Om vores rivaler VII

12 år 8 måneder siden #2749 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Bekræftet: Valdés er ude i godt og vel seks uger.
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2750 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Årh. Fald dog ned fra jeres elendige forsøg på at bygge en kirke.
Store, ubrugelige idiot...

Lionel Messi har vundet prisen de seneste fire år, og står det til Barcelonas præsident, Sandro Rosell, får han den igen.

- Jeg ville stemme på Leo som nummer et, Leo som nummer to og Leo som nummer tre. Derefter ville jeg stemme på Xavi, Iniesta og Busquets på sjettepladsen, siger Rosell til FootballEspana.

- Hvis folk ignorerer det politiske pres og mediernes pres, så bør Ballon d'Or gives til Leo."

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2751 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII
Jeg elsker jo helt Perez ift. hvad vi kunne have fået (læs:Rosell).

Man troede ikke det kunne blive værre, men vi tog fejl!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, M_linding, JimmyBroe, rezamadridista, Jaken
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2752 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev: Årh. Fald dog ned fra jeres elendige forsøg på at bygge en kirke.
Store, ubrugelige idiot...

Lionel Messi har vundet prisen de seneste fire år, og står det til Barcelonas præsident, Sandro Rosell, får han den igen.

- Jeg ville stemme på Leo som nummer et, Leo som nummer to og Leo som nummer tre. Derefter ville jeg stemme på Xavi, Iniesta og Busquets på sjettepladsen, siger Rosell til FootballEspana.

- Hvis folk ignorerer det politiske pres og mediernes pres, så bør Ballon d'Or gives til Leo."

Det første er vel fint nok. Det er vel OK at man som præsident forsvarer sin vigtigste spiller.

Men det andet der er en virkelig pinlig udtalelse. Det jo lige præcis omvendt. Ronaldo ville stå som sikker vinder, hvis ikke det var for mediernes og det politiske pres. Utroligt at gøre sig selv til grin på den måde. Næsten lige så til grin, da han gjorde sin egen spiller Tello til grin, ved at sige at SELV HAN er bedre end Ronaldo.
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2753 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Om vores rivaler VII
Nu ved jeg ikke med jer, men jeg har sjældent set noget så sentimentalt.

www.marca.com/2013/11/21/en/football/barcelona/1385051737.html

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2754 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

Jaken skrev: Nu ved jeg ikke med jer, men jeg har sjældent set noget så sentimentalt.

Nårh, græder Mors dreng!?

Det virker lidt hult for en knægt, som selv høvler bolden ud i hovedet på sagesløse tilskuere, men på den anden side, så hører han jo til i Catalonien, så dobbeltmoralen ved vi jo godt, hvor han har fra.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2755 af Hierro 2.0
Besvaret af Hierro 2.0 på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev:

Jaken skrev: Nu ved jeg ikke med jer, men jeg har sjældent set noget så sentimentalt.

Det virker lidt hult for en knægt, som selv høvler bolden ud i hovedet på sagesløse tilskuere, men på den anden side, så hører han jo til i Catalonien, så dobbeltmoralen ved vi jo godt, hvor han har fra.

Manden gør noget positiv for fodbolden ved at medvirke i sådan en reklame og sætter fokus på et væsentligt emne, alligevel skal han have en "sviner".. Havde det været Ronaldo havde det garanteret været nyhedstof på madridista.dk ;-).. Ved sgu ikke, hvor dobbelmoralen er værst :-)..

Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2756 af Siempre Madrid

Hierro 2.0 skrev:

Siempre Madrid skrev:

Manden gør noget positiv for fodbolden ved at medvirke i sådan en reklame og sætter fokus på et væsentligt emne, alligevel skal han have en "sviner".. Havde det været Ronaldo havde det garanteret været nyhedstof på madridista.dk ;-).. Ved sgu ikke, hvor dobbelmoralen er værst :-)..

Nu er det blot Messi og ikke Messias, som lader sine krokodilletårer få frit løb. Det er sandsynligvis glemt i weekenden, når bolden igen ruller i Argentina. Men det giver ham da sikkert en masse goodwill blandt dem med englevinger og fred være med det.

Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2757 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Om vores rivaler VII

Hierro 2.0 skrev: Manden gør noget positiv for fodbolden ved at medvirke i sådan en reklame og sætter fokus på et væsentligt emne, alligevel skal han have en "sviner".. Havde det været Ronaldo havde det garanteret været nyhedstof på madridista.dk ;-).. Ved sgu ikke, hvor dobbelmoralen er værst :-)..

Jo, emnet er da relevant nok, men er det ikke at smøre bare en anelse tykt på? Jeg er i hvert fald temmelig overbevist om, at jeg ikke ville hylde Ronaldo for, at græde og tørre øjnene i en reklame. Det havde været betydeligt mere effektivt, havde man lavet en ordentlig video, der opfordrede til en mere civiliseret opførsel end at lade landets største fodboldspiller sidde og tørre øjnene med et umanerligt uengageret ansigtsudtryk. Det fremstår ikke specielt dybfølt for mig.

Og så hjælper det heller ikke, at medierne har mere travlt med at påpege, at Messi græder i en video, end videoens egentlige tema.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved Jaken.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Dios
Emnet er blevet låst.
  • Barça
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #2758 af Barça
Besvaret af Barça på emne Om vores rivaler VII
www.goal.com/en/news/3790/world-cup-2014...orld-cup?ICID=CP_125

Hvad er jeres reaktion på dette? Han skal vel svines til for at udtale sig om en rival? ;-)
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2759 af Siempre Madrid

Barça skrev: www.goal.com/en/news/3790/world-cup-2014...orld-cup?ICID=CP_125

Hvad er jeres reaktion på dette? Han skal vel svines til for at udtale sig om en rival? ;-)

Min reaktion: Snork-pyh.

Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2760 af Hierro 2.0
Besvaret af Hierro 2.0 på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev:

Hierro 2.0 skrev:

Siempre Madrid skrev:

Nu er det blot Messi og ikke Messias, som lader sine krokodilletårer få frit løb. Det er sandsynligvis glemt i weekenden, når bolden igen ruller i Argentina. Men det giver ham da sikkert en masse goodwill blandt dem med englevinger og fred være med det.

Jeg er egentlig ligeglad med, om det kommer til at fremstå ynkeligt.. Hvis det bare kan gøre en lille forskel.. I vores verden er han blot Messi, men det laver ikke om på det faktum, at han i store dele af Argentina betragtes som Messias.. Skulle videoen så bare gøre en promille i forskel, er det stadig værd at tage med, da problemet er stort i Sydamerika., Det er trods alt bedre at forsøge at gøre noget, end blot at se på passivt fra sidelinjen..

Jo, emnet er da relevant nok, men er det ikke at smøre bare en anelse tykt på? Jeg er i hvert fald temmelig overbevist om, at jeg ikke ville hylde Ronaldo for, at græde og tørre øjnene i en reklame. Det havde været betydeligt mere udslagsgivende, havde man lavet en ordentlig video, der opfordrede til en mere civiliseret opførsel end at lade landets største fodboldspiller sidde og tørre øjnene med et umanerligt uengageret ansigtsudtryk. Det fremstår ikke specielt dybfølt for mig.

Og så hjælper det heller ikke, at medierne har mere travlt med at påpege, at Messi græder i en video, end videoens egentlige indhold.

Jo, bestemt. Jeg grinte da også lidt af den, da jeg så den.. Men om det er Messi i Argentina, Ronaldo i Portugal, Johan Cruyff i Holland, der sætter fokus på emnet og (forhåbentligt) gør en lille forskel, ved at lade lidt krokodilletårer komme ned af kinden, er for mig ligegyldigt..

Men det kan vel næppe komme som et chok for nogen, at en avis som Marca er mere optaget af at fokusere på tudefjæset, end det reelle budskab..

Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved Hierro 2.0.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum