Om vores rivaler VII
DarioGomez skrev: Barcelonas transferforbud er udsat ... det kan vist ikke komme som nogen overraskelse...
Men så er der vel stadig mulighed for, at de kan få den hundedyre Neymar senior indlemmet i truppen til sommer. Jeg mener med den pris, de har betalt for ham, så ville det da også være synd, hvis de ikke må sætte ham på banen ...
Nu hvor alle klubber ved at Barca kan risikere at få en transferforbud og at de er desperate efter nye spillere, så kunne priserne med gode ret stige på alle spillere, hvis Barca er køberne?
De er jo nød til at købe, så der er god chance for at der bliver betalt overpriser nu. Har Neymar Senior flere børn til salg? :)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Messi fortsætter sit bræk-show.
Det siges at være stress relateret.... Det kunne også være en bivirkning, fra alle de stoffer som den lille krop er bygget på.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
M_linding skrev: www.marca.com/2014/04/23/en/football/barcelona/1398243038.html
Det siges at være stress relateret.... Det kunne også være en bivirkning, fra alle de stoffer som den lille krop er bygget på.
Jeg tror, det er fordi, han er træt af at høre på Xavis og Bartomeus konstante vræleri i medierne ...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Hvad angår det famøse transferforbud, så er det en farce uden lige. Uagtet det ene eller andet, så burde en organisation som FIFA have mere styr på tingene, det kan vel ikke ligefrem være chokerende, at Barca anker sagen.
raul7=kongen skrev: Kunne vi ikke øge sagligheden en smule, selv når vi diskuterer Messi?
Hvad angår det famøse transferforbud, så er det en farce uden lige. Uagtet det ene eller andet, så burde en organisation som FIFA have mere styr på tingene, det kan vel ikke ligefrem være chokerende, at Barca anker sagen.
Det mærkelige er jo at FIFA i lang tid har ville gevet straffen men gør det først nu hvor det forsent at straffe dem da de anker inden vinduet.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
M_linding skrev: www.marca.com/2014/04/23/en/football/barcelona/1398243038.html
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Hvis han smutter, ville jeg godt vide hvilken stjerne Barca nu satser på at konvertere til Messi's slave.
SR4 skrev: Alexis Sanchez rygtes væk fra Barcelona. Aftalen skulle eftersigende være med Juventus på 25 mio. Altså vil de tabe en smule på ham.
Hvis han smutter, ville jeg godt vide hvilken stjerne Barca nu satser på at konvertere til Messi's slave.
Manden der blev berømt, da han spillede 45 minutter i streg på Camp Nou, uden at aflevere bolden een eneste gang(!): Gerard Deulofeu:)
Han har åbenbart ikke hørt efter i timerne, på La Masia...
Jeg har aldrig i mit liv set noget så hyklerisk. "Real har solgt deres sjæl" - "Det her er forskellen på Barca og Real. Vi kunne aldrig have spillet sådan" bla bla bla.
Jeg bliver gang på gang bekræftet i min hypotese om Barcelona fans. Majoriteten af dem er bare helt decideret forfærdelige. Kan ikke finde et andet ord.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Sebberg skrev: Hvis i har en god brækfornemmelse kørende, men ikke lige synes om at stikke en finger i halsen, så bør i besøge FCBARCELONA.DK og tjekke deres CL-tråd ud. Eller hvis i bare vil more jer lidt.
Jeg har aldrig i mit liv set noget så hyklerisk. "Real har solgt deres sjæl" - "Det her er forskellen på Barca og Real. Vi kunne aldrig have spillet sådan" bla bla bla.
Jeg bliver gang på gang bekræftet i min hypotese om Barcelona fans. Majoriteten af dem er bare helt decideret forfærdelige. Kan ikke finde et andet ord.
Havde du forventet, at høre sætninger som "Fantastisk spillende Madrid overvandt vores egen helt, Guardiola"? Nej, vel?
Mon ikke de egentlig har det på samme måde når de læser herinde, vi ser uendeligt forskelligt på tingene og desværre er det ofte laveste fællesnævner som fremhæves i begge lejre, i stedet for selv at hæve niveauet.
DarioGomez skrev: Noget skal de vel have at gå op i, nu hvor deres eget holds elendighed er blevet udstillet over de seneste par uger ...
Arrh synes Real fik solgt deres sjæl.. ville hellere se Real blive slået ud 7-0, hvor vi til gengæld har størst boldbesiddelse. ;)