Om vores rivaler VII
- Madridista hasta la muerte
- Senior bruger
-
Senyera skrev: Jeg går ud fra at det er mig du mener?
Næ ... Nok er du ikke den skarpeste kniv i skuffen, men asp3200 er da en grydeske.
- Senyera
- Gæst
-
Madridista hasta la muerte skrev:
Næ ... Nok er du ikke den skarpeste kniv i skuffen, men asp3200 er da en grydeske.
Ja, i kunne godt have advaret mig ;)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Hm., det gør vel så dig til komfuret, for du holder da gryden i kog ;-)
Nu er der lagt en dæmper på de to, så skal vi ikke alle sammen diskutere vores rivaler i stedet for at være rivaler?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Madridista hasta la muerte
- Senior bruger
-
Siempre Madrid skrev:
Hm., det gør vel så dig til komfuret, for du holder da gryden i kog ;-)
Nu er der lagt en dæmper på de to, så skal vi ikke alle sammen diskutere vores rivaler i stedet for at være rivaler?
Thumbs up for den metafor :-)
Havde fulgt lidt med i en halvkedelig lektion i erhvervsret for derefter at klappe computeren sammen og tage hjem. Tanken om at der var sket en del siden da strefjede mig ikke umiddelbart, så jeg var jo sikker på, at jeg var med på det sidste nye. Men ja, videre i teksten.
Næ ... Nok er du ikke den skarpeste kniv i skuffen, men asp3200 er da en grydeske.[/quote
ilm
stadig pigesur over det med Barca sympatisør. Åbenbart.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Dios skrev: Jeg tror tilgengæld, at hvis Barca kommer i finalen uanset modstanderen, så vil de vinde. De har altid været utrolig skarpe, når det virkelig gjaldt. Og selvom de overhovedet ikke er skræmmer mig længere, så har de stadig en masse kvalitet, og på dagen vil de sejre.
Jeg synes ikke de var utrolig gode i 4-0 sejren over Milan, mere Milan der stank, og havde en træner der ikke var sikker på om man skulle angribe og gå efter at score på Camp Nou, eller om man skulle parkere bussen.
Og de var hellere ikke særlig skarpe igår. Godt nok var halvdelen af Barca ikke med fra start (Messi). Men come on, det var på Camp Nou, og de var lige kommet fra en 2-2 på udebane.
Barca vinder ikke CL i år, grundet deres forsvar, og derfor når de simpelthen ikke engang finalen. men HVIS de nu nåede finalen mod Bayern, så vil jeg sige, at Bayern vinder den da
1. De er skræmmende i år og
2. Nøj, hvor må de dog være sultne efter at tabe finalen sidste år.
Og jeg kan ikke se hvorfor vi ikke kunne vinde mod dem i finalen. La Decima har været på alles læber, også spillerenes. Specielt nu hvor Ronaldo har fået en tendens til at knække Barcas forsvar. Og Varane kan lukke Messi af. Kan dog godt føle smerten i at tabe til dem i en CL finale. Dog mener jeg, at de skal være mere bange for os, end vi skal for dem.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
.rezamadridista skrev:
Dios skrev: Jeg tror tilgengæld, at hvis Barca kommer i finalen uanset modstanderen, så vil de vinde. De har altid været utrolig skarpe, når det virkelig gjaldt. Og selvom de overhovedet ikke er skræmmer mig længere, så har de stadig en masse kvalitet, og på dagen vil de sejre.
Jeg synes ikke de var utrolig gode i 4-0 sejren over Milan, mere Milan der stank, og havde en træner der ikke var sikker på om man skulle angribe og gå efter at score på Camp Nou, eller om man skulle parkere bussen.
Og de var hellere ikke særlig skarpe igår. Godt nok var halvdelen af Barca ikke med fra start (Messi). Men come on, det var på Camp Nou, og de var lige kommet fra en 2-2 på udebane.
Barca vinder ikke CL i år, grundet deres forsvar, og derfor når de simpelthen ikke engang finalen. men HVIS de nu nåede finalen mod Bayern, så vil jeg sige, at Bayern vinder den da
1. De er skræmmende i år og
2. Nøj, hvor må de dog være sultne efter at tabe finalen sidste år.
Og jeg kan ikke se hvorfor vi ikke kunne vinde mod dem i finalen. La Decima har været på alles læber, også spillerenes. Specielt nu hvor Ronaldo har fået en tendens til at knække Barcas forsvar. Og Varane kan lukke Messi af. Kan dog godt føle smerten i at tabe til dem i en CL finale. Dog mener jeg, at de skal være mere bange for os, end vi skal for dem.
Helt enige vi er Real Madrid vi skal støtte holdet ikk kritiser dem vi skal bare spille på højst niveau okey så bar drop det vi skal støtte træner og spillerne og præsident vi er Real Madrid
- Senyera
- Gæst
-
Og nu er vi så nået til semifinalerne i år. Bayern og Real Madrid er i mine øjne favoritterne, mens Barca og Dortmund er underdogs. Dortmund mest, hvis de skulle trække hinanden. Så ja - Barcelona er svingende, men jeg ved også, at hvis de kan få alt til at fungere, som man har set et par få gange i denne sæson, så kan de også slå hvilket som helst hold ud af dem der er tilbage. Men uanset hvordan de bliver parret på kryds og tværs, og hvem der starter ude og hjemme, så bliver det yderst spændende :)!
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Senyera
- Gæst
-
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Senyera skrev: Dortmund, da de er mindst skræmmende i mine øjne. Så tager i jer bare af Bayern ;) Men vil helst undgå Real Madrid, selvom følelsen sidste gang da vi slog jer ud var på højde med Iniestas mål mod Chelsea i 2009. Nok salt i såret, men i har krammet på os pt. så længe vi spiller så dårligt som vi gør. :)
Hvis jeg var Barca fan, ville jeg faktisk frygte Dortmund mest, grundet deres spillestil. Dortmunds kontra angreb får Real Madrids kontras til at se sjove ud. Med det forsvar i har, så ville Dortmunds spillestil straffe jer virkelig slemt.
Jeg ville derimod fortrække Bayern, da Bayern godt kan lide at beholde bolden, hvilket Barca er jo eksperterne i, så det får de ikke så meget lov til, godt nok har også en skræmmende kontra, men ikke nær så skræmmende som Dortmunds IMO.
Jeg vil sige det således; Bayern vs Barca i semi, Barca ryger videre. Men i en finale så tror jeg Bayern tager den, da de simpelthen ikke vil tillade at tabe 3-4 finaler.
El Clasico i en semi eller finale er 50/50. Måske er Real en smule favoritter i det tilfælde, men ikke mere end 10 procent. Altså 60/40. Da det er en El Clasico
- Senyera
- Gæst
-