Om vores rivaler VII

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #2809 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Om vores rivaler VII

GutiHAZ14 skrev:

Steen skrev: Hvad tænkte Boruc dog på? Det så ufattelig dumt og komisk ud..

Ozil spiller ringe, som han har gjort de sidste mange kampe.

77' Frankfurt fører kampen 3-2 med 2 mål fra Joselu.

Et godt mål!

2 mål i Premier league fra Ozils side. 4 fra Bale i La liga.

Ozils opgave er at lægge op til mål. Og han var den bedste i La Liga til det. Hvor vil du hen med det her?
Emnet er blevet låst.
  • GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #2810 af GutiHAZ14
Besvaret af GutiHAZ14 på emne Om vores rivaler VII

Raúl 7 skrev:

GutiHAZ14 skrev:

Et godt mål!

Ozils opgave er at lægge op til mål. Og han var den bedste i La Liga til det. Hvor vil du hen med det her?

Det var Zidanes opgave også, men også at lave mål. Det er Ozil ikke god til !!!!!!
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2811 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII
Barcelona: 4-0 sejr
Real Madrid: 5-0 sejr
Atletico Madrid: 7-0 sejr

Hvis bare vi kunne følge med de to andre defensivt, hvor vi virkelig halter efter. Fantastisk for den spanske liga, at Atl. Madrid er blevet en trussel om titlen.

Årets mål af Diego Costa!
www.dailymotion.com/video/x17jv37_atleti...sta-23-11-2013_sport

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved Real Madrid.
Emnet er blevet låst.
  • DonSelf
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #2812 af DonSelf
Besvaret af DonSelf på emne Om vores rivaler VII
[quote=2 mål i Premier league fra Ozils side. 4 fra Bale i La liga.[/quote]

Ozils opgave er at lægge op til mål. Og han var den bedste i La Liga til det. Hvor vil du hen med det her?[/quote]

Nu når man skal kast med mudder om Øzil uden grund.. Så kan jeg fortælle dig, at Øzils hold ligger nr. 1 mens Bales hold ligger nr. 3 ? Hvad vil du helst vælge ? Jeg ved godt hvad jeg ville !!!
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved DonSelf.
Emnet er blevet låst.
  • Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #2813 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Om vores rivaler VII

DonSelf skrev: Nu når man skal kast med mudder om Øzil uden grund.. Så kan jeg fortælle dig, at Øzils hold ligger nr. 1 mens Bales hold ligger nr. 3 ? Hvad vil du helst vælge ? Jeg ved godt hvad jeg ville !!!

Hvordan er de situationer bare nogenlunde sammenlignelige?
Emnet er blevet låst.
  • DonSelf
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #2814 af DonSelf
Besvaret af DonSelf på emne Om vores rivaler VII

Rubæk skrev:

DonSelf skrev: Nu når man skal kast med mudder om Øzil uden grund.. Så kan jeg fortælle dig, at Øzils hold ligger nr. 1 mens Bales hold ligger nr. 3 ? Hvad vil du helst vælge ? Jeg ved godt hvad jeg ville !!!

Hvordan er de situationer bare nogenlunde sammenlignelige?

Han vælger selv, at sammenligne Bale med Øzil. Jeg trækker det bare længere og sammenlignere deres holds placering (det må vel være fair nok). Jeg er ikke ude på, at diskutere hvem der er bedst - men jeg mener klart at Øzil er en langt vigtigere brik for sit hold end Bale er det for os.

- Vinder Øzil's hold ligaen - så for han en stor ære for det, netop fordi han blev købt som den store stjerne.

At jeg skrev som jeg gjorde, skyld en frustration over at nogle Madrid fans skal kaste med mudder efter en spiller som Øzil - selvom han gjorder det mere end godt, taget i betragtning af hans pris.
Emnet er blevet låst.
  • GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #2815 af GutiHAZ14
Besvaret af GutiHAZ14 på emne Om vores rivaler VII

DonSelf skrev: [quote=2 mål i Premier league fra Ozils side. 4 fra Bale i La liga.

Ozils opgave er at lægge op til mål. Og han var den bedste i La Liga til det. Hvor vil du hen med det her?[/quote]

Nu når man skal kast med mudder om Øzil uden grund.. Så kan jeg fortælle dig, at Øzils hold ligger nr. 1 mens Bales hold ligger nr. 3 ? Hvad vil du helst vælge ? Jeg ved godt hvad jeg ville !!![/quote]

Ozil scorer ik nok, og det gør han heller ikke i England og heller ik i tyskland.
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2816 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om vores rivaler VII

GutiHAZ14 skrev: Ozil scorer ik nok, og det gør han heller ikke i England og heller ik i tyskland.

Gider du ikke stoppe med de her ligegyldige oneliners, som ikke rigtigt giver nogen mening?

Folk stiller dig spørgsmål, så svar på det eller i det mindste skrive hvor du vil henne med det?

