Om vores rivaler VII

12 år 3 måneder siden #4549 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII

mortenj skrev: Hahahah! Under pressemødet op til Atletico-Chelsea kampen valgte Mourinho simpelthen at få de spørgsmål der blev stillet på spansk, oversat til engelsk via en tolk, og derefter svarede han på engelsk. WTF!

Som den kære Luna, om man kan lide hende eller ej, lige har sagt: "Manden snakker jo bedre spansk end han snakker engelsk"

Men okay, det er jo Mourinho, så det overrasker os vel ikke ;)

Selviscenesættende klovn!!

Kæft hvor jeg håber på en madrilensk finale...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4550 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Grande Mou.

Og så hører det vel med til historien, at han i Chelsea snakkede engelsk, i Inter snakkede italiensk, i Real Madrid snakkede spansk og igen i Chelsea igen snakker engelsk.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jelle
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4551 af Real-Laudrup
Besvaret af Real-Laudrup på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev: Grande Mou.

Og så hører det vel med til historien, at han i Chelsea snakkede engelsk, i Inter snakkede italiensk, i Real Madrid snakkede spansk og igen i Chelsea igen snakker engelsk.

Må jeg spørge om noget helt seriøst? Hvordan reagerede du, da du så ham prikke Tito i øjet, komme med vanvittige konspirationsteorier og andre pinlige ting. Klappede du, eller?
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4552 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Om vores rivaler VII

Real-Laudrup skrev:

Må jeg spørge om noget helt seriøst? Hvordan reagerede du, da du så ham prikke Tito i øjet, komme med vanvittige konspirationsteorier og andre pinlige ting. Klappede du, eller?

Hvad har det med sagen at gøre?
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4553 af DarioGomez

Bevares, men for mig handler det om, ikke at gøre sig dummere end man er, samt at opføre sig ordentligt overfor de journalister, der stiller ham et spørgsmål.

Cadeau for at han hjemme i England taler engelsk, eller rettere forsøger på det, men på et internationalt pressemøde som dette her, så skaber det ikke at være 'hjælpsom'.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4554 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Om vores rivaler VII
Et eller andet sted har Siempre en pointe. Han arbejder for en engelsk klub.

Han passer godt ind i Chelsea; spillestil og attitude. I Madrid var det mismatch på alt for mange parametre.

Ancelotti derimod...
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4555 af Hierro 2.0
Besvaret af Hierro 2.0 på emne Om vores rivaler VII

mortenj skrev: Hahahah! Under pressemødet op til Atletico-Chelsea kampen valgte Mourinho simpelthen at få de spørgsmål der blev stillet på spansk, oversat til engelsk via en tolk, og derefter svarede han på engelsk. WTF!

Som den kære Luna, om man kan lide hende eller ej, lige har sagt: "Manden snakker jo bedre spansk end han snakker engelsk"

Men okay, det er jo Mourinho, så det overrasker os vel ikke ;)

Det er noget han gør for at fjerne presset fra sine spillere ;-)... - manden er jo et omvandrende geni (ironi kan forekommer)...

Ejj, mere seriøst, så er manden i mine øjne en klaphat af dimensioner.. Jeg bliver stadig overrasket over, hvor blinde Mourinho-fans kan være..

At se Chelsea i aften, er satme for pinligt.. Stiller op med to skide offensive spillere, hvis primære opgave er at forsvare.. Det er i min optik simpelthen ikke en semifinale værdig.. Stol dog lidt på eget koncept og kom ud over stepperne.. Føjj.. Ja ja, Mourinho-fans ser det som en taktisk genistreg, men hvis jeg var fan af Chelsea, ville jeg hellere ryge ud med lidt stil, end at gå videre med det der pindsvine fodbold..

Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Hierro 2.0.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4556 af DarioGomez
Aftenens kamp beviser i hvert fald, at minus gange minus på ingen måde giver plus i fodbold-regí...

Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4557 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev: Aftenens kamp beviser i hvert fald, at minus gange minus på ingen måde giver plus i fodbold-regí...

Atleti skaber da i det mindste kampen på egen hånd.

Det her resultat er desuden bedre for Atleti end Chelsea imo. Et udebanemål af Atleti og så skal Chelsea op og score to. Fed taktik af Mou.

En ting er at spille forsigtigt mod et absolut tophold. Men at man decideret lever af lange bolde til Torres mod Atleti er simpelthen for ringe. Alle andre end Chelsea må gerne vinde CL i år.
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Bismo.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4558 af DarioGomez

Bismo skrev:

DarioGomez skrev: Aftenens kamp beviser i hvert fald, at minus gange minus på ingen måde giver plus i fodbold-regí...

Atleti skaber da i det mindste kampen på egen hånd.

Det her resultat er desuden bedre for Atleti end Chelsea imo. Et udebanemål af Atleti og så skal Chelsea op og score to. Fed taktik af Mou.

En ting er at spille forsigtigt mod et absolut tophold. Men at man decideret lever af lange bolde til Torres mod Atleti er simpelthen for ringe. Alle andre end Chelsea må gerne vinde CL i år.

Resultatet var da sikkert fint, men kampen var da uendeligt kedelig. Det opgør fik jo selv Barcelona til at ligne et hold, der spiller flot fodbold!

Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4559 af DarioGomez
Barcelonas transferforbud er udsat ... det kan vist ikke komme som nogen overraskelse...

Men så er der vel stadig mulighed for, at de kan få den hundedyre Neymar senior indlemmet i truppen til sommer. Jeg mener med den pris, de har betalt for ham, så ville det da også være synd, hvis de ikke må sætte ham på banen ...

Emnet er blevet låst.
  • Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #4560 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev: Barcelonas transferforbud er udsat ...

Den gif blev pludselig foruroligende relevant.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum