Om vores rivaler VII

12 år 8 måneder siden #2797 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Oraklet fra Delfi aka Francois Gallardo har talt: Lionel Messi forlader Barcelona til sommer. Han føler sig forrådt og i februar/marts næste år vil han begynde at planlægge sit skifte til en klub i et naboland. (Her spekuleres der i Paris SG!).

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2798 af Siempre Madrid

Barça skrev:

BBB skrev: Hvis jubelscener gælder, så gælder skatteunddragelse vel endnu mere? ;-)

Jeg ville hellere, at Messi jublede som en vildmand og gav fingeren til alle tilskuerne end at han forsøger at snyde et land med kæmpe samfundsmæssig ulighed for den skat han retteligt skal betale. Forskellen på Ronaldo og Messi er måske, at Ronaldo er usympatisk med hans jubelscener og hans fagter på banen, men det er i så fald også at den ene rent faktisk agerer lovlydigt udenfor banen. Derudover holder Ronaldo (og Iniesta) sig oftest væk fra tumult, og her er Messi ikke for fin til at blande sig.

Desværre for det sidste argument var der lige en kamp mod Sverige...

Og lidt til den glade side:

Forstår mig ret. Jeg er udmærket klar over ordets nuværende betydning. Jeg er bare træt af, at folk misbruger det forkert.

Hvordan kan man misbruge noget forkert? :p

Han er blevet frikendt fra den skattesag, og jeg er ret sikker på at, at med de summer han tjener så har han aldrig haft nogen intention om snyde nogen. Som han selv siger så aner han intet om økonomi.
Hvad angår din "holde sig ud af tumult"-snak så viser netop denne video
at de begge to ikke er engle hvad angår den facet. Og jeg ved godt at du også kan finde videoer hvor Messi deltager i sådan noget, eller skubber til nogen, jeg siger bare at Ronaldo og Iniesta er ikke nødvendigvis mere ude af tumult og den slags, end Messi er.

Har du et link til, at han skulle være frikendt?

Der er ikke historisk belæg for at påstå, at velhavende mennesker ikke snyder i skat, fordi de ikke behøver det. Vel nærmest tværtimod. Når man har folk ansat, som placerer sine svimlende summer i skattely, så er der nok en intention med det.

Emnet er blevet låst.
  • Orange You Glad
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #2799 af Orange You Glad
Besvaret af Orange You Glad på emne Om vores rivaler VII

Barça skrev:

BBB skrev: Hvis jubelscener gælder, så gælder skatteunddragelse vel endnu mere? ;-)

Jeg ville hellere, at Messi jublede som en vildmand og gav fingeren til alle tilskuerne end at han forsøger at snyde et land med kæmpe samfundsmæssig ulighed for den skat han retteligt skal betale. Forskellen på Ronaldo og Messi er måske, at Ronaldo er usympatisk med hans jubelscener og hans fagter på banen, men det er i så fald også at den ene rent faktisk agerer lovlydigt udenfor banen. Derudover holder Ronaldo (og Iniesta) sig oftest væk fra tumult, og her er Messi ikke for fin til at blande sig.

Forstår mig ret. Jeg er udmærket klar over ordets nuværende betydning. Jeg er bare træt af, at folk misbruger det forkert.

Han er blevet frikendt fra den skattesag, og jeg er ret sikker på at, at med de summer han tjener så har han aldrig haft nogen intention om snyde nogen. Som han selv siger så aner han intet om økonomi.
Hvad angår din "holde sig ud af tumult"-snak så viser netop denne video >video klippet ud< at de begge to ikke er engle hvad angår den facet. Og jeg ved godt at du også kan finde videoer hvor Messi deltager i sådan noget, eller skubber til nogen, jeg siger bare at Ronaldo og Iniesta er ikke nødvendigvis mere ude af tumult og den slags, end Messi er.

Nu var det med at "misbruge noget forkert" også mere en sproglig observation, så det var selvfølgelig mest for at drille Dios en smule, eftersom han selv var ude i en snak om sprogbrug.

Her er i øvrigt et link til Messis frikendelse:

www.insidespanishfootball.com/85046/leo-...tax-evasion-charges/

Han er frikendt for ansvaret, men derfor er skatteunddragelsen foregået alligevel, så hans revisorer sidder vel med aben nu.

Og for lige at knytte en kommentar til den video med tumult, du postede, så er jeg virkelig glad for, at El Clásico ikke længere foregår på den måde. Er du gal, hvor var det dog frustrerende at sidde og se på (endnu mere fordi vi havde for vane at tabe dengang).
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2800 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev: Oraklet fra Delfi aka Francois Gallardo har talt: Lionel Messi forlader Barcelona til sommer. Han føler sig forrådt og i februar/marts næste år vil han begynde at planlægge sit skifte til en klub i et naboland. (Her spekuleres der i Paris SG!).

Messi og Zlatan er også et smukt par. Mon det næste bliver, at Pep forlader Bayern til sommer, til fordel for - PSG. Så er den lykkelige familie samlet i kærlighedens by! En romantisk historie. Lille Pedro står der også, under Eiffeltårnet. Alt er idyllisk. Og Gallardo kan trække sig tilbage i ro og mag, efter en af hans spådomme endelig holdt stik. Platini vejer med tricoloren, mens Blatter slår fast, at Ballon d'Or skal tilbage til der hvor den kom fra, til evig tid. Vive la...
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2801 af Siempre Madrid

El_Juan skrev:

Siempre Madrid skrev: Oraklet fra Delfi aka Francois Gallardo har talt: Lionel Messi forlader Barcelona til sommer. Han føler sig forrådt og i februar/marts næste år vil han begynde at planlægge sit skifte til en klub i et naboland. (Her spekuleres der i Paris SG!).

Messi og Zlatan er også et smukt par. Mon det næste bliver, at Pep forlader Bayern til sommer, til fordel for - PSG. Så er den lykkelige familie samlet i kærlighedens by! En romantisk historie. Lille Pedro står der også, under Eiffeltårnet. Alt er idyllisk. Og Gallardo kan trække sig tilbage i ro og mag, efter en af hans spådomme endelig holdt stik. Platini vejer med tricoloren, mens Blatter slår fast, at Ballon d'Or skal tilbage til der hvor den kom fra, til evig tid. Vive la...

Ja, det er lidt vildt, at han stadig får taletid. Gallardo har måske ramt rigtigt en gang eller tre, men for dælen, hvor har han nogle vilde historier, som næsten kun kan være skabt i en syg hjerne.

Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2802 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Om vores rivaler VII

Orange You Glad skrev:

Barça skrev:

Hvad angår din "holde sig ud af tumult"-snak så viser netop denne video >video klippet ud< at de begge to ikke er engle hvad angår den facet. Og jeg ved godt at du også kan finde videoer hvor Messi deltager i sådan noget, eller skubber til nogen, jeg siger bare at Ronaldo og Iniesta er ikke nødvendigvis mere ude af tumult og den slags, end Messi er.

Nu var det med at "misbruge noget forkert" også mere en sproglig observation, så det var selvfølgelig mest for at drille Dios en smule, eftersom han selv var ude i en snak om sprogbrug.

Her er i øvrigt et link til Messis frikendelse:

www.insidespanishfootball.com/85046/leo-...tax-evasion-charges/

Han er frikendt for ansvaret, men derfor er skatteunddragelsen foregået alligevel, så hans revisorer sidder vel med aben nu.

Og for lige at knytte en kommentar til den video med tumult, du postede, så er jeg virkelig glad for, at El Clásico ikke længere foregår på den måde. Er du gal, hvor var det dog frustrerende at sidde og se på (endnu mere fordi vi havde for vane at tabe dengang).

Der er kun en der sidder med aben. Og det er Messi selv. Det er i hans navn at forbrydelsen er blevet begået og så hænger han på den. Ligeså vel som direktøren for et selskab har ansvaret for at selskabet drives korrekt. Laver en ansat en fejl, så er det stadig direktøren der hænger på den. Man kan ikke blot ansætte for folk til at klare sin private anliggende også spille uskyldig, hvis ens ansatte klokker i det :-)

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sam, Steen
Emnet er blevet låst.
  • Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #2803 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om vores rivaler VII
Nøj Arsenal fortsætter med at spille god fodbold! Højt tempo, mange afleveringer og de skaber gode muligheder. Man bør også se det første mål... Der står lidt af en driblekonge i Southamptons mål :D
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2804 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Om vores rivaler VII
60' Schalke førte 2-1 over Frankfurt.

77' Frankfurt fører kampen 3-2 med 2 mål fra Joselu.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2805 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Hvad tænkte Boruc dog på? Det så ufattelig dumt og komisk ud..

Ozil spiller ringe, som han har gjort de sidste mange kampe.

Et godt mål!
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista, MMM
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2806 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII
4 mål af Carlos Vela mod Celta Vigo!

Stor stor præstation - han blir spændende at følge i år.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Emnet er blevet låst.
12 år 8 måneder siden #2807 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII

Rendering Error in layout Message/Item: KunenaBbcodeLibrary::DoInstagram(): Argument #1 ($bbcode) must be of type Nbbc\BBCode, string given, called in /var/www/madridista.dk/public_html/libraries/kunena/bbcode/bbcode.php on line 193. Please enable debug mode for more information.
Emnet er blevet låst.
  • GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #2808 af GutiHAZ14
Besvaret af GutiHAZ14 på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev: Hvad tænkte Boruc dog på? Det så ufattelig dumt og komisk ud..

Ozil spiller ringe, som han har gjort de sidste mange kampe.

Et godt mål!

2 mål i Premier league fra Ozils side. 4 fra Bale i La liga.
Emnet er blevet låst.