
Men du har nok ret i, Neymar får et ekstra tungt ansvar på sine skuldre, dog bliver det lige så spændende at se, om de andre målscorer Fabregas, Sanchez og Pedro kan træde ind og præsterer stabilt i Messis fravær.
går jo allerede rygter om, at Messi, som så mange andre sydamerikanere, har toppet i en ung alder, og man ikke vil se den samme Messi mere. Deeeeet er måske lidt "optimistisk" at tro ;-)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev:
M_linding skrev: Som flere er inde på, så lyder en Messi-skade på to måneder som et kæmpe problem - Men det er reelt set ganske ligegyldigt.
Måske taber Barcelona point i en udekamp - hvilket de også sagtens kunne gøre med Messi på banen - men de taber nok max 3 point, på disse to måneder.
Set med Barcelona-brillerne, er der et interessant perspektiv: For nu får Neymar lov til at være stjernen, og dermed også tage frispark og straffe. Nu blomstrer han måske... Hvem ved, måske har Casillas og Messi noget til fælles, når de to måneder er forbi;)
Arg mon ikk Xavi kommer til at stå for de fleste straffespark og frispark, som set hidtil :-)
Men du har nok ret i, Neymar får et ekstra tungt ansvar på sine skuldre, dog bliver det lige så spændende at se, om de andre målscorer Fabregas, Sanchez og Pedro kan træde ind og præsterer stabilt i Messis fravær.
går jo allerede rygter om, at Messi, som så mange andre sydamerikanere, har toppet i en ung alder, og man ikke vil se den samme Messi mere. Deeeeet er måske lidt "optimistisk" at tro ;-)
Jaaaa, både og. Jeg tror at der er mange skjulte interesser omkring Neymar, og at man vil gøre alt for at skrige ham op som succeskøb og superstjerne. Og et straffespark er jo det nemmeste måde, at få smidt en spiller ind i nogle pæne overskrifter;)
Omkring Messi, så har der jo tidligere - også indenfor de seneste 3 år - været oprigtige bekymringer omkring hans fremtidige fysik.
Det der undrer mig er, at hans krop virker så svingende. I 8 måneder i streg kan han spille samtlige minutter, imens træneren siger "Messi spiller hver gang - han kan ikke blive træt!"
Derefter kan der så komme en periode, som nu, hvor hans muskler åbenbart er som gammelt hakkekød. Det kunne være lidt spændende, hvis man en dag kunne få et indblik i de behandlinger han får, og hvilken rytme de følger... Jeg tror at det er mere kompliceret end massage og isbade.
M_linding skrev:
Real Madrid skrev:
M_linding skrev: Som flere er inde på, så lyder en Messi-skade på to måneder som et kæmpe problem - Men det er reelt set ganske ligegyldigt.
Måske taber Barcelona point i en udekamp - hvilket de også sagtens kunne gøre med Messi på banen - men de taber nok max 3 point, på disse to måneder.
Set med Barcelona-brillerne, er der et interessant perspektiv: For nu får Neymar lov til at være stjernen, og dermed også tage frispark og straffe. Nu blomstrer han måske... Hvem ved, måske har Casillas og Messi noget til fælles, når de to måneder er forbi;)
Arg mon ikk Xavi kommer til at stå for de fleste straffespark og frispark, som set hidtil :-)
Men du har nok ret i, Neymar får et ekstra tungt ansvar på sine skuldre, dog bliver det lige så spændende at se, om de andre målscorer Fabregas, Sanchez og Pedro kan træde ind og præsterer stabilt i Messis fravær.
går jo allerede rygter om, at Messi, som så mange andre sydamerikanere, har toppet i en ung alder, og man ikke vil se den samme Messi mere. Deeeeet er måske lidt "optimistisk" at tro ;-)
Jaaaa, både og. Jeg tror at der er mange skjulte interesser omkring Neymar, og at man vil gøre alt for at skrige ham op som succeskøb og superstjerne. Og et straffespark er jo det nemmeste måde, at få smidt en spiller ind i nogle pæne overskrifter;)
Omkring Messi, så har der jo tidligere - også indenfor de seneste 3 år - været oprigtige bekymringer omkring hans fremtidige fysik.
Det der undrer mig er, at hans krop virker så svingende. I 8 måneder i streg kan han spille samtlige minutter, imens træneren siger "Messi spiller hver gang - han kan ikke blive træt!"
Derefter kan der så komme en periode, som nu, hvor hans muskler åbenbart er som gammelt hakkekød. Det kunne være lidt spændende, hvis man en dag kunne få et indblik i de behandlinger han får, og hvilken rytme de følger... Jeg tror at det er mere kompliceret end massage og isbade.
I bund og grund kan jeg ikke forstå at Barcelona har fået lov til at give ham de hormoner, som i sidste ende virker præstationsfremmende..
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
