Om vores rivaler VII

13 år 3 måneder siden #637 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII

Senyera skrev:

Siempre Madrid skrev: Jeg gør lige et forsøg på at dreje debatten. Henvendt til vores tilbageværende Barcelona-fans:

Hvilke tanker gør I jer egentlig om jeres defensiv forud for semifinalerne:

Mascherano, Adriano og Puyol er ude, mens Piqué, Song og Alba er truede af karantæne. Det kan jo blive ret fatalt.

Min umiddelbare tanke er, at det ikke lover ret godt. Dog har jeg tillid til Bartra og Montoya, og man kan også altid sætte Busquets derned. Det er tyndt, men hvis kampen forløber sig som vi ønsker det, så er det ikke vores forsvar der får mest travlt. Så længe vi har Valdés og Alves har jeg personligt selv en form for sikkerhed - selvom det ikke er det stærkeste vi kan stille op med. Men når man kigger på sæsonen så har det nærmest gået dårligt uanset hvem der spiller.
... Og så skal man ikke glemme at vi i 2009 vandt 2-0 over et af de bedste Manchester United hold i Champions League finalen med Sylvinho - Pique - Yaya Toure - Puyol. Puyol stod iøvrigt overfor Ronaldo ;)

Jeg mener at Busquets er blevet alt for vigtig, til at man kan sætte ham i forsvaret. Jeg tro det bliver Bartra og Pique.

Omkring forsvaret i 2009, så er det langt stærkere end hvad de kan stille lige nu - i hvert fald rent defensivt. Yaya er jo et geni og Puyol var langt bedre i 09 i forhold til nu..
Emnet er blevet låst.
  • messifan34
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #638 af messifan34
Besvaret af messifan34 på emne Om vores rivaler VII
arhh ok nu synes jeg fandme i er for dumme herinde!!! i opføre jer præsis som mange barca fans nemlig som pattebørn,har læst 2 sider indlæg nu,og det ene er mere pattebørnsagtigt end det andet,tak for kaffe,bare slet mig herinde administrator,det gider jeg simelthen ikke det her børnehavefis
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #639 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
Uanset hvad så bliver der scoret mod barcelona. Om de så scorer mere er spørgsmålet.

Bayern er storfavorit efter det spil mod Juventus. Det var skræmmende så gode de var med optimal opstilling. Vel og mærke i alle 180 min over to kampe. Det kunne Madrid lærer af.

Som jeg ser det så skal der 180 min med madrid spil i meget høj klasse før vi er i finalen uanset hvilken modstander vi rammer ind i. Hvis der er 45 min hvor vi ikke spiller optimalt ryger vi ud i semi finalen igen.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #640 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII

messifan34 skrev: arhh ok nu synes jeg fandme i er for dumme herinde!!! i opføre jer præsis som mange barca fans nemlig som pattebørn,har læst 2 sider indlæg nu,og det ene er mere pattebørnsagtigt end det andet,tak for kaffe,bare slet mig herinde administrator,det gider jeg simelthen ikke det her børnehavefis

Fedt!:)

Jeg er her stadig XOXO
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #641 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII

messifan34 skrev: arhh ok nu synes jeg fandme i er for dumme herinde!!! i opføre jer præsis som mange barca fans nemlig som pattebørn,har læst 2 sider indlæg nu,og det ene er mere pattebørnsagtigt end det andet,tak for kaffe,bare slet mig herinde administrator,det gider jeg simelthen ikke det her børnehavefis

Ej bliv da ;(
Emnet er blevet låst.
  • Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #642 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Om vores rivaler VII
@ messifan34

Og her var stemningen ellers ved at være nogenlunde igen, men så kom du som kaldet.
Emnet er blevet låst.
  • CC
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #643 af CC
Besvaret af CC på emne Om vores rivaler VII
Lad os dreje samtalen over på noget langt mere interessant, nemlig ønskelodtrækningen til semifinalerne! Selvom Barcelona ingenlunde har været skræmmende de sidste par måneder - hvis man ser bort fra 4-0 kampen mod Milan - ønsker jeg ikke at møde dem. Det bedste, og samtidig mest underholdende, for alle parter, vil være hvis hold fra forskellige lande mødes.
IMO. er dette ønskelodtrækning - selvom en revanche mod de sydtyske giganter vil være interessant:

Dortmund - Real (på Bernabéu i returkampen)
Barca - Bayern

Hvad tænker I?
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved CC.
Emnet er blevet låst.
  • Niller
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #644 af Niller
Besvaret af Niller på emne Om vores rivaler VII
Har fornemmelsen af at vi virkelig ikke er i stand til at præstere det store i denne semi-finale. Generelt er konkurrencen bare for høj, til at jeg tør tro på triumf. I mine øjne er ønske-modstanderen Barcelona. Barcelona, fordi vi har det interne tag på dem, og de har vist betydelige svaghedstegn på det seneste.

Dortmund tør jeg ikke møde, da de kører den såkaldte "hipsterfodbold". Meget moderne fodbold. De har et tydeligt stærkt hold, som på den lange bane sagtens kan true os. Og så er jeg pisse ræd for dem, selv hvis vi var foran 3-0 ville jeg ikke føle mig sikker.
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #645 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Om vores rivaler VII

Niller skrev: Har fornemmelsen af at vi virkelig ikke er i stand til at præstere det store i denne semi-finale. Generelt er konkurrencen bare for høj, til at jeg tør tro på triumf. I mine øjne er ønske-modstanderen Barcelona. Barcelona, fordi vi har det interne tag på dem, og de har vist betydelige svaghedstegn på det seneste.

Dortmund tør jeg ikke møde, da de kører den såkaldte "hipsterfodbold". Meget moderne fodbold. De har et tydeligt stærkt hold, som på den lange bane sagtens kan true os. Og så er jeg pisse ræd for dem, selv hvis vi var foran 3-0 ville jeg ikke føle mig sikker.

Slap af vi skal bare støtte holdet og ikke være bekymrede vi
kan godt slå Dortmund men vi skal ikke undervurdér dem vi skal holde sammen vi er Real Madrid og vis vi trækker Dortmund - Barca - Bayer skal vi stå samme vi har Ronaldo øzil benzema hig di Maria vis alle spillerne præster på det højste niveau. ligsom vi gjorde mod baca i semi fanale så kan vi slå alle ps vi skal ikke undervurderer dem
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Real Madrid 7. Begrundelse: Stavefejl
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #646 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII
Jeg tror vi taber til Bayern uanset hvad. Om det er over 2 kampe, eller i finalen, så er de IMO favoritter. Dortmund og Barca tror jeg vi ville tabe til i finalen, men over 2 kampe, så ryger vi selv i finalen. Grunden, er at jeg tror Mourinho vil fokusere for meget på modstanderne i finalen, og vi dermed spiller rigtig defensivt, og kun vil leve på vores kontra spil. Over 2 kampe, så vil vi kunne tillade os, og spille mere frit, og spille vores eget spil. Præcis som vi gjorde det over 2 kampe i Cdr.

Dortmund er gået et gear ned, siden vi mødte dem, og Mourinho plejer og være rimelig skarp, når han har luret modstanderen af 1 gang før. Det vil dog ikke ske i finalen, da én lille fejl kan koste os trofæet, og derfor tror jeg Mourinho vil spille afventende.

Jeg tror tilgengæld, at hvis Barca kommer i finalen uanset modstanderen, så vil de vinde. De har altid været utrolig skarpe, når det virkelig gjaldt. Og selvom de overhovedet ikke er skræmmer mig længere, så har de stadig en masse kvalitet, og på dagen vil de sejre.

Jeg tror der er 60-65% chance for vi ryger i finalen, hvis vi møder Dortmund eller Barca. Og 35-40% chance, hvis vi møder Bayern.
Jeg vil dog helst møde Barca i semifinalen, af den simple grund, at jeg på ingen måde vil tabe en Chl finale imod dem. Det vil være for vildt og vinde over dem, men det største nederlag i Real Madrid's historie, hvis vi taber imod dem IMO. En ydmygelse, som jeg ikke er villig til og risikere.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Dios.
Emnet er blevet låst.
13 år 3 måneder siden #647 af Madridista hasta la muerte

asp3200 skrev:

Senyera skrev:

asp3200 skrev:

Senyera skrev:

asp3200 skrev: Men topspillere vil jeg sige vi laver flere af end Barcelona.

Skal vi ikke bare gå hver til sit? Den har debat bliver bare uendelig, for lad mig sige det mildt: Der er jeg langt fra enig ;)

Nope bliver ikke enig, men det kan en ultra barca fan nok heller ikke blive med en radikal madrid fan. Du er den typiske dk barca fan som ikke kan se udover egen klub og se de dårlige ting. Jeg kan heldigvis se mange dårlige ting ved madrid selvom jeg holder med dem alligvel.

Så når man kritisere sin egen klub - som ikke har vundet Champions League i 11 år (bemærk: 2 x galactico æraer), ikke haft en stabil træner i flere år, ikke rigtigt har haft et koncept at gå efter (læs den seneste Madridista.dk mener), har været (:datid) bagefter Barca de seneste par år (er det ikke mere) - så er man mere hellig?

Jeg kritisere fint Madrid, har jeg intet problem med.
Hvem har vundet flest CHL?
Hvem har vundet flest La Liga?

Du har ret med træner, men who cares.
Meget kan man sige om Mourinho, men han har opbygget et koncept de sidste 2 år, om så klopp eller hvem der overtager kører videre med små rettelser er meget sandsynligt. Så der synes jeg ikke du har ret.

Skal vi gå ind i den diskussion med hvem som er bag hvem, så skal vist også kigge i fortiden, men der var du nok ikke så gammel.

Hold kæft du er dum.
Emnet er blevet låst.
  • Senyera
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #648 af Senyera
Besvaret af Senyera på emne Om vores rivaler VII
Jeg går ud fra at det er mig du mener?
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum