Om vores rivaler VII
- GutiHAZ14
- Gæst
-
12 år 6 måneder siden #2845
af GutiHAZ14
Besvaret af GutiHAZ14 på emne Om vores rivaler VII
Barcelona gik så også videre i aften.
Det her nederlag rører intet, men jeg vil da håbe at Bilbao kan gøre samme ved Barcelona som skete i aftes.
Det her nederlag rører intet, men jeg vil da håbe at Bilbao kan gøre samme ved Barcelona som skete i aftes.
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2846
af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Hvis Barcelona vinder imod Athletic Bilbao, så bliver de mestre i år. Alves, Messi, Valdes og Alba er ikke med.
Emnet er blevet låst.
- falle
- Gæst
-
12 år 6 måneder siden #2847
af falle
Besvaret af falle på emne Om vores rivaler VII
Det var da noget af en udmelding at komme med.
De har 2 kampe mod Atletico og 1 mod Real tilgode. Ligaen kan sagtens først blive afgjort i sidste runde når Barcelona tager imod Atletico.
Jeg tror dog stadig på guldet i hovedstaden. For adskillige år siden var vi i samme (eller endnu værre) situation og der vandt vi ligaen i sidste runde :)
Juntos podemos!
De har 2 kampe mod Atletico og 1 mod Real tilgode. Ligaen kan sagtens først blive afgjort i sidste runde når Barcelona tager imod Atletico.
Jeg tror dog stadig på guldet i hovedstaden. For adskillige år siden var vi i samme (eller endnu værre) situation og der vandt vi ligaen i sidste runde :)
Juntos podemos!
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2848
af Steen
Du skal også huske på, at vi også kommer til at tabe point. Vi må se, indtil videre ser det ud til at det bliver en spændende sæson, det kan godt blive tæt til det sidste, men San Mamés er et af de baner Barcelona ikke må vinde på.
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
falle skrev: Det var da noget af en udmelding at komme med.
De har 2 kampe mod Atletico og 1 mod Real tilgode. Ligaen kan sagtens først blive afgjort i sidste runde når Barcelona tager imod Atletico.
Jeg tror dog stadig på guldet i hovedstaden. For adskillige år siden var vi i samme (eller endnu værre) situation og der vandt vi ligaen i sidste runde :)
Juntos podemos!
Du skal også huske på, at vi også kommer til at tabe point. Vi må se, indtil videre ser det ud til at det bliver en spændende sæson, det kan godt blive tæt til det sidste, men San Mamés er et af de baner Barcelona ikke må vinde på.
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2849
af Daniel
Lige en lille hypotese: Uden Diego López, Arbeloa, Marcelo og C. Ronaldo skulle Real Madrid da gerne kunne slå Athletic Bilbao, også på udebane, ikke sandt?
Derfor: Jeg kan ikke se, hvorfor netop denne kamp skulle være sæsondefinerende for, om Barcelona vinder mesterskabet eller ej. De har sværere kampe end denne i indeværende sæson, eksempelvis Real Madrid på udebane og Atletico Madrid på udebane ditto...... det er lidt tidligt at kaste håndklædet i ringen, er det ikke, Steen?
Besvaret af Daniel på emne Om vores rivaler VII
Steen skrev: Hvis Barcelona vinder imod Athletic Bilbao, så bliver de mestre i år. Alves, Messi, Valdes og Alba er ikke med.
Lige en lille hypotese: Uden Diego López, Arbeloa, Marcelo og C. Ronaldo skulle Real Madrid da gerne kunne slå Athletic Bilbao, også på udebane, ikke sandt?
Derfor: Jeg kan ikke se, hvorfor netop denne kamp skulle være sæsondefinerende for, om Barcelona vinder mesterskabet eller ej. De har sværere kampe end denne i indeværende sæson, eksempelvis Real Madrid på udebane og Atletico Madrid på udebane ditto...... det er lidt tidligt at kaste håndklædet i ringen, er det ikke, Steen?
Emnet er blevet låst.
- falle
- Gæst
-
12 år 6 måneder siden #2850
af falle
Besvaret af falle på emne Om vores rivaler VII
0-0 efter ½ time. Bilbao med en mega-stor-kæmpe-giga chance, som desværre bliver brændt.
Neymar glider rundt på banen, men der er ingen is.
+ Jeg er glad for at vores reserve målmand er bedre end Barcelonas ;)
Neymar glider rundt på banen, men der er ingen is.
+ Jeg er glad for at vores reserve målmand er bedre end Barcelonas ;)
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved falle.
Emnet er blevet låst.
- Mlarco
- Gæst
-
12 år 6 måneder siden #2851
af Mlarco
Besvaret af Mlarco på emne Om vores rivaler VII
Han er ikke den eneste. Virker som om at græsset slet ikke har sat sig.
Emnet er blevet låst.
- DarioGomez
-
- Offline
- Eduardo
-
12 år 6 måneder siden #2852
af DarioGomez
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Morten Bruun:
"Neymar glider meget rundt i dag."
Ja, det er jo så ikke første gang i sæsonen, at han har præsteret at falde over græsstråene.
"Neymar glider meget rundt i dag."
Ja, det er jo så ikke første gang i sæsonen, at han har præsteret at falde over græsstråene.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved DarioGomez.
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #2853
af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om vores rivaler VII
Morten Bruun fortsætter:
"Han kaster sig jo bare. Det gør han ofte."
Vise ord!
"Han kaster sig jo bare. Det gør han ofte."
Vise ord!
Emnet er blevet låst.
- falle
- Gæst
-
12 år 6 måneder siden #2854
af falle
Besvaret af falle på emne Om vores rivaler VII
0-0 ved halvleg.
Neymar ligger mere på røven end at løbe på banen. Glad for at han ikke kom direkte til Real Madrid (hvis han overhovedet skulle hentes). Han skulle simpelthen komme til en mindre klub, styrke sig fysisk og psykisk i Europa, og derefter tage en beslutning om en storklub.
Han peaker ved 26 eller 'tager til City for at blive verdens bedste' (citat: Robinho).
Neymar ligger mere på røven end at løbe på banen. Glad for at han ikke kom direkte til Real Madrid (hvis han overhovedet skulle hentes). Han skulle simpelthen komme til en mindre klub, styrke sig fysisk og psykisk i Europa, og derefter tage en beslutning om en storklub.
Han peaker ved 26 eller 'tager til City for at blive verdens bedste' (citat: Robinho).
Emnet er blevet låst.
- falle
- Gæst
-
12 år 6 måneder siden #2855
af falle
Det værste er at, han har ret ;)
Besvaret af falle på emne Om vores rivaler VII
mortenj skrev: Morten Bruun fortsætter:
"Han kaster sig jo bare. Det gør han ofte."
Vise ord!
Det værste er at, han har ret ;)
Emnet er blevet låst.
- falle
- Gæst
-
12 år 6 måneder siden #2856
af falle
Besvaret af falle på emne Om vores rivaler VII
1-0 Bilbao!
Emnet er blevet låst.
