Om vores rivaler VII
BBB skrev: Mandzukic skulle allerede have afvist, at han er på vej til Juve. Alternativt har det været hans agent, men det er som regel to alen af det samme stykke.
Som jeg refererede til i går i denne tråd (www.madridista.dk/index.php/forum/debat/...vii?start=3084#40922):
The seemingly imminent signing of Robert Lewandowski to Bayern Munich has put Mario Mandzukic's future in doubt and he has been linked with Juventus. But Mandzukic's agent, Ivan Cvjetkovic, is quoted as telling tuttomercatoweb.com: “The player is focused only on Bayern Munich and he is very happy at the club. I remind you that Mario has a contract valid for another two years.”
Meget kan ske til den tid. Og frem til den tid. Det vil ikke overraske mig, hvis piben får en anden lyd til sommer.
- Mata10
- Gæst
-
Mata10 skrev: Der er for meget hype omkring det her Bayern hold. Ja de er de bedste i verden, men så langt foran er de heller ikke. Jeg så dem mod BVB hvor de havde svært ved at skabe chancer mod et amputeret forsvar, mens Dortmund faktisk havde de største chancer før Bayern scorede. Det er et meget godt hold, men man skulle tro at der aldrig er set noget lignende. Ville det her Bayern hold have slået Pep Guardiola's Barcelona? Jeg tvivler.
Synes det er svært at tale om for meget hype, når et hold vinder the treble og er favoritter til at vinde det hele igen.. Deres trup bliver bare stærkere og stærkere, og selvom jeg ikke bryder mig om Pep, så er han vel ikke den værste træner at have bag roret. De er vanvittigt hypede ja, men med den spillertrup de har sig plus et velfungerende kollektiv, så ser de fandeme skræmmende ud.
Hold som Barca, Chelsea, City og selvfølgelig Real Madrid har flere gange haft spillertrupper af samme kaliber, men aldrig et ligeså velfungerende kollektiv som tyskerne. Og når deres trup så faktisk begynder at se endnu bedre ud end modstandernes, så synes jeg vi har god grund til at ryste i bukserne.
Tjek nu den offensiv altså. Kan ikke finde ud af at sætte et billede ind, men så en grafik i dag hvor de stillede en start-11 med Neuer på kassen og så 10 (verdens)klasse offensivspillere. Listen lyder: Schweini, Kroos, Thiago, Götze, Müller, Shaqiri, Ribery, Lewandowski, Mandzukic og Robben. Jaja, Schweini er ikke decideret offensiv-spiller, men han ligger også som sidste mand på grafikken ;)
Hype eller ej, jeg er bange.
Mata10 skrev: Der er for meget hype omkring det her Bayern hold. Ja de er de bedste i verden, men så langt foran er de heller ikke. Jeg så dem mod BVB hvor de havde svært ved at skabe chancer mod et amputeret forsvar, mens Dortmund faktisk havde de største chancer før Bayern scorede. Det er et meget godt hold, men man skulle tro at der aldrig er set noget lignende. Ville det her Bayern hold have slået Pep Guardiola's Barcelona? Jeg tvivler.
Pep's Bayern synes jeg bliver hyped en smule op, men ikke Heynckes' Bayern. Pep's Bayern synes jeg ikke er så stærkt som Heynckes var. Især defensivt. Men de er lige pt. verdens klart bedste hold, men jeg tror, at hvis vi kan få styr på defensiven, så har vi en chance, hvis vi møder dem om et par måneder. De efterlader alt for meget plads.
Men sikke et, på papiret, vanvittigt hold de har og får når Lewy skifter. Det er et mix mellem Barcelona og Real Madrid, teknisk utrolig stærke, men de har også den vildskab og styrke vores spillere har.
Luis Suarez's £70m buy-out clause heaps more pressure on Liverpool
www.dailymail.co.uk/sport/article-253389...ssure-Liverpool.html
El_Juan skrev:
BBB skrev: Mandzukic skulle allerede have afvist, at han er på vej til Juve. Alternativt har det været hans agent, men det er som regel to alen af det samme stykke.
Som jeg refererede til i går i denne tråd (www.madridista.dk/index.php/forum/debat/...vii?start=3084#40922):
The seemingly imminent signing of Robert Lewandowski to Bayern Munich has put Mario Mandzukic's future in doubt and he has been linked with Juventus. But Mandzukic's agent, Ivan Cvjetkovic, is quoted as telling tuttomercatoweb.com: “The player is focused only on Bayern Munich and he is very happy at the club. I remind you that Mario has a contract valid for another two years.”
Meget kan ske til den tid. Og frem til den tid. Det vil ikke overraske mig, hvis piben får en anden lyd til sommer.
Hvis Lewandowski skal nå at blive spillet ind, så stikker Mandzukic ikke af allerede til sommer. Det tror jeg simpelthen ikke på. Indtil videre har hans agent også afvist det, og så er der reelt ikke så meget grobund for spekulationerne.
Tjek nu den offensiv altså. Kan ikke finde ud af at sætte et billede ind, men så en grafik i dag hvor de stillede en start-11 med Neuer på kassen og så 10 (verdens)klasse offensivspillere. Listen lyder: Schweini, Kroos, Thiago, Götze, Müller, Shaqiri, Ribery, Lewandowski, Mandzukic og Robben. Jaja, Schweini er ikke decideret offensiv-spiller, men han ligger også som sidste mand på grafikken ;)
Er helt enig med dig stort set hele vejen rundt, men jeg har bare personligt svært ved og sige spillere som Kroos, Thiago, Müller, Shaqiri, Mandzukic og Robben er verdensklasse. Er helt med på, at de er fantastiske allesammen, men ingen af dem er stærke nok til og være stjernen på holdet, og derfor passer de også helt perfekt til Bayern, hvor kollektivet altid har været øverst, og det bliver der nok aldrig ændret ved. Robben var nok Real Madrid's bedste dengang, men det sagde nok mere om Real Madrid dengang end om Robben.
Bayern er frygtindgydende og minder meget om det Barcelona hold under Pep, hvis man taler dominans og frygt. De er klart det bedste hold, og hypet eller ej, så er det ren verdensklasse.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
The generation I played with was the best generation ever. You don't have that now and I wouldn't change it for the money. It was all heart and that's why there were so many great players. Portugal, England, Brazil, Argentina: so many. That's why I'm so happy with what I had, to have been a great player. I'm happy to have been part of that era.
Eusébio i et interview fra 2010. Han døde her til morgen i en alder af 71 år. Mere her: www.theguardian.com/football/2014/jan/05/eusebio
Borussia Mönchengladbach have announced that highly-rated goalkeeper, Marc-Andre ter Stegen, has turned down the offer of a new deal and is set to leave the club. FC Barcelona have been linked with his services for some time.
Marc-Andre ter Stegen says it was a tough decision to reject an extension to his contract, which expires in 2015. Ter Stegen is now widely expected to join FC Barcelona at the end of the season to replace Víctor Valdés at the Nou Camp.
MARCA: Ter Stegen no renueva con el Gladbach y se perfila como sustituto de Víctor Valdés.
In his latest La Liga column, Guillem Balague confirms that Juan Mata wants to stay at Chelsea and has no intention of leaving the club. Spain playmaker Mata has been linked with a January move away from Stamford Bridge in recent weeks.
Full story: www1.skysports.com/football/news/12087/9...o-madrid-v-barcelona
Chelsea have recently been heavily linked with a move to sign Inter midfielder Fredy Guarin this month. Inter have confirmed talks have been held with Chelsea, but the Serie A club have decided to hang on to the Colombia international and don't want to sell.
Atlético Madrid sporting director, José Luis Pérez Caminero, insists that star names Diego Costa and Koke will not be departing for England this month. Reports in England have claimed that Arsenal, Chelsea and Manchester United are all contemplating paying Costa's 38million euros buy-out clause, while United are also said to be leading the chase for Koke.
Manchester United manager, David Moyes, has been given assurances that significant funds are available to him for this month and the summer transfer windows. The club is targeting a left-back and central midfielder and senior figures at the club have told Sky Sports News that Moyes will receive all the financial support he needs to make any moves.
Full story: www1.skysports.com/football/news/11667/9...-is-promised-funding
Arsenal boss Arsene Wenger has admitted he tried to land Poland international Robert Lewandowski, but insists that he was already committed to Bayern Munich some 18 months ago. Arsenal have also been linked with current Bayern striker Mario Mandzukic, and Wenger refused to rule out a move for the Croatia international.
Full story: www1.skysports.com/football/news/11095/9...lewandowski-interest
Maxime Gonalons, who has been linked with Arsenal in the past, claims to be aware of interest from Napoli, but current employers Lyon are reluctant to let him go.
"Napoli are interested in me and everyone knows it. When a major European club wants you, you have to evaluate everything".
Roma claim they have already turned down a number of offers for midfield star Miralem Pjanic. Paris Saint-Germain, Manchester United and Tottenham have all been linked with the Bosnian.
Gazzetta dello Sport claim that Erik Lamela's agent, Pablo Sabbag, is due in Italy today for talks with Inter over a possible loan deal for the Tottenham midfielder. Spurs have previously insisted they were not looking to loan him.
Daily Express: Mario Mandzukic is being monitored by Manchester United and Arsenal after Bayern Munich confirmed that Robert Lewandowski will join the club at the end of the season.
Daily Mirror: Moneybags Monaco are keen to snap up contract rebel Thomas Ince from Blackpool in a bargain deal. (AS Monaco har i øvrigt hentet angriberen Lacina Traoré i Anzhi. Rygter går allerede på, at han bliver udlejet til West Ham, men det er ikke bekræftet).
Opdateret: 6. januar, 23:56
Edit: Dyrk denne lækkerbisken. Lucarelli fra Parma, i dagens kamp mod Torino. Det går stærkt, klippet varer kun nogle få sekunder, så man skal følge godt med!
- Mata10
- Gæst
-
Wow. Castles er normalt ret pålidelig. Graham Hunter som bor i Barcelona sagde også i sidste måned, at Rosell prøver at tvinge Messi ud af klubben.
That’s what makes Mata’s ostracism so odd: if he reproduced last season’s numbers, making tackles, playing key-passes and scoring goals, he would surely be a Mourinho player even if he doesn’t look like one. As it is, Mourinho’s doubts about him – and the superlative form of Hazard and Oscar – seem strangely to have made those doubts come true, almost as though, while acknowledging his lack of pace, he has become not a Mourinho player because Mourinho believes him not to be one.
Jonathan Wilson kigger nærmre på Matas situation: www.whoscored.com/Articles/0lp7_rxxpkqcj....UsrFgUlE7i4.twitter
Mata10 skrev: www.oneworldsports.com/stories/barcelona...l-messi-amid-tension
Wow. Castles er normalt ret pålidelig. Graham Hunter som bor i Barcelona sagde også i sidste måned, at Rosell prøver at tvinge Messi ud af klubben.
Ret pålidelig om Duncan Castles er nok så meget sagt. Han kommer med nogle gode bidrag i ny og næ, men han er hverken mere eller mindre "ret" pålidelig end så mange andre.
Der har været mange skriverier om og vinkler på den historie (du nævner bl.a. Graham Hunter), som Castles har opsnappet i farten. Det er ikke just fordi han er manden bag.
