Om vores rivaler VII
- Storken
- Gæst
-
El_Juan skrev:
Raul7-2880 skrev: Valdes til Man utd!
Måske en mulighed for Real at købe De Gea til sommer, selvom han stadigvæk er klar førstevalg hos Man utd?
De Gea har kontraktudløb næste sommer (30. juni 2016) og på nuværende tidspunkt tøver han angiveligt med at forlænge. Forlydender går allerede nu på, at Real Madrid er interesserede og Manchester United skulle være på udkig efter Newcastles Tim Krul som en mulig afløser, hvis og i så fald De Gea forlader klubben. Det er selvfølgelig kun - rygter.
... og De Gea er i øvrigt stadig klart førstevalg i Manchester United. Van Gaal har allerede været ude og udtale, at Valdés kommer ind som andetvalg. I forhold til De Gea, er det et spørgsmål om de kontraktmæssige forhold.
De Gea begyndte i Atletico, da han var 14 år gammel. Det er ikke sikkert, at han ønsker at skifte til Real Madrid. Raul startede dog også i Atleticos ungdomsafdeling, så man ved jo aldrig.
Og ja det lyder sgu meget flot at ansætte Pep som sportsdirektør (hvis han da overhoved gider), men hvilke kompetencer har han vist i den front? Generelt var det ikke fordi der var kæmpe succes med indkøbene dengang han var manager, hvor store handler som Sanchez, Cesc og Zlatan fejlede.
Men måske @storken eller en anden kunne fremlægge hvad der gør Laporta så fantastisk? Eller kigger man bare udelukkende sort og hvidt på at klubben havde deres bedste periode spillemæssigt under ham?
Storken skrev: De Gea begyndte i Atletico, da han var 14 år gammel. Det er ikke sikkert, at han ønsker at skifte til Real Madrid. Raul startede dog også i Atleticos ungdomsafdeling, så man ved jo aldrig.
Nuvel, han startede op hos Atlético som 13-årig og det kan selvfølgelig være en faktor, men for mig fremstår De Gea frem for alt mest bare som en Madrid-dreng. Godt nok har han fået sin fodboldopvækst hos Atléti og jeg er sikker på, at han for altid vil værdsætte klubben og det de har gjort for ham, men jeg ser ham stadig ikke som værende Atléti-dreng i samme grad som f.eks. Torres eller Koke. Det er ikke ligefrem fordi han har svoret evig troskab til Atlético, eller decideret afvist en dag, at spille for de evige lokalrivaler. Situationen havde nok også været en anden, hvis der i stedet havde været snak om et direkte skifte fra Atlético til Real, men det er trods alt tre og et halvt år siden han skiftede til Manchester United, hvor han som professionel nu har været i længere tid end han var i Atlético.
Det er nok nærmere et spørgsmål om, at komme hjem til og nærmere familien i Madrid - upåagtet af hvilken Madrid-klub det måtte være (Real eller Atléti) - hvis han vel at mærke ikke føler sig 100 procent tilpas i det engelske. Så har han selvfølgelig ambitioner om, at spille med om de store titler år efter år, hvorfor Real Madrid på den lange bane er mere sandsynligt end Atlético.
Lad os se. Hvis han forlænger sin kontrakt med Manchester United, så formoder jeg, at det sker inden længe. I så fald kan al snakken hurtigt begraves igen.
Hvad tænker I?
Er det klogt af Barcelona at grave en kløft imellem dem og FIFA, for at signalere deres "uskyld"?
Eller burde man hellere udvise beklagelse over sine fejl, og støtte Messi og kåringen af en Ballon d'Or-vinder?
Jeg er ikke helt sikker på, at Barcelona kan vinde karma-point ved at være så stædige ift. deres dom....
- Storken
- Gæst
-
M_linding skrev: www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/barca-bo...a-grund-af-fifa-dom/
Hvad tænker I?
Er det klogt af Barcelona at grave en kløft imellem dem og FIFA, for at signalere deres "uskyld"?
Eller burde man hellere udvise beklagelse over sine fejl, og støtte Messi og kåringen af en Ballon d'Or-vinder?
Jeg er ikke helt sikker på, at Barcelona kan vinde karma-point ved at være så stædige ift. deres dom....
Det er pinligt og barnligt. Det er ikke FIFA's skyld, at Barca ikke må handle ind de næste to transfervinduer. Det er udelukkende klubbens eget ansvar, at de brød reglerne. Det ville klæde ledelsen at acceptere straffen, men samtidig erklære sig uenig i reglernes berettigelse.
Storken skrev:
M_linding skrev: www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/barca-bo...a-grund-af-fifa-dom/
Hvad tænker I?
Det er pinligt og barnligt. Det er ikke FIFA's skyld, at Barca ikke må handle ind de næste to transfervinduer. Det er udelukkende klubbens eget ansvar, at de brød reglerne. Det ville klæde ledelsen at acceptere straffen, men samtidig erklære sig uenig i reglernes berettigelse.
Den nyhed passer så ikke helt. Så vidt jeg kan huske sagde deres præsident at han ikke deltager men andre fra klubben gør.
Lionel Messi move from Barcelona to Chelsea impossible, says coach Steve Holland: www1.skysports.com/transfer/news/12691/9...-coach-steve-holland
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Det manglede da også bare andet.....når nu Messi ikke kan lide ham!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Inspektøren
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev: Ifølge catalonsk TV3 mødtes Bartomeu i går med Lionel Messi for at berolige ham og fortælle, at Luis Enriques dage i Barcelona er talte.
Det manglede da også bare andet.....når nu Messi ikke kan lide ham!
Hvem skal så erstatte ham? Alle trænere der besidder den kvalitet, som FC Barcelona (burde) efterspørge, er alle sammen optaget. Det er lidt det samme med Liverpool FC. Mange fans vil gerne af med Brenden Rodgers og med god grund, hvis kigger på alle de dyre indkøb, som han har foretaget der har fejlet og de høje forventninger der fulgte med til denne sæson efter en fantastisk 13/14 sæson. Spørgsmålet er bare, om man kan finde en bedre erstatning.
Den sportslige ledelse, uagtet klub, skal ALTID tænke langsigtet, og det vil Barcelonas, i mine øjne, ikke have gjort, hvis de vælger at afskedige Luis Enrique. Men som jeg også sagde inden denne sæson begyndte, så forventede jeg også en trofætørke hos Barcelona på 4-6 år, netop pga. den sportslige ledelse der gang på gang begår kæmpe fejltagelser. Indtil videre ser det ud til, at jeg får ret.
Det kan vise sig senere på sæsonen, at blive en afgørende kamp, i titelræset. Jeg må indrømme at jeg er i tvivl om hvem jeg synes/tror Real Madrid vil have bedst af, vinder/taber.
PS. stik mig lige et tak hvis i har tænkt jer at dukke op. Så ikke jeg sidder der helt alene.:O
Jeg er her stadig XOXO
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: I'll be there for you, brother. Vi manglede dig også i går - Brylle var slet ikke sig selv. Sagde grimme ting om Bale, osv :-D
Sådan Pelle'drengen:D Jeg går ud fra,at anes gjorde jer klar over grunden til mit fravær. Det skal aldrig ske igen;)
Brylle bliver altid lidt pirlig, nå lederen ikke er til stede. Svæærg:P
Og hvad sker der for at kritisere Bale? Ik' ozzz Pelle?;)
#Pelle'MandeMødoms'Erobreren
Jeg er her stadig XOXO