Om vores rivaler VII

12 år 5 måneder siden #3133 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII

baggins skrev: Bayeren har offentliggjort at man henter midtbanespilleren Rode i Frankfurt på en fri tansfer.

Spørgsmålet er hvor mange midtbanespillere man kan have i en klub og holde alle tilfredse. De har nu Kroos, Thiago, Rode, Gotze, sweinsteiger, Muller, Lahm, Martinez.
Ved godt at nogle af dem kan spille væk fra midtbanen, men på de positioner er der også spillere der forventer at start i hver kamp. bare tag kanterne hvor der er Robben og RIbery.

Well, til fem midtbanepladser skal der vel minimum otte spillere til af en vis kaliber. Jeg tæller: Thiago, Ribéry, Javi Martínez, Robben, Shaqiri, Götze, Lahm, Müller, Schweinsteiger og Kroos. 11 med Rode. Lig dertil de unge talenter, Weiser og Højbjerg. Oveni hatten, så kan Javi Martínez spille på midtbanen og i forsvaret, Lahm ligeledes, mens Müller både kan spille centralt, på kanten, som falsk 9'er og angriber, nærmest akkurat som Götze.

Weiser og Højbjerg vil man måske leje ud. Javi Martínez og Shaqiri kan være potentielle salgsemner. Det samme gælder muligvis Müller. Og man kan nok heller ikke afvise, at Rode måske blot hentes med henblik på et direkte videresalg - eller udlejning.

Men lur mig, om ikke Pep nok skal få kabalen til at gå op i sidste ende.
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3134 af El_Juan

RasmusKring skrev:

Siempre Madrid skrev: www.marca.com/2014/01/08/futbol/copa_rey/1389215544.html

Lad os håbe, at vores spillere kommer bedre ud af starthullerne end Racings spillere ;-)

Tragisk situation for Santander-klubben.

Er der nogen, der kan forklarer en ikke-spansktalende, hvad de protesterer imod?

Så vidt jeg ved, protesterer de imod klubbens præsident.
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3135 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

El_Juan skrev:

RasmusKring skrev:

Lad os håbe, at vores spillere kommer bedre ud af starthullerne end Racings spillere ;-)

Er der nogen, der kan forklarer en ikke-spansktalende, hvad de protesterer imod?

De protesterer over ikke at have fået løn i tre måneder. Det fik iøvrigt Racing-fans til at invadere præsidentlogen i går.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan
Emnet er blevet låst.
  • RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #3136 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev:

El_Juan skrev:

RasmusKring skrev:

De protesterer over ikke at have fået løn i tre måneder. Det fik iøvrigt Racing-fans til at invadere præsidentlogen i går.

Det lyder sku' også træls.
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3137 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII
Mere om Racings problemer her, på engelsk: espnfc.com/news/story/_/id/1675220/on-fi...es-spotlight?cc=5739
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan, JimmyBroe, RasmusKring
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3138 af MMM

Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved MMM.
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3139 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII

MMM skrev:

Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration

Det ser spændene ud. Går ud fra at Suarez er den røde prik længst oppe til højre? Jeg kan ikke se navnene. Desværre. Muligvis fordi jeg bruger IPad.

Hvem er nr. To? Negredo eller?

Jeg er her stadig XOXO
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3140 af MMM
@JimmyBroe Jeg tror ikke det er ipaden, jeg tror nærmere det er billedkvaliteten, der ikke helt overlevede turen her til siden. Du kan måske have mere held med at se navnene her: Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration

Suarez er rigtig nok den røde prik længst til højre. Nr. to er Kun, Negredo ligger på 8 mål i en klump med bla. Hazard og Ramsey.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3141 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII

MMM skrev: @JimmyBroe Jeg tror ikke det er ipaden, jeg tror nærmere det er billedkvaliteten, der ikke helt overlevede turen her til siden. Du kan måske have mere held med at se navnene her: Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration

Suarez er rigtig nok den røde prik længst til højre. Nr. to er Kun, Negredo ligger på 8 mål i en klump med bla. Hazard og Ramsey.

Haha hold kæft jeg er en tumpe. Jeg mente selvfølgelig Agüero:P Nå, men linket hjalp ikke, desværre. Billedet er kun meget lidt bedre dér. Men eller tak for hjælpen.:)

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3142 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om vores rivaler VII
Chamakh har - af dem jeg kiggede nærmere på - den bedste ratio mellem skud og mål (ca. 40+%). Toure har den bedste omsætning af skud per mål af alle som har scoret 10 eller flere. Hvis RvP* havde skudt lige så ofte som Suarez, så ville han have haft under 9 scoringer.

*RvP er der tilsyneladende to gange, jeg refererede til den dårlige af dem. Den gode ville have nettet lige så ofte som Suarez.
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3143 af El_Juan
Så må Chamakh jo være lige det Real Madrid står og mangler! ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: RasmusKring
Emnet er blevet låst.
  • Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #3144 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Om vores rivaler VII
Er jeg den eneste, som ikke kan forstå, hvorfor Bendtner mangler på listen?
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum