Om vores rivaler VII
- Inspektøren
- Gæst
-
HAHAHAAHA!
Jeg tror der er tale om en kold tyrker.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Neymar bliver kåret til verdens bedste den dag hvor hverken Messi eller Ronaldo vinder den.
Neymar> Bale+James
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Og ja, Neymar er god, men jeg ville nu til hver en tid hellere have Hazard, hvis vi skulle have en driblestærk fløj.
I øvrigt. Nok ser Barcelona gode ud i dag, men de er også begunstiget af, ATL skal fremad banen og det er de 1) ikke særligt gode til og 2) meget uheldige med qua Barcelonas offensiv.
Men jeg aner dog nogle generelle Atlético vanskeligheder ift. midtbanen, hvor de ikke virker så bastante pt. Det bør være muligt for os at vinde der. Og Barcelona? Tja. Godt kørende, men jeg mener stadig, at vi er bedre hold, når begge hold er på maksimum. Men lige pt de naturligvis bedre og jeg er glad for, at vi først møder dem senere på året, hvor vi formentlig har genfundet formen.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Inspektøren
- Gæst
-
Raul7-2880 skrev: Perez skulle havde gået all-in på købet af Neymar. Han er kun 22 år, ekstrem god og bliver kun vildere med tiden. Om så han kostede det dobbelte af Bale, ville han være det værd.
Neymar bliver kåret til verdens bedste den dag hvor hverken Messi eller Ronaldo vinder den.
Neymar> Bale+James
Sagen er så bare den, at Perez rent faktisk gik all-in på Neymar. Man bød mere end FC Barcelona og tilbød Neymar en højere løn. Men han valgte så Barcelona og Perez gik efter Bale.
Personligt var jeg meget skeptisk om Neymar. Han havde ALDRIG spillet i Europa der må sige at være stedet hvor niveauet er det højeste inden for fodbold. Men efter Confederations Cup 2013, hvor han blev kåret til bedste spiller, efter at have leveret fantastiske præstationer mod Uruguay, Italien og i finale Spanien, så blev jeg overbevist om, at manden mener det seriøst og siden er han bare blevet bedre.
Han er nok den spiller der udfordrer Ronaldo og Messi mest i forhold til FIFA Ballon D'or. Hazard mangler målene. Det andet der er han mere eller mindre lige så god til som Neymar, men han halter med målene. Han skal lære at være mere selvisk og tro mere på sig selv, så tror jeg det bliver mellem ham og Hazard, med mindre Bale for alvor kan vise takterne fra Tottenham.
Inspektøren skrev:
HAHAHAAHA!
Er dommeren skør?! Hvordan kan det der ikke give rødt???
Jeg gætter på, at der venter Arda en dejlig lang karantæne. Man går jo normalt ret meget op i, at dommerne skal beskyttes.... Tænk hvis han havde ramt ham i hovedet, med en knop i øjet el.l.....
M_linding skrev:
Inspektøren skrev:
HAHAHAAHA!
Er dommeren skør?! Hvordan kan det der ikke give rødt???
Jeg gætter på, at der venter Arda en dejlig lang karantæne. Man går jo normalt ret meget op i, at dommerne skal beskyttes.... Tænk hvis han havde ramt ham i hovedet, med en knop i øjet el.l.....
Når nu Simione kunne få 8 dage for det med linjevogteren tør jeg ikke tænke på hvad straf Arda havde fået hvis han havde ramt. Og ja selvom den ikke ramte så tror jeg også der venter et større efterspil.
Og ja, Neymar er god, men jeg ville nu til hver en tid hellere have Hazard, hvis vi skulle have en driblestærk fløj.
Hazard er helt klart en af mine yndlings spillere, men som en anden bruger siger, så mangler han simpelthen målene og assist er der heller ikke for mange af, hvis han bliver sammenlignet med de bedste i verden. Han ligger på omkring de 10-15 mål i ligaen, og det er ikke ligefrem imponerende ift. det Bale, Ronaldo, Messi og Neymar levere.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: DarioGomez skrev:
Hazard er helt klart en af mine yndlings spillere, men som en anden bruger siger, så mangler han simpelthen målene og assist er der heller ikke for mange af, hvis han bliver sammenlignet med de bedste i verden. Han ligger på omkring de 10-15 mål i ligaen, og det er ikke ligefrem imponerende ift. det Bale, Ronaldo, Messi og Neymar levere.
Hold nu op drenge. Overvej lige hvilken hype der ville være om Neymar, hvis han spillede i Premier League. Han ville score på samlebånd. Neymar kan afgøre kampe med hans fart og fabelagtige afslutninger. Hazard kan ikke afgøre fodboldkampe på samme måde, hvilket vi så i gårsdagens Carling Cup kamp på Stanford Bridge mod Liverpool, hvor Hazard ikke kunne formå at score eller fremtvinge et mål efter 120 minutter mod et forkølet Liverpool mandskab. God er han (specielt i det opbyggende spil), men der er altså klasseforskel.
Men denne diskussion er også snakken om, at jeg synes, at en del La Liga profiler er undervurderede mens Premier League profiler tit bliver overhypede som fodboldguder. Her er Suarez og Bale gode eksempler, da eksempelvis deres daværende markedsværdi er højere end den burde være grundet omtalen i og omkring Premier League.
Fondo_Sur skrev:
Dios skrev: DarioGomez skrev:
Hold nu op drenge. Overvej lige hvilken hype der ville være om Neymar, hvis han spillede i Premier League. Han ville score på samlebånd. Neymar kan afgøre kampe med hans fart og fabelagtige afslutninger. Hazard kan ikke afgøre fodboldkampe på samme måde, hvilket vi så i gårsdagens Carling Cup kamp på Stanford Bridge mod Liverpool, hvor Hazard ikke kunne formå at score eller fremtvinge et mål efter 120 minutter mod et forkølet Liverpool mandskab. God er han (specielt i det opbyggende spil), men der er altså klasseforskel.
Men denne diskussion er også snakken om, at jeg synes, at en del La Liga profiler er undervurderede mens Premier League profiler tit bliver overhypede som fodboldguder. Her er Suarez og Bale gode eksempler, da eksempelvis deres daværende markedsværdi er højere end den burde være grundet omtalen i og omkring Premier League.
Jeg bliver helt skræmt over, at du ikke læser hvad mit svar er til Dario. Specielt når du siger drenge i flertal :S
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Inspektøren
- Gæst
-
www.marca.com/2015/01/28/futbol/equipos/...tico/1422482747.html
Der var en der kastede en blød plastikflaske efter dommeren, og han fik 3 måneders karantæne.
Arda Turan kastede en støvle med hårde knopper. Hvad får han mon?
Inspektøren skrev: Claudio no vio ni amarilla y Benítez fue suspendido tres meses por acciones similares a la de Arda
www.marca.com/2015/01/28/futbol/equipos/...tico/1422482747.html
Der var en der kastede en blød plastikflaske efter dommeren, og han fik 3 måneders karantæne.
Arda Turan kastede en støvle med hårde knopper. Hvad får han mon?
Bør satme blive hård den karantæne. Håber at dommerne fremadrettet slår hårdt ned på sindsyge spillestil Atletico har. Tør ikke tænke på hvad de indtager/opildner hinanden med inden kamp.
(Næsten) Hver gang vi møder Atletico spiller vi bedst, lige indtil Atletico lykkedes med deres provokationer og voldsomme spil, og får gjort kampen til et hundeslagsmål... Præcis som de gerne vil have det. Jeg bliver så træt og sur over det, hver evigt eneste gang!:)
Men det virker som om at Barcelona har været klogere, og gjort Atletico-spillerne irriterede, i stedet for den anden vej rundt. Og så er de altså til at tale med. Jeg håber at Ancelotti og nogle af spillerne har set disse tre Barcelona vs. Atletico-kampe, for der er altså en ret simpel lektie at lære fra disse.