Iniesta og Xavi scorer heller ikke mange mål. Betyder det så at de skal en tur på bænken? Paradoksalt nok, spiller de alle vigtige kampe i stedet for Fabregas, som er langt mere målfarlig!
Emnet er blevet låst.
  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #2817 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Om vores rivaler VII

GutiHAZ14 skrev:

Raúl 7 skrev:

GutiHAZ14 skrev:

Et godt mål!

Det var Zidanes opgave også, men også at lave mål. Det er Ozil ikke god til !!!!!!

Og hvad så?

Zidane lagde i øvrigt ikke op til særlig mange mål. Han havde ofte 3 sidste fod på scoringer, men han lagde ikke mange assists. Og så meget scorede han altså heller ikke.
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2818 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII
gør næsten helt ondt, at vi nok aldrig får Agüero at se i den hvide trøje. Han er simpelthen en fantastisk angriber!

Men Benzema er selvfølgelig også dygtig for tiden.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2819 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Jeg håber og tror stadig at det er muligt at Agüero kommer til Madrid, men det er usikkert, hvis han fortsætter på denne måde så vil City aldrig sælge ham.. Men jeg er nu også fint tilfreds med Benzema for tiden, med præstationer som disse her for tiden så er der ingen grund til at ønske en ny angriber, så jeg håber at han fortsætter på denne måde. Han kasse i går var vanvittigt godt sparket ind.

Spurs ydmyget, 6-0. Gad vide hvor lang en snor AVB har nu, de har været ret dårlige hele sæsonen igennem, og de har brugt masser af penge på spillere som Soldado og Lamela. Især Soldado har været fornærmende ringe, han kan sagtens blive flop of the season, medmindre han opper sig. Jeg kunne godt lide Spurs før, men Modric og Bale sagaerne fik mig til at skifte mening. Jeg ser dog stadig deres kampe.

www.101greatgoals.com/pictures/a-whole-s...ham-away-supporters/

Et par skræmmende resultater i går, Milan spillede uafgjort imod Genoa, selvom at de var en mand i overtal i 54 minutter. Balotelli missede igen et straffespark. Der var også lidt drama efter kampen, omkring 300 Milan fans blokerede vejen udenfor San Siro efter kampen så spillerne ikke kunne køre hjem, og de krævede at snakke med spillerne. Balotelli havde tænkt sig at gå ud, men det fik han ikke lov til, forståeligt nok, det kunne der kun komme noget dårligt ud af. Abbiati og Kaka gik ud i stedet. Efter noget tid fik de lov til at køre hjem. Balotelli har også efter kampen tweeted '' This is the end''. Hvad han mener med det, ved man ikke.
pbs.twimg.com/media/BZyiyEbCMAAzUXs.jpg:large

Napoli - Parma 0-1, gode gamle Cassano med målet. Dumme point tabt, Benitez, Higuain og Co.
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2820 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev: Jeg håber og tror stadig at det er muligt at Agüero kommer til Madrid, men det er usikkert, hvis han fortsætter på denne måde så vil City aldrig sælge ham.. Men jeg er nu også fint tilfreds med Benzema for tiden, med præstationer som disse her for tiden så er der ingen grund til at ønske en ny angriber, så jeg håber at han fortsætter på denne måde. Han kasse i går var vanvittigt godt sparket ind.

Spurs ydmyget, 6-0. Gad vide hvor lang en snor AVB har nu, de har været ret dårlige hele sæsonen igennem, og de har brugt masser af penge på spillere som Soldado og Lamela. Især Soldado har været fornærmende ringe, han kan sagtens blive flop of the season, medmindre han opper sig. Jeg kunne godt lide Spurs før, men Modric og Bale sagaerne fik mig til at skifte mening. Jeg ser dog stadig deres kampe.

www.101greatgoals.com/pictures/a-whole-s...ham-away-supporters/

Et par skræmmende resultater i går, Milan spillede uafgjort imod Genoa, selvom at de var en mand i overtal i 54 minutter. Balotelli missede igen et straffespark. Der var også lidt drama efter kampen, omkring 300 Milan fans blokerede vejen udenfor San Siro efter kampen så spillerne ikke kunne køre hjem, og de krævede at snakke med spillerne. Balotelli havde tænkt sig at gå ud, men det fik han ikke lov til, forståeligt nok, det kunne der kun komme noget dårligt ud af. Abbiati og Kaka gik ud i stedet. Efter noget tid fik de lov til at køre hjem. Balotelli har også efter kampen tweeted '' This is the end''. Hvad han mener med det, ved man ikke.
pbs.twimg.com/media/BZyiyEbCMAAzUXs.jpg:large

Napoli - Parma 0-1, gode gamle Cassano med målet. Dumme point tabt, Benitez, Higuain og Co.

Tak for informationerne, nogle af os herinde sætter pris på det, selvom vi har internet ;)

Man må jo bare tage hatten af for agueros sæson end til videre. Jeg ser dog helst vi fortsætter med at nyde hans kvaliteter i City, ser ingen grund til at købe ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum