Om vores rivaler VII

  • GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #2821 af GutiHAZ14
Besvaret af GutiHAZ14 på emne Om vores rivaler VII

Raúl 7 skrev:

GutiHAZ14 skrev:

Raúl 7 skrev:

GutiHAZ14 skrev:

Steen skrev: Hvad tænkte Boruc dog på? Det så ufattelig dumt og komisk ud..

Ozil spiller ringe, som han har gjort de sidste mange kampe.

77' Frankfurt fører kampen 3-2 med 2 mål fra Joselu.


2 mål i Premier league fra Ozils side. 4 fra Bale i La liga.


Ozils opgave er at lægge op til mål. Og han var den bedste i La Liga til det. Hvor vil du hen med det her?


Det var Zidanes opgave også, men også at lave mål. Det er Ozil ikke god til !!!!!!


Og hvad så?

Zidane lagde i øvrigt ikke op til særlig mange mål. Han havde ofte 3 sidste fod på scoringer, men han lagde ikke mange assists. Og så meget scorede han altså heller ikke.


Han lavede mange vigtige mål istedet, og præsterede tit i de store kampe. Det gjorde Ozil heller ikke. Javel Ozil er en god spiller, men som det siges tidligere, han spiller ikke godt på nuværende tidspunkt, og det passer meget godt overens med hans tid i Madrid. Han var der kun i perioder.

Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved GutiHAZ14.
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2822 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Elle44 skrev:

Tak for informationerne, nogle af os herinde sætter pris på det, selvom vi har internet ;)

Man må jo bare tage hatten af for agueros sæson end til videre. Jeg ser dog helst vi fortsætter med at nyde hans kvaliteter i City, ser ingen grund til at købe ham


Haha!
Det var da så lidt :D

Jep, han har været fantastisk. Men jo, jeg er enig, lige pt. ser det ikke ud til at et køb er nødvendigt. Som sagt så gør Benzema det godt.
Men vi må se om Benzema holder denne form i en længere periode, jeg vil blive overrasket hvis det skulle være tilfældet. Men jeg håber da helt klart på det. Jeg tænker ikke kun på om han scorer eller laver en assist, bare han spiller godt, det er vigtigst. En Benzema i storform synes jeg er blandt de 3 bedste angribere i verden, Ronaldo og Messi fraregnet, og måske den bedste angriber i verden til lige præcis vores taktik.
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
  • GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #2823 af GutiHAZ14
Besvaret af GutiHAZ14 på emne Om vores rivaler VII
Farvel til Djukic ?

Elche bankede Valencia 2-1 og Valencia får det meget svært i denne sæson.
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2824 af Realex
Besvaret af Realex på emne Om vores rivaler VII
Der er nu intet, som en god gang Sevilla-Betis, sådan en søndag aften.
De formår sgu at smadre hinanden, bogstaveligt talt!
Emnet er blevet låst.
  • GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #2825 af GutiHAZ14
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2826 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII

Real Madrid skrev: Årets mål af Diego Costa!
www.dailymotion.com/video/x17jv37_atleti...sta-23-11-2013_sport


Arrhhh, ligefrem årets mål, det ved jeg nu ikke helt om jeg er enig i.
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2827 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII
Jeg melder den lige op nu, Balo spiller Champions League næste sæson, og det er ikke med Milan. Jeg tror på Chelsea
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2828 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII

JesperA skrev:

Real Madrid skrev: Årets mål af Diego Costa!
www.dailymotion.com/video/x17jv37_atleti...sta-23-11-2013_sport


Arrhhh, ligefrem årets mål, det ved jeg nu ikke helt om jeg er enig i.


I La Liga sammenhæng selvfølgelig. Et mål eller to, jeg har glemt da?

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Emnet er blevet låst.
  • Orange You Glad
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #2829 af Orange You Glad
Besvaret af Orange You Glad på emne Om vores rivaler VII

JesperA skrev: Jeg melder den lige op nu, Balo spiller Champions League næste sæson, og det er ikke med Milan. Jeg tror på Chelsea


Spændende udmelding! Altså, det er da i hvert fald ikke umuligt, at Chelsea skiber både Demba Ba og Samuel Eto'o videre næste sommer. Det er vel også ret sandsynligt, at Balotelli ikke gider blive i Milan i klubbens nuværende tilstand. Så er det spørgsmålet, om Mourinho vil have både Torres, Lukaku og Balotelli fra sæson 2014/2015. En tredje angriber vil han jo have, men om det bliver så stor en profil som Balotelli, dét tvivler jeg på. Hvis Chelsea ender med at sælge Lukaku, så er der til gengæld muligheder!
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2830 af zizou21
Besvaret af zizou21 på emne Om vores rivaler VII
Det ville ikke give mening i min verden hvis Chelsea køber balo uden at have givet Lukaku chancen..
Lukaku er et bæst.. på den gode måde ;)

Hala
Emnet er blevet låst.
  • Orange You Glad
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #2831 af Orange You Glad
Besvaret af Orange You Glad på emne Om vores rivaler VII

zizou21 skrev: Det ville ikke give mening i min verden hvis Chelsea køber balo uden at have givet Lukaku chancen..
Lukaku er et bæst.. på den gode måde ;)


Det er jeg meget enig i, og så laver han jo heller ikke ballade, sådan som Balotelli har for vane at gøre det. Altså, jeg kan godt lide Balotelli, fordi han er en farverig personlighed, men jeg gad da egentlig ikke rigtigt have ham på mit hold. Der er Lukaku anderledes attraktiv. Men hvem fa'en gider så betale Balotellis løn, som ikke allerede har gjort det? Chelsea er åbenbart heller ikke for fine til lige at lave et enkelt mærkeligt køb hist og pist, ligesom man kan undre sig over, at Mourinho hellere vil have Eto'o end Lukaku i år.
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved Orange You Glad.
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2832 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Balotelli kom igen for sent til træning i dag, anden dag i træk. Mon Milan pønser på at sælge ham? Men jeg kan ikke se hvem de skulle få der er bedre end ham, selvom at han er ustabil.
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum