Om vores rivaler VII
- GutiHAZ14
- Gæst
-
Raúl 7 skrev:
GutiHAZ14 skrev:
Raúl 7 skrev:
GutiHAZ14 skrev:
Steen skrev: Hvad tænkte Boruc dog på? Det så ufattelig dumt og komisk ud..
Ozil spiller ringe, som han har gjort de sidste mange kampe.
77' Frankfurt fører kampen 3-2 med 2 mål fra Joselu.
2 mål i Premier league fra Ozils side. 4 fra Bale i La liga.
Ozils opgave er at lægge op til mål. Og han var den bedste i La Liga til det. Hvor vil du hen med det her?
Det var Zidanes opgave også, men også at lave mål. Det er Ozil ikke god til !!!!!!
Og hvad så?
Zidane lagde i øvrigt ikke op til særlig mange mål. Han havde ofte 3 sidste fod på scoringer, men han lagde ikke mange assists. Og så meget scorede han altså heller ikke.
Han lavede mange vigtige mål istedet, og præsterede tit i de store kampe. Det gjorde Ozil heller ikke. Javel Ozil er en god spiller, men som det siges tidligere, han spiller ikke godt på nuværende tidspunkt, og det passer meget godt overens med hans tid i Madrid. Han var der kun i perioder.
Tak for informationerne, nogle af os herinde sætter pris på det, selvom vi har internet ;)
Man må jo bare tage hatten af for agueros sæson end til videre. Jeg ser dog helst vi fortsætter med at nyde hans kvaliteter i City, ser ingen grund til at købe ham
Haha!
Det var da så lidt :D
Jep, han har været fantastisk. Men jo, jeg er enig, lige pt. ser det ikke ud til at et køb er nødvendigt. Som sagt så gør Benzema det godt.
Men vi må se om Benzema holder denne form i en længere periode, jeg vil blive overrasket hvis det skulle være tilfældet. Men jeg håber da helt klart på det. Jeg tænker ikke kun på om han scorer eller laver en assist, bare han spiller godt, det er vigtigst. En Benzema i storform synes jeg er blandt de 3 bedste angribere i verden, Ronaldo og Messi fraregnet, og måske den bedste angriber i verden til lige præcis vores taktik.
- GutiHAZ14
- Gæst
-
Elche bankede Valencia 2-1 og Valencia får det meget svært i denne sæson.
De formår sgu at smadre hinanden, bogstaveligt talt!
- GutiHAZ14
- Gæst
-
Real Madrid skrev: Årets mål af Diego Costa!
www.dailymotion.com/video/x17jv37_atleti...sta-23-11-2013_sport
Arrhhh, ligefrem årets mål, det ved jeg nu ikke helt om jeg er enig i.
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Offline
- Platin bruger
-
JesperA skrev:
Real Madrid skrev: Årets mål af Diego Costa!
www.dailymotion.com/video/x17jv37_atleti...sta-23-11-2013_sport
Arrhhh, ligefrem årets mål, det ved jeg nu ikke helt om jeg er enig i.
I La Liga sammenhæng selvfølgelig. Et mål eller to, jeg har glemt da?
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Orange You Glad
- Gæst
-
JesperA skrev: Jeg melder den lige op nu, Balo spiller Champions League næste sæson, og det er ikke med Milan. Jeg tror på Chelsea
Spændende udmelding! Altså, det er da i hvert fald ikke umuligt, at Chelsea skiber både Demba Ba og Samuel Eto'o videre næste sommer. Det er vel også ret sandsynligt, at Balotelli ikke gider blive i Milan i klubbens nuværende tilstand. Så er det spørgsmålet, om Mourinho vil have både Torres, Lukaku og Balotelli fra sæson 2014/2015. En tredje angriber vil han jo have, men om det bliver så stor en profil som Balotelli, dét tvivler jeg på. Hvis Chelsea ender med at sælge Lukaku, så er der til gengæld muligheder!
Lukaku er et bæst.. på den gode måde ;)
Hala
- Orange You Glad
- Gæst
-
zizou21 skrev: Det ville ikke give mening i min verden hvis Chelsea køber balo uden at have givet Lukaku chancen..
Lukaku er et bæst.. på den gode måde ;)
Det er jeg meget enig i, og så laver han jo heller ikke ballade, sådan som Balotelli har for vane at gøre det. Altså, jeg kan godt lide Balotelli, fordi han er en farverig personlighed, men jeg gad da egentlig ikke rigtigt have ham på mit hold. Der er Lukaku anderledes attraktiv. Men hvem fa'en gider så betale Balotellis løn, som ikke allerede har gjort det? Chelsea er åbenbart heller ikke for fine til lige at lave et enkelt mærkeligt køb hist og pist, ligesom man kan undre sig over, at Mourinho hellere vil have Eto'o end Lukaku i år.
