Om vores rivaler VII

12 år 8 måneder siden #2761 af Hierro 2.0
Besvaret af Hierro 2.0 på emne Om vores rivaler VII

Barça skrev: www.goal.com/en/news/3790/world-cup-2014...orld-cup?ICID=CP_125

Hvad er jeres reaktion på dette? Han skal vel svines til for at udtale sig om en rival? ;-)

Reaktion.. Hvad forventer du?? - Han har trods alt skudt en bold ud til publikum og kaldt Arbeloa for en boldmongol i kælderen.. Så der skal mere end et par rosende ord til verdens bedste fodboldspiller, for at fjerne betegnelsen, usympatisk dværg :-).. Må hans r** klø og arme være for korte ;-)...

Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved Hierro 2.0.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, M_linding
Emnet er blevet låst.
  • Barça
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #2762 af Barça
Besvaret af Barça på emne Om vores rivaler VII
Usympatisk og usympatisk. Synes han er mere sympatisk end Ronaldo, og netop i den artikel beviser han det. Ronaldo har haft 4 år til at sige det samme om Messi, men har ikke gjort det - jo, når han ønsker ham tillykke til prisuddelingen, men ellers ikke. Men alt dette må jo være komplet irrelevant når Messi i en ophedet Clasico sparkede en bold på nogen tilskuere. Det er min verden ligeså småligt, som at nævne nogen af de ting som Ronaldo har gjort i kampens hede i løbet af årene. Alle spillere har jo gjort ting der er mindre sympatiske, så hvorfor hænge sig i de små ting? Desuden er netop denne udtalelse langt mere interessant end aaaalle de statistikartikler der bliver skrevet om Ronaldo. Men det er jo bare min mening :-)
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2763 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII

Barça skrev: Usympatisk og usympatisk. Synes han er mere sympatisk end Ronaldo, og netop i den artikel beviser han det. Ronaldo har haft 4 år til at sige det samme om Messi, men har ikke gjort det - jo, når han ønsker ham tillykke til prisuddelingen, men ellers ikke. Men alt dette må jo være komplet irrelevant når Messi i en ophedet Clasico sparkede en bold på nogen tilskuere. Det er min verden ligeså småligt, som at nævne nogen af de ting som Ronaldo har gjort i kampens hede i løbet af årene. Alle spillere har jo gjort ting der er mindre sympatiske, så hvorfor hænge sig i de små ting? Desuden er netop denne udtalelse langt mere interessant end aaaalle de statistikartikler der bliver skrevet om Ronaldo. Men det er jo bare min mening :-)

'

Som ingen herinde er interesserede i...

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Emnet er blevet låst.
  • falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #2764 af falle
Besvaret af falle på emne Om vores rivaler VII

Barça skrev: Usympatisk og usympatisk. Synes han er mere sympatisk end Ronaldo, og netop i den artikel beviser han det. Ronaldo har haft 4 år til at sige det samme om Messi, men har ikke gjort det - jo, når han ønsker ham tillykke til prisuddelingen, men ellers ikke. Men alt dette må jo være komplet irrelevant når Messi i en ophedet Clasico sparkede en bold på nogen tilskuere. Det er min verden ligeså småligt, som at nævne nogen af de ting som Ronaldo har gjort i kampens hede i løbet af årene. Alle spillere har jo gjort ting der er mindre sympatiske, så hvorfor hænge sig i de små ting? Desuden er netop denne udtalelse langt mere interessant end aaaalle de statistikartikler der bliver skrevet om Ronaldo. Men det er jo bare min mening :-)

Jeg beklager, men du skal få styr på dine facts inden du vrøvler videre. Ronaldo (og flere Madrid-spillere for den sags skyld) har kommenteret positivt både på Messi og Barcelona-holdet i en helhed flere gange i løbet af årene.

Grunden til at Messi fremhæver Ronaldos form i øjeblikket, er vel fordi han selv har forstået at Ronaldo er kongen i øjeblikket - en skadet spiller, som reelt set har spillet 4 måneder i hele dette år, kan vel godt selv forstå at der skal mere til at vinde guldbolden end hvad han har præsteret, og skulle det ske at Ronaldo gik hen og vandt, så har Messi allerede ønsket ham tillykke med hans udtalelser, og skulle Messi mod forventning vinde, så har han bare leget gentleman i sagaen.
Emnet er blevet låst.
  • falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #2765 af falle

Her snakker han da også professionelt om ham - er han nu den store af de to?
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved falle.
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2766 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII

Den udtalelse er altså langt vigtigere end alle de artikler om hvor god Ronaldo har været? Den skal jeg lige have om ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: falle
Emnet er blevet låst.
  • Barça
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #2767 af Barça

falle skrev:

Jeg beklager, men du skal få styr på dine facts inden du vrøvler videre. Ronaldo (og flere Madrid-spillere for den sags skyld) har kommenteret positivt både på Messi og Barcelona-holdet i en helhed flere gange i løbet af årene.

Grunden til at Messi fremhæver Ronaldos form i øjeblikket, er vel fordi han selv har forstået at Ronaldo er kongen i øjeblikket - en skadet spiller, som reelt set har spillet 4 måneder i hele dette år, kan vel godt selv forstå at der skal mere til at vinde guldbolden end hvad han har præsteret, og skulle det ske at Ronaldo gik hen og vandt, så har Messi allerede ønsket ham tillykke med hans udtalelser, og skulle Messi mod forventning vinde, så har han bare leget gentleman i sagaen.

Dette handler netop ikke om kommentering af klub og andre spillere. Dette handler om Messi om Ronaldo, og Ronaldo om Messi. Det er dem som er hovedpersonerne, og dem som konkurrerer om at blive kaldt verdens bedste fodboldspiller. Derfor er deres udtalelser om hinanden interessant, da Messi vs Ronaldo nok er den største rivalisering nogensinde i fodboldens historie. Fordi de begge er ekstraordinært gode, og fordi de spiller i samme tid (modsat fx Pele vs Maradona debatten). Jeg ved godt at 90% af rivaliseringen kommer fra medierne af, og at når de udtaler sig om "rivaliseringen" så siger de der ikke er noget om snakken, men helt ærligt - hvem træner og spiller fodbold hele sit liv for ikke at blive anerkendt som en af de bedste (når man er i den klasse Ronaldo og Messi er i?). Så er jeg ligeglad med hvor tit du ser dem give anerkendelsen (typisk takketalestof) videre til holdkammeraterne, for det betyder helt sikkert en del for dem at vinde sådan en pris. Derfor synes jeg det er interessant når Messi udtaler sig sådan om Ronaldo, eller når Ronaldo udtaler sig sådan om Messi, som han gør i videoen.

Der skal ikke kåres nogen "den store" af dem. Jeg synes bare at disse gentlemanudtalelser klæder dem hver især. Modsat Zlatan som "Is he the best player in the world? I can only say that he scored one goal more than I did." ja, bare er typisk Zlatan.

Hvis du iøvrigt stadig læser med 'Real Madrid', så kan jeg undre mig over at du ikke 'bare' skipper mine indlæg hvis du 'ikke' er interesseret. ;-)
Emnet er blevet låst.
  • falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #2768 af falle
Det er fint at du skriver en masse ting og gentager dig selv. Men jeg gentager lige mig selv og siger at Ronaldo siger også fine ting om Messi og om Barcelona. Altså har jeg ikke sagt at Ronaldo KUN har udtalt sig om Barcelona og glemt den lille.
Med andre ord, så går han ud og roser også de andre fra Barcelona, så det ikke kun er Messi = Barcelona, noget som mange tror idag.

Du synes at det er flot at Messi udtaler sig positivt om Ronaldo. Jeg synes at det er flottere når Ronaldo udtaler sig positivt om Barcelona, og ikke ligesom Alves, Valdes, Pique, Xavi, Busquets, Fabregas og Neymar udtaler sig negativt om Real Madrid.
Emnet er blevet låst.
  • Barça
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #2769 af Barça

falle skrev: Det er fint at du skriver en masse ting og gentager dig selv. Men jeg gentager lige mig selv og siger at Ronaldo siger også fine ting om Messi og om Barcelona. Dvs. han går ud og roser også de andre fra Barcelona, så det ikke kun er Messi = Barcelona, noget som mange tror idag.

Du ved, der var også et Barcelona 100 år før Messi.

101 år for at være helt præcis, men det er ikke en diskussion jeg har interesse i. Både Real Madrid og Barcelona er store historiske traditionsklubber, og det kan der ikke herske nogen form for tvivl om. Mine indlæg handlede om de to herres syn på hinanden, og ikke om deres klubber og medspillere.
Emnet er blevet låst.
  • falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #2770 af falle

Barça skrev:

falle skrev: Det er fint at du skriver en masse ting og gentager dig selv. Men jeg gentager lige mig selv og siger at Ronaldo siger også fine ting om Messi og om Barcelona. Dvs. han går ud og roser også de andre fra Barcelona, så det ikke kun er Messi = Barcelona, noget som mange tror idag.

Du ved, der var også et Barcelona 100 år før Messi.

101 år for at være helt præcis, men det er ikke en diskussion jeg har interesse i. Både Real Madrid og Barcelona er store historiske traditionsklubber, og det kan der ikke herske nogen form for tvivl om. Mine indlæg handlede om de to herres syn på hinanden, og ikke om deres klubber og medspillere.

Jeg tror at du misforstår mig, men det er ligemeget.

In other news, Dani Alves har været ude og sige at man skal vinde pokaler for at vinde Balon d'Or. Derfor ville han stemme på Messi eller Ribery, hvis han da kunne stemme. Sjovt nok holdt han kæft dengang Real Madrid vandt ligaen med manér i 11/12, med en flyvende Ronaldo i front som skarpskytten.
Emnet er blevet låst.
  • Barça
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #2771 af Barça
Det er jo forskelligt hvad folk vægter. Nogen vægter titler, andre vægter mål, og de sidste stemmer på deres venner. Desuden tror jeg ikke du finder en som enten har spillet med Messi, har et eller andet venskabeligt bånd, eller har samme nationalitet, som ikke ville stemme på Messi, og dette gælder også Ronaldo for den sags skyld.
Det KAN være at Alves mener at en Treble er mere værd end en rekord La Liga, men jeg ved det ikke. Jeg synes ikke spillers meninger, med førnævnte tilhørsforhold, er værd at læse, da de er forudsigelige.
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2772 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Om vores rivaler VII

Barça skrev: Mine indlæg handlede om de to herres syn på hinanden, og ikke om deres klubber og medspillere.

Det er bare en umulig diskussion at tage, om end det altid er interessant med historiske rivaliseringer og de involveredes syn på hinanden. Jeg er, som dig, ganske overbevist om, at både Messi og Ronaldo er meget mere bevidste om deres indbyrdes rivalisering og mere interesseret i de individuelle priser, end de giver udtryk for i medierne. Men deres høflige (og intetsigende) kommentarer om hinanden, er bare svære at udlede synderlig meget af.

Ingen af de to har endnu talt negativt om hinanden i offentligheden, så jeg synes endnu ikke, at der er materiale nok til at diskutere deres syn på hinanden - dérfor undrer det mig også, når du skriver, at du synes Cristiano fremstår mere usympatisk end Messi. Hvad lægger du til grund for det synspunkt?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved Jaken.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum