Om vores rivaler VII
Jeg er egentlig meget tilfreds med, at Real Madrid ikke har valgt at fokusere på at køb af polakken. Taler vi om et supplement til Benzema, så foretrækker jeg en spillertype som Lukaku.
Daniel skrev: Ja, og Reus bliver nok næste Dortmund-spiller, som pakker tasken og dribler til Bayern München. Sydtyskerne har altid været gode til at dræbe konkurrencen i den tyske liga ved at købe konkurrenternes bedste spillere. Det kan man naturligvis ikke fortænke dem i. Lewandowski vil blot forstærke Bayern München yderligere og gøre dem endnu mere konkurrencedygtige.
Jeg er egentlig meget tilfreds med, at Real Madrid ikke har valgt at fokusere på at køb af polakken. Taler vi om et supplement til Benzema, så foretrækker jeg en spillertype som Lukaku.
Dræbe konkurrence ligefrem. Det er måske så meget sagt. Men overdrivelse fremmer forståelse. Deres nærmeste rivaler - klubber som Borussia Dortmund, Schalke og Leverkusen - gør i øvrigt nøjagtig det samme. Bl.a. med Reus, der kom til BVB fra Mönchengladbach. Og det er præcis det samme scenarie i flere af de andre store ligaer. Sådan er gamet.
Det må vel ligeledes være målet for Bayern. At udvikle sig, forstærke sig og opretholde niveauet, såvel som konkurrencedygtigheden. Det stiller samtidig nogle store krav til rivalerne. De skal virkelig hænge i og agere klogt på markedet, hvis de skal følge med.
Jeg tvivler i øvrigt på, at Reus skifter til Bayern München. Jeg tror nærmere han ryger til en Premier League-klub, når han bliver skudt afsted. Det samme gælder for Schalkes Julian Draxler. Der er i hvert fald stor interesse for de to i Premier League.
Fiorentina full-back Marcos Alonso (tidligere Real Madrid Castilla) will join Sunderland on loan when the transfer window opens later this week. The left-back has passed a medical and agreed a deal until the end of the season.
Southampton manager, Mauricio Pochettino, is continuing to stand firm in the face of constant speculation that players could leave the club in January. Chelsea have been linked with left-back Luke Shaw and Manchester United are reported to want midfielder Adam Lallana, but Pochettino insists 'no young player is to leave this club'.
• El Mundo Deportivo: FC Barcelona are set to announce in the coming days a deal to sign Borussia Mönchengladbach goalkeeper Marc-Andre Ter Stegen for next season.
• Gazzetta dello Sport: Napoli president Aurelio de Laurentiis is set to announce the signing of Lyon midfielder Maxime Gonalons for a fee of €12m (£10m).
• O Jogo: Benfica have entered the race to sign Dinamo Zagreb midfielder Alen Halilovic, who has previously been a target for Tottenham.
Speculation over the weekend claimed Juventus were preparing an £18million bid to sign Nani in January, if the Manchester United winger proves his fitness after a hamstring injury. Juventus coach Antonio Conte was asked about the rumours at an awards ceremony in Dubai on Sunday, and he was coy in his response.
The future of Manchester City striker Edin Dzeko regularly features in the gossip columns and Tuttosport in Italy claims Inter and AC Milan are keen to sign the Bosnia-Herzegovina international. However, the report suggests that any deal is unlikely to be done before next summer.
Another line coming out of Italy sees reports claiming Juventus sporting director Beppe Marotta has arrived in London to discuss a few deals. Marotta reportedly wants to find out if Tottenham are seriously interested in signing Mirko Vucinic or Fabio Quagliarella, while Juventus are also keeping tabs on the situation of out-of-favour winger Kevin de Bruyne.
Inter are continuing to focus their attention on landing Tottenham Hotspur's record signing Erik Lamela on loan in January, according to the Gazzetta dello Sport. The Corriere dello Sport says Chelsea playmaker Juan Mata is the second option, while any further arrivals at the San Siro will depend on the possible sale of midfielder Fredy Guarin, who has been linked with a move to Chelsea.
Arsene Wenger ruled out a January bid for Newcastle midfielder Yohan Cabaye yesterday, but does the Arsenal manager need to sign a striker to help Olivier Giroud out? The Times suggests that Fulham forward Dimitar Berbatov could offer an experienced back-up option to Giroud for the second half of the season.
Daily Mail: Georgios Samaras has emerged as a shock transfer target for Spanish title contenders Atlético Madrid.
And the first official announcement of the transfer window comes from Chelsea, who have completed the signing of Burkina Faso international Bertrand Traore - who actually agreed his four-and-half-year deal back in October.
(Full story: www1.skysports.com/football/news/11668/9...lder-bertrand-traore)
AC Milan skal have ny træner. Allegri er færdig i klubben til sommer. Det udtaler han selv, men det er endnu ikke blevet bekræftet af klubben. Clarence Seedorf nævnes allerede som en mulig afløser. Derudover har Milan til gengæld bekræftet, at generaldirektør, Braida, har forladt Milan efter 28 år i klubben.
Massimiliano Allegri has confirmed he will leave AC Milan in the summer after a troubled season at the San Siro.
The Rossoneri currently sit 13th in the Serie A table, 17 points outside the UEFA Champions League places and 27 behind league leaders Juventus.
The pressure has been building on the former Cagliari boss, who guided Milan to the Serie A title in 2011, and he now admits his time at the helm is coming to an end.
(Kilde: www1.skysports.com/football/news/11863/9...-milan-in-the-summer)
Tello move to Liverpool imminent
Youngster will initially go to Merseyside on loan
Cristian Tello is nearing his Barça exit during the coming winter transfer window. As revealed by Radio MARCA, the player who came through the 'Culé' youth system already has one foot in Liverpool.
Some months ago, Tello publicly expressed his disappointment at the lack of playing time he was getting under Martino. "If I can't play for Barça then I'll consider leaving", was the comment he made.
Tello has only played ten 'Liga BBVA' games so far this season, starting twice, and is yet to register a goal in the Spanish league this campaign.
Atlético har hentet den 28-årige argentiner, José Sosa, som kommer til fra ukrainske Metalist på en lejeaftale for resten af sæsonen (med købsoption). Dermed har Simeone endelig - i hvert fald for en stund - fået den offensive midtbanespiller, som han nu har jagtet i et stykke tid. Rygterne gik ellers på, at de angiveligt ville hente Diego (Wolfsburg) tilbage til klubben.
Simeone har et indgående kendskab til José Sosa. Sosa spillede under Simeones ledelse i Estudiantes, tilbage i 2006-2007. Sammen vandt de det argentinske Apertura-mesterskab i 2006.
Sosa har optrådt 19 gange for det argentinske landshold og har tidligere spillet for både Bayern München og Napoli, dog uden den store succes.
Læs historien her: as.com/diarioas/2013/12/30/english/1388434340_200826.html
- Brylle
- Gæst
-
- Real Madrid 7
-
- Offline
- Platin bruger
-
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid 7 skrev: Så er det chancen vi kan få Mata ifølge goal så vil Mourinho sælge mata hvis han selv vil forlade Chelsea www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/20...is-open?ICID=HP_HN_1
Mourinho vil altid sælge, hvis prisen er rigtig. Der er på ingen måde lagt op til, at Mata vil blive billig. Og ærligt talt: Hvad skal vi egentlig bruge ham til?
Han vil på ingen måde byde ind med noget, som vi ikke har til overflod i truppen i øjeblikket.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev:
Real Madrid 7 skrev: Så er det chancen vi kan få Mata ifølge goal så vil Mourinho sælge mata hvis han selv vil forlade Chelsea www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/20...is-open?ICID=HP_HN_1
Mourinho vil altid sælge, hvis prisen er rigtig. Der er på ingen måde lagt op til, at Mata vil blive billig. Og ærligt talt: Hvad skal vi egentlig bruge ham til?
Han vil på ingen måde byde ind med noget, som vi ikke har til overflod i truppen i øjeblikket.
Pt. har vi 2 meget ustabile spillere på højrekanten, så han vil nok bidrage med en helvedes masse stabilitet og kvalitet, noget som hverken Di María eller Bale indtil videre har bidraget med. Omend Bale har en fantastisk statistik allerede, så er det ikke spillet på banen som får det store smil frem... Endnu.
Så jo vi kan sagtens bruge Mata!
Prisen vil kunne presses langt ned, hvis Mata ikke får mere spilletid og nægter og bære Chelsea trøjen. Noget jeg godt kunne se komme, for med den behandling, så tror jeg ikke der er meget tilovers, men hvad kan man regne med når Mourinho er træneren.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Dios skrev:
Siempre Madrid skrev:
Real Madrid 7 skrev: Så er det chancen vi kan få Mata ifølge goal så vil Mourinho sælge mata hvis han selv vil forlade Chelsea www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/20...is-open?ICID=HP_HN_1
Mourinho vil altid sælge, hvis prisen er rigtig. Der er på ingen måde lagt op til, at Mata vil blive billig. Og ærligt talt: Hvad skal vi egentlig bruge ham til?
Han vil på ingen måde byde ind med noget, som vi ikke har til overflod i truppen i øjeblikket.
Pt. har vi 2 meget ustabile spillere på højrekanten, så han vil nok bidrage med en helvedes masse stabilitet og kvalitet, noget som hverken Di María eller Bale indtil videre har bidraget med. Omend Bale har en fantastisk statistik allerede, så er det ikke spillet på banen som får det store smil frem... Endnu.
Så jo vi kan sagtens bruge Mata!
Prisen vil kunne presses langt ned, hvis Mata ikke får mere spilletid og nægter og bære Chelsea trøjen. Noget jeg godt kunne se komme, for med den behandling, så tror jeg ikke der er meget tilovers, men hvad kan man regne med når Mourinho er træneren.
Så hver eneste gang, at vi har en ustabil spiller, så skal der bare hentes en ny ind fra højre?
Di María og Bale har leveret fornuftigt, omend det stadig kan blive bedre. Jeg mener dog ikke, at Juan Mata vil kunne bidrage med mere. Hypen omkring ham eksisterer nok kun blandt Madridistas, fordi han har været omkring La Fábrica. Hvis han var startet i Celta Vigo og var røget videre derfra til Valencia og Chelsea, tvivler jeg på, at man ville lægge specielt mærke til ham.
Dit had til Mourinho fjerner iøvrigt dit klarsyn. Det er ekstremt få spillere, som har noget dårligt at sige om ham og jeg tror på ingen måde, at Mata vil gå i krig for at komme væk fra Chelsea.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Mourinho genforenes med sin utrættelige slider som godt kunne udfordre Willian i startopstillingen, mens Real Madrid i Mata får en mand hjem som kender både klub, land og liga og kan spille alle tre pladser bag angriberen.
- Mata10
- Gæst
-
Rubbish. Det virker for mig som om, at du ikke har set særlig meget PL bold. Eller i hvert fald Chelsea. Mata var absolut verdensklasse i sidste sæson, såvel som 11/12. Ikke alene var hans tal super, han var i den grad også MEGET mere stabil i præstationerne end Gareth "Overrated" Bale.Siempre Madrid skrev: Di María og Bale har leveret fornuftigt, omend det stadig kan blive bedre. Jeg mener dog ikke, at Juan Mata vil kunne bidrage med mere. Hypen omkring ham eksisterer nok kun blandt Madridistas, fordi han har været omkring La Fábrica. Hvis han var startet i Celta Vigo og var røget videre derfra til Valencia og Chelsea, tvivler jeg på, at man ville lægge specielt mærke til ham.
Dog har jeg før sagt, at en transfer er for sent, hvilket gør ondt, da han var den spiller jeg allermest ville have til klubben i sommers, sammen med en top angriber. Men på det tidspunkt, skulle Perez selvfølgelig have sit legetøj, som svar på Barcelona´s køb af Neymar.
