Om vores rivaler VII

13 år 3 måneder siden #625 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om vores rivaler VII

Senyera skrev:

asp3200 skrev:
Real madrid filmer det er korrekt, men slet ikke i den grad som i gør

Så det er okay at filme lidt? Og det er også okay at beskylde andre for noget forkert - man også selv gør bare knap så meget. Uanset graden er det vel usympatisk og forkert? Og når man selv gør det, kan det vel aldrig være fair at beskylde andre for at gøre det?

Kom endelig med flere indlæg. Det er underholdende må man sige :)

Og lidt komisk
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #626 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII

Storken skrev:

asp3200 skrev: Dejligt storken er tilbage, troede lige saynareoe eller hvad var et cover for storken:)

Jeg vil desværre være langt mindre aktiv fremover. Det er kort sagt et spørgsmål om prioritering.

Så jeg må overlade min plads som Barca-ambassadør til en anden. Det kan være, at I bliver glade for Senyera, når I lige har set hinanden an :)

Øv, altid gode snakke med dig som også kan se med andre briller. Du har vel ikke fået børn mht prioritering ;)
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #627 af asp3200

Siempre Madrid skrev: asp3200

Du må jo i og for sig også gerne lægge en dæmper på. Jeg kan jo ikke med god ret smide Senyera ud og så lade dig blive..........og i virkeligheden vil jeg allerhelst bare have, at I bliver. Du kan gøre dit for at lade det ske.

Skal nok lægge en dæmper på. Bliver bare provokeret når Barca fans herinde ikke kan se indad og kun har Barca briller på.

Men nok kun mig som har det sådan.
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #628 af asp3200

Senyera skrev:

asp3200 skrev:

Storken skrev: Nu må lockouten gerne slutte, så vi kan få alle børnene i skole igen ;-)

Dejligt storken er tilbage, troede lige saynareoe eller hvad var et cover for storken:)

Jeg ved ikke om du bevidst skriver mit navn forkert, er ordblind når du læser katalanske ord, eller har tourette tics i fingrene, men det staves S-E-N-Y-E-R-A, og hvis det hjælper med at huske det, så kan jeg afsløre at det er navnet på det katalanske flag. :)

Går ikke så meget op i dit nick desværre. Beklager.

Har ikke de sygdomme du nævner. Beklager.
Emnet er blevet låst.
  • Senyera
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #629 af Senyera
Besvaret af Senyera på emne Om vores rivaler VII

mortenj skrev:

Senyera skrev:

asp3200 skrev:
Real madrid filmer det er korrekt, men slet ikke i den grad som i gør

Så det er okay at filme lidt? Og det er også okay at beskylde andre for noget forkert - man også selv gør bare knap så meget. Uanset graden er det vel usympatisk og forkert? Og når man selv gør det, kan det vel aldrig være fair at beskylde andre for at gøre det?

Kom endelig med flere indlæg. Det er underholdende må man sige :)

Og lidt komisk

Kom endelig med noget relevant.
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #630 af Storken
Besvaret af Storken på emne Om vores rivaler VII

asp3200 skrev: Øv, altid gode snakke med dig som også kan se med andre briller.

I kommer nok over det med tiden. Vi havde trods alt vores op- og nedture. Det har man dog med at glemme, når tingene lakker mod enden. Så husker man kun de gode tider :)

Det har dog været hyggeligt, og jeg skal nok kigge forbi fra tid til anden.
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #631 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Jeg gør lige et forsøg på at dreje debatten. Henvendt til vores tilbageværende Barcelona-fans:

Hvilke tanker gør I jer egentlig om jeres defensiv forud for semifinalerne:

Mascherano, Adriano og Puyol er ude, mens Piqué, Song og Alba er truede af karantæne. Det kan jo blive ret fatalt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #632 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Om vores rivaler VII

Storken skrev:

asp3200 skrev: Øv, altid gode snakke med dig som også kan se med andre briller.

I kommer nok over det med tiden. Vi havde trods alt vores op- og nedture. Det har man dog med at glemme, når tingene lakker mod enden. Så husker man kun de gode tider :)

Det har dog været hyggeligt, og jeg skal nok kigge forbi fra tid til anden.

Haha - Frank Sinatra? :P
ingen respons på teorien omkring PSG og FCB - Qatar?
Emnet er blevet låst.
  • Bernabéu
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #633 af Bernabéu
Besvaret af Bernabéu på emne Om vores rivaler VII
Da jeg bragte debatten om at kun vande den ene banehalvdel, var det ikke for at starte sådan en gang mudderkast, såsom andre brugere rigtigt påpeger (Min far er stærkere end din) Men syntes stadig det er komisk at Senyera (stavet fint?) ikke kan forstår forskellen på lige arbejdsforhold, og det modsatte. Slut om den sag, den siger jo bare meget om Barcelona som klub.

Glæder mig også til at se hvad Barcelona gør med deres defensive problemer. De er jo stortset ligeså meget ramt, som vi var i starten af sæsonen. Og heldigt for os at Essein's skade ikke er så slem, og at han højst sandsynligt er tilbage til Semi finalerne, så har vi jo sådan set et helt skadesfrit hold, samt clearet for karantæner. Nu er der bare lodtrækningen tilbage imorgen (Please lad os trække Barcelona)
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #634 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Om vores rivaler VII
Bare vi ikke trækker Bayern. Dortmund vil jeg helst trække. De er godt nok gået langt ned i niveau efter oktober/november måned. :)
Emnet er blevet låst.
  • Senyera
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #635 af Senyera
Besvaret af Senyera på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev: Jeg gør lige et forsøg på at dreje debatten. Henvendt til vores tilbageværende Barcelona-fans:

Hvilke tanker gør I jer egentlig om jeres defensiv forud for semifinalerne:

Mascherano, Adriano og Puyol er ude, mens Piqué, Song og Alba er truede af karantæne. Det kan jo blive ret fatalt.

Min umiddelbare tanke er, at det ikke lover ret godt. Dog har jeg tillid til Bartra og Montoya, og man kan også altid sætte Busquets derned. Det er tyndt, men hvis kampen forløber sig som vi ønsker det, så er det ikke vores forsvar der får mest travlt. Så længe vi har Valdés og Alves har jeg personligt selv en form for sikkerhed - selvom det ikke er det stærkeste vi kan stille op med. Men når man kigger på sæsonen så har det nærmest gået dårligt uanset hvem der spiller.
... Og så skal man ikke glemme at vi i 2009 vandt 2-0 over et af de bedste Manchester United hold i Champions League finalen med Sylvinho - Pique - Yaya Toure - Puyol. Puyol stod iøvrigt overfor Ronaldo ;)
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #636 af Storken
Besvaret af Storken på emne Om vores rivaler VII

Realmadrid94 skrev: Haha - Frank Sinatra? :P

Regrets, I've had a few

:)
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Storken.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum