Om vores rivaler VII

12 år 7 måneder siden #2725 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
Bliver spændende og se om det får en påvirkning på deres resultater, eller om de er ovre messi afhængigheden med Neymar købet.

Nok ude af alle disse kampe:

Den 23/11 kl. 16:00 i Primera Division 2013/2014, 14. runde:
Barcelona Vs. Granada

Den 26/11 kl. 20:45 i Champions League gruppe H 2013/2014, 5. runde:
Ajax Vs. Barcelona

Den 01/12 kl. 21:00 i Primera Division 2013/2014, 15. runde:
Athletic Bilbao Vs. Barcelona

Den 06/12 kl. 20:00 i Copa del Rey 2013/2014, 1/16-finale:
Cartagena Vs. Barcelona

Den 11/12 kl. 20:45 i Champions League gruppe H 2013/2014, 6. runde:
Barcelona Vs. Celtic

Den 14/12 kl. 20:00 i Primera Division 2013/2014, 16. runde:
Barcelona Vs. Villarreal

Den 18/12 kl. 20:00 i Copa del Rey 2013/2014, 1/16-finale:
Barcelona Vs. Cartagena

Den 22/12 kl. 17:00 i Primera Division 2013/2014, 17. runde:
Getafe Vs. Barcelona

Den 05/01 kl. 20:00 i Primera Division 2013/2014, 18. runde:
Barcelona Vs. Elche

Den 12/01 kl. 20:00 i Primera Division 2013/2014, 19. runde:
Atletico Madrid Vs. Barcelona

Faktisk kun den sidste kamp mod Ath Madrid som kan skabe problemer for dem, evt Villareal hjemme.
Emnet er blevet låst.
12 år 7 måneder siden #2726 af Raul-rik
Besvaret af Raul-rik på emne Om vores rivaler VII
Den eneste betydning/konsekvens Messi's skade vil have er hans kandidatur til årets spiller. Barca skal nok klare sig. Alene deres kamp igår viste det. De har et topholdshold klasse/held mod de små hold, hvilket Madrid i højere grad har manglet i år og specielt sidste år!
Emnet er blevet låst.
12 år 7 måneder siden #2727 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

asp3200 skrev: Bliver spændende og se om det får en påvirkning på deres resultater, eller om de er ovre messi afhængigheden med Neymar købet.

Nok ude af alle disse kampe:

Den 23/11 kl. 16:00 i Primera Division 2013/2014, 14. runde:
Barcelona Vs. Granada

Den 26/11 kl. 20:45 i Champions League gruppe H 2013/2014, 5. runde:
Ajax Vs. Barcelona

Den 01/12 kl. 21:00 i Primera Division 2013/2014, 15. runde:
Athletic Bilbao Vs. Barcelona

Den 06/12 kl. 20:00 i Copa del Rey 2013/2014, 1/16-finale:
Cartagena Vs. Barcelona

Den 11/12 kl. 20:45 i Champions League gruppe H 2013/2014, 6. runde:
Barcelona Vs. Celtic

Den 14/12 kl. 20:00 i Primera Division 2013/2014, 16. runde:
Barcelona Vs. Villarreal

Den 18/12 kl. 20:00 i Copa del Rey 2013/2014, 1/16-finale:
Barcelona Vs. Cartagena

Den 22/12 kl. 17:00 i Primera Division 2013/2014, 17. runde:
Getafe Vs. Barcelona

Den 05/01 kl. 20:00 i Primera Division 2013/2014, 18. runde:
Barcelona Vs. Elche

Den 12/01 kl. 20:00 i Primera Division 2013/2014, 19. runde:
Atletico Madrid Vs. Barcelona

Faktisk kun den sidste kamp mod Ath Madrid som kan skabe problemer for dem, evt Villareal hjemme.


Messi-afhængigheden har faktisk været forsvindende lille og jeg ser faktisk en større udfordring i udekampen mod Bilbao end i hjemmekampen mod Villarreal, som de skal kunne slå med deres reserver.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
12 år 7 måneder siden #2728 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
Bilbao er svær ude og især hvis det regner ;)

Men Villareal skal man ikke undervurdere. De spiller godt og utroligt de ikke vandt over Ath.Madrid i weekenden. De har i hvert fald godt med selvtillid.
Emnet er blevet låst.
  • Mlarco
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #2729 af Mlarco
Besvaret af Mlarco på emne Om vores rivaler VII
Mon ikke han vender tilbage i Madrid i det nye år :)
Emnet er blevet låst.
12 år 7 måneder siden #2730 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Om vores rivaler VII

asp3200 skrev: Bilbao er svær ude og især hvis det regner ;)

Men Villareal skal man ikke undervurdere. De spiller godt og utroligt de ikke vandt over Ath.Madrid i weekenden. De har i hvert fald godt med selvtillid.

Og så skal vi heller ikke glemme kampen mod os, hvor de virkelig udspillede os (til tider) og fortjente at vinde.
Emnet er blevet låst.
  • falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #2731 af falle
Besvaret af falle på emne Om vores rivaler VII
Det værste er at hvis nu Ronaldo skulle vinde, så vil fanatikerne mene at det var fordi Messi var skadet, og ikke fordi Ronaldo har været et bæst uden lige i år. Denne sæson kan blive hans bedste hvis han fortsætter i samme stil.
Emnet er blevet låst.
12 år 7 måneder siden #2732 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Siempre Madrid skrev:

På det personlige plan betyder det jo, at han en gang for alle må være ude af kampen om at blive årets spiller.


Man kan ikke stemme efter den 15. november, så det får ikke den store betydning.
Emnet er blevet låst.
12 år 7 måneder siden #2733 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII
Som flere er inde på, så lyder en Messi-skade på to måneder som et kæmpe problem - Men det er reelt set ganske ligegyldigt.

Måske taber Barcelona point i en udekamp - hvilket de også sagtens kunne gøre med Messi på banen - men de taber nok max 3 point, på disse to måneder.

Set med Barcelona-brillerne, er der et interessant perspektiv: For nu får Neymar lov til at være stjernen, og dermed også tage frispark og straffe. Nu blomstrer han måske... Hvem ved, måske har Casillas og Messi noget til fælles, når de to måneder er forbi;)
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved M_linding.
Emnet er blevet låst.
12 år 7 måneder siden #2734 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII

M_linding skrev: Som flere er inde på, så lyder en Messi-skade på to måneder som et kæmpe problem - Men det er reelt set ganske ligegyldigt.

Måske taber Barcelona point i en udekamp - hvilket de også sagtens kunne gøre med Messi på banen - men de taber nok max 3 point, på disse to måneder.

Set med Barcelona-brillerne, er der et interessant perspektiv: For nu får Neymar lov til at være stjernen, og dermed også tage frispark og straffe. Nu blomstrer han måske... Hvem ved, måske har Casillas og Messi noget til fælles, når de to måneder er forbi;)


Arg mon ikk Xavi kommer til at stå for de fleste straffespark og frispark, som set hidtil :-)
Men du har nok ret i, Neymar får et ekstra tungt ansvar på sine skuldre, dog bliver det lige så spændende at se, om de andre målscorer Fabregas, Sanchez og Pedro kan træde ind og præsterer stabilt i Messis fravær.

går jo allerede rygter om, at Messi, som så mange andre sydamerikanere, har toppet i en ung alder, og man ikke vil se den samme Messi mere. Deeeeet er måske lidt "optimistisk" at tro ;-)

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Emnet er blevet låst.
12 år 7 måneder siden #2735 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII

Real Madrid skrev:

M_linding skrev: Som flere er inde på, så lyder en Messi-skade på to måneder som et kæmpe problem - Men det er reelt set ganske ligegyldigt.

Måske taber Barcelona point i en udekamp - hvilket de også sagtens kunne gøre med Messi på banen - men de taber nok max 3 point, på disse to måneder.

Set med Barcelona-brillerne, er der et interessant perspektiv: For nu får Neymar lov til at være stjernen, og dermed også tage frispark og straffe. Nu blomstrer han måske... Hvem ved, måske har Casillas og Messi noget til fælles, når de to måneder er forbi;)


Arg mon ikk Xavi kommer til at stå for de fleste straffespark og frispark, som set hidtil :-)
Men du har nok ret i, Neymar får et ekstra tungt ansvar på sine skuldre, dog bliver det lige så spændende at se, om de andre målscorer Fabregas, Sanchez og Pedro kan træde ind og præsterer stabilt i Messis fravær.

går jo allerede rygter om, at Messi, som så mange andre sydamerikanere, har toppet i en ung alder, og man ikke vil se den samme Messi mere. Deeeeet er måske lidt "optimistisk" at tro ;-)


Jaaaa, både og. Jeg tror at der er mange skjulte interesser omkring Neymar, og at man vil gøre alt for at skrige ham op som succeskøb og superstjerne. Og et straffespark er jo det nemmeste måde, at få smidt en spiller ind i nogle pæne overskrifter;)

Omkring Messi, så har der jo tidligere - også indenfor de seneste 3 år - været oprigtige bekymringer omkring hans fremtidige fysik.

Det der undrer mig er, at hans krop virker så svingende. I 8 måneder i streg kan han spille samtlige minutter, imens træneren siger "Messi spiller hver gang - han kan ikke blive træt!"
Derefter kan der så komme en periode, som nu, hvor hans muskler åbenbart er som gammelt hakkekød. Det kunne være lidt spændende, hvis man en dag kunne få et indblik i de behandlinger han får, og hvilken rytme de følger... Jeg tror at det er mere kompliceret end massage og isbade.
Emnet er blevet låst.
12 år 7 måneder siden #2736 af r-mb-q
Besvaret af r-mb-q på emne Om vores rivaler VII

M_linding skrev:

Real Madrid skrev:

M_linding skrev: Som flere er inde på, så lyder en Messi-skade på to måneder som et kæmpe problem - Men det er reelt set ganske ligegyldigt.

Måske taber Barcelona point i en udekamp - hvilket de også sagtens kunne gøre med Messi på banen - men de taber nok max 3 point, på disse to måneder.

Set med Barcelona-brillerne, er der et interessant perspektiv: For nu får Neymar lov til at være stjernen, og dermed også tage frispark og straffe. Nu blomstrer han måske... Hvem ved, måske har Casillas og Messi noget til fælles, når de to måneder er forbi;)


Arg mon ikk Xavi kommer til at stå for de fleste straffespark og frispark, som set hidtil :-)
Men du har nok ret i, Neymar får et ekstra tungt ansvar på sine skuldre, dog bliver det lige så spændende at se, om de andre målscorer Fabregas, Sanchez og Pedro kan træde ind og præsterer stabilt i Messis fravær.

går jo allerede rygter om, at Messi, som så mange andre sydamerikanere, har toppet i en ung alder, og man ikke vil se den samme Messi mere. Deeeeet er måske lidt "optimistisk" at tro ;-)


Jaaaa, både og. Jeg tror at der er mange skjulte interesser omkring Neymar, og at man vil gøre alt for at skrige ham op som succeskøb og superstjerne. Og et straffespark er jo det nemmeste måde, at få smidt en spiller ind i nogle pæne overskrifter;)

Omkring Messi, så har der jo tidligere - også indenfor de seneste 3 år - været oprigtige bekymringer omkring hans fremtidige fysik.

Det der undrer mig er, at hans krop virker så svingende. I 8 måneder i streg kan han spille samtlige minutter, imens træneren siger "Messi spiller hver gang - han kan ikke blive træt!"
Derefter kan der så komme en periode, som nu, hvor hans muskler åbenbart er som gammelt hakkekød. Det kunne være lidt spændende, hvis man en dag kunne få et indblik i de behandlinger han får, og hvilken rytme de følger... Jeg tror at det er mere kompliceret end massage og isbade.


I bund og grund kan jeg ikke forstå at Barcelona har fået lov til at give ham de hormoner, som i sidste ende virker præstationsfremmende..

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum