Om vores rivaler VII
- Orange You Glad
- Gæst
-
12 år 6 måneder siden #2833
af Orange You Glad
De kan da heller ikke i deres nuværende forfatning få fat i en bedre end Balotelli. Men de kunne da sikkert godt bruge pengene, hvis nogen ellers gad købe ham. Jeg har nu på fornemmelsen, at kære Mario er typen, der af og til kommer for sent, uden at det nødvendigvis betyder, at han er træt af livet.
Besvaret af Orange You Glad på emne Om vores rivaler VII
Steen skrev: Balotelli kom igen for sent til træning i dag, anden dag i træk. Mon Milan pønser på at sælge ham? Men jeg kan ikke se hvem de skulle få der er bedre end ham, selvom at han er ustabil.
De kan da heller ikke i deres nuværende forfatning få fat i en bedre end Balotelli. Men de kunne da sikkert godt bruge pengene, hvis nogen ellers gad købe ham. Jeg har nu på fornemmelsen, at kære Mario er typen, der af og til kommer for sent, uden at det nødvendigvis betyder, at han er træt af livet.
Emnet er blevet låst.
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Offline
- Platin bruger
-
12 år 6 måneder siden #2834
af Real Madrid
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII
Hvad tror I sker med Mata?
Har altid været vild med ham, og det har altid frustreret mig, hvordan man har haft så stort et talent, og virket så ligeglad. Jeg tror ikke, han fortsætter i Chelsea lang tid endnu, men hvor han - eventuelt - ender henne det er spørgsmålet. Umiddelbart vil det ikke undre mig, hvis han røg til Monaco eller Atletico Madrid.
Har altid været vild med ham, og det har altid frustreret mig, hvordan man har haft så stort et talent, og virket så ligeglad. Jeg tror ikke, han fortsætter i Chelsea lang tid endnu, men hvor han - eventuelt - ender henne det er spørgsmålet. Umiddelbart vil det ikke undre mig, hvis han røg til Monaco eller Atletico Madrid.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2835
af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om vores rivaler VII
Det er faktisk ret underholdende at se Barcelona blive ydmyget af Ajax. Ser I den ikke, så zap lige forbi 3+ ;-)
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2836
af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om vores rivaler VII
Fantastisk at se Ajax fuldstændig dominere Barca indtil videre.
Man kunne håbe på, at de vil blive presset lidt på samme måde når de skal på besøg hos Athletic Bilbao her i weekenden. Athletic plejer godt at kunne drille Barca. Barca har således kun vundet 2 af de seneste 6 opgør på Athletics hjemmebane.
Bliver spændende at følge.
Man kunne håbe på, at de vil blive presset lidt på samme måde når de skal på besøg hos Athletic Bilbao her i weekenden. Athletic plejer godt at kunne drille Barca. Barca har således kun vundet 2 af de seneste 6 opgør på Athletics hjemmebane.
Bliver spændende at følge.
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2837
af Steen
Rigtig godt Ajax spil indtil videre. Boilesen var vanvittig, uheldigt at han blev skadet. Dog tror jeg at det er den klassiske Ajax historie, i løbet af anden halvleg løber de tør for kræfter, og det udnytter Barcelona.
pbs.twimg.com/media/BaBl_XgCYAE7Ffb.jpg:large
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Daniel skrev: Det er faktisk ret underholdende at se Barcelona blive ydmyget af Ajax. Ser I den ikke, så zap lige forbi 3+ ;-)
Rigtig godt Ajax spil indtil videre. Boilesen var vanvittig, uheldigt at han blev skadet. Dog tror jeg at det er den klassiske Ajax historie, i løbet af anden halvleg løber de tør for kræfter, og det udnytter Barcelona.
pbs.twimg.com/media/BaBl_XgCYAE7Ffb.jpg:large
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
- Hierro 2.0
- Offline
- Ekspert bruger
-
- Fernando Ruiz Hierro
12 år 6 måneder siden #2838
af Hierro 2.0
Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!
Besvaret af Hierro 2.0 på emne Om vores rivaler VII
Det er en fornøjelse at se Ajax her til aften.. Barcelona har jo sejlet i første halvleg og selvom Pinto skulle skabe godt humør i truppen, bliver jeg lige overrasket hver gang over, hvor dårlig en målmand ham er.. Han er jo dårligere med fødderne end en serie 4 målmand.. Det skaber godt nok meget usikkerhed i den bagerste kæde.. Selvom det er på et lidt tyndt grundlag (der burde jo også være en verden til forskel på motivationen), så er det sgu en fryd for øjet at se Ajax her til aften.. Stakkels Boilesen, han var fantastisk her til aften..
Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!
Emnet er blevet låst.
- Brylle
- Gæst
-
12 år 6 måneder siden #2839
af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om vores rivaler VII
Er næsten lige kommet hjem og jeg tænkte lige på hvem ham den elendige højre kant er? Fra Barcelona
Emnet er blevet låst.
- falle
- Gæst
-
12 år 6 måneder siden #2840
af falle
Det er Cataloniens stolthed :)
Besvaret af falle på emne Om vores rivaler VII
Brylle skrev: Er næsten lige kommet hjem og jeg tænkte lige på hvem ham den elendige højre kant er? Fra Barcelona
Det er Cataloniens stolthed :)
Emnet er blevet låst.
- Mlarco
- Gæst
-
12 år 6 måneder siden #2841
af Mlarco
Besvaret af Mlarco på emne Om vores rivaler VII
Først i weekenden de skal tabe jo! ;)
Håber ikke de kommer ud efter hævn mod bilbao..
Håber ikke de kommer ud efter hævn mod bilbao..
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved Mlarco .
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2842
af HHB65
Tænker det samme. Var tydeligt de var mærket af målmandsskifte og især dårlige backs fremad banen og endeligt det største problem: At mange af spillerne virkede ligeglade med kampen. Spændende at se om det har indflydelse på deres kamp i weekenden, men frygter at med Sanchez i truppen igen og lyst til at vise verdenen det var en fejltagelse at de er ekstra tændte.
Besvaret af HHB65 på emne Om vores rivaler VII
Mlarco skrev: Først i weekenden de skal tabe jo! ;)
Håber ikke de kommer ud efter hævn mod bilbao..
Tænker det samme. Var tydeligt de var mærket af målmandsskifte og især dårlige backs fremad banen og endeligt det største problem: At mange af spillerne virkede ligeglade med kampen. Spændende at se om det har indflydelse på deres kamp i weekenden, men frygter at med Sanchez i truppen igen og lyst til at vise verdenen det var en fejltagelse at de er ekstra tændte.
Emnet er blevet låst.
- falle
- Gæst
-
12 år 6 måneder siden #2843
af falle
Besvaret af falle på emne Om vores rivaler VII
Barcelona plejer altid at have en dårlig periode i februar/marts, så jeg er slet ikke i tvivl om at de smider point der. Spørgsmålet er om vi også gør det, eller om vi har bevæget os fra 1. halvdel i turneringen til 2.
Emnet er blevet låst.
