Om vores rivaler VII
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Offline
- Platin bruger
-
12 år 7 måneder siden #2713
af Real Madrid
Kan ikke se Barca tabe i La Liga i år. Virkelig ikke imponerende at se på, men de er hamrende effektive foran mål.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII
Siempre Madrid skrev:
mortenj skrev: NØJ, hvor spiller de godt, Betis!!
Det er satme en fornøjelse at se deres friske tilgang til kampen. De møder Barca højt oppe på banen og er frygtløse. Det er sgu lækkert at se på.
EDIT:
Messi er netop blevet skiftet ud. Iniesta kommer ind.
Hold kæft, de spiller dårligt.
Kan ikke se Barca tabe i La Liga i år. Virkelig ikke imponerende at se på, men de er hamrende effektive foran mål.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved Real Madrid.
Emnet er blevet låst.
12 år 7 måneder siden #2714
af Roesen7
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Besvaret af Roesen7 på emne Om vores rivaler VII
Betis kendte desværre ikke deres besøgstid....
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Emnet er blevet låst.
- GutiHAZ14
- Gæst
-
12 år 7 måneder siden #2715
af GutiHAZ14
Besvaret af GutiHAZ14 på emne Om vores rivaler VII
Så må det være Bilbao der har held i sprøjten når barcelona møder dem..
Emnet er blevet låst.
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
12 år 7 måneder siden #2716
af Siempre Madrid
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Barcelona fik en fortjent sejr, men bedste mand var vel Valdes og det må bekymre Iker Casillas, som efterhånden skal bede Del Bosque om store tjenester for at forblive første-målmand.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
12 år 7 måneder siden #2717
af r-mb-q
Inde på fcbarcelona.dk skriver de i deres forum at det er en muskelskade... Men undskyld mig, så skulle de fandme ikke have givet ham væksthomoner(anabolske steroider) som teenager.. Han har jo ikke haft andet end muskelskader........
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Besvaret af r-mb-q på emne Om vores rivaler VII
Mlarco skrev: Det kunne godt være en ankel eller knæskade da han fik en hård takling inden han ville skiftes ud.. Ingen ved det endnu med sikkerhed
Inde på fcbarcelona.dk skriver de i deres forum at det er en muskelskade... Men undskyld mig, så skulle de fandme ikke have givet ham væksthomoner(anabolske steroider) som teenager.. Han har jo ikke haft andet end muskelskader........
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Emnet er blevet låst.
12 år 7 måneder siden #2718
af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII
Hold nu op hvor jeg håber for Betis, at deres held snart vender. Og at de ikke fyrer Pepe Mal.
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved MMM.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid
Emnet er blevet låst.
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
12 år 7 måneder siden #2719
af Siempre Madrid
Lige nu er han Pepe Mal. Men håber at han snart bliver Pepe Mel igen
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
MMM skrev: Hold nu op hvor jeg håber for Betis, at deres held snart vender. Og at de ikke fyrer Pepe Mal.
Lige nu er han Pepe Mal. Men håber at han snart bliver Pepe Mel igen
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
12 år 7 måneder siden #2720
af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om vores rivaler VII
Betis startede kampen rigtig flot, men kendte desværre ikke deres besøgstid, hvilket er skidt når det er Barca der er modstanderen.
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved mortenj.
Emnet er blevet låst.
12 år 7 måneder siden #2721
af MMM
Hvad hjertet er fuldt af etc. ;-)
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII
Siempre Madrid skrev:
MMM skrev: Hold nu op hvor jeg håber for Betis, at deres held snart vender. Og at de ikke fyrer Pepe Mal.
Lige nu er han Pepe Mal. Men håber at han snart bliver Pepe Mel igen
Hvad hjertet er fuldt af etc. ;-)
Emnet er blevet låst.
- madrid2000
-
- Offline
- Platin bruger
-
12 år 7 måneder siden #2722
af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om vores rivaler VII
Barcelona har en meget bedre målmand end Real Madrid denne sæson. Vores sidder på bænken. Lur mig om vi ikke vinder CHL på grund af Casillias mirakel redninger.
Emnet er blevet låst.
- Real-Laudrup
-
- Offline
- Platin bruger
-
12 år 7 måneder siden #2723
af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Om vores rivaler VII
Ifølge Barcelona, er Messi ude i 6-8 uger!
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved Real-Laudrup.
Emnet er blevet låst.
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
12 år 7 måneder siden #2724
af Siempre Madrid
Det vil sandsynligvis få begrænset betydning for Barcelona. I Champions League kan de slet ikke undgå at få seks points i de sidste to kampe.
Der er fire kampe tilbage i ligaen i år og to Copa del Rey-kampe.
På det personlige plan betyder det jo, at han en gang for alle må være ude af kampen om at blive årets spiller.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Real-Laudrup skrev: Ifølge Barcelona, er Messi ude i 6-8 uger!
Det vil sandsynligvis få begrænset betydning for Barcelona. I Champions League kan de slet ikke undgå at få seks points i de sidste to kampe.
Der er fire kampe tilbage i ligaen i år og to Copa del Rey-kampe.
På det personlige plan betyder det jo, at han en gang for alle må være ude af kampen om at blive årets spiller.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
