Om vores rivaler VII

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 6 måneder siden #6049 af Storken
Besvaret af Storken på emne Om vores rivaler VII
Jeg håber I så det soon to be legendariske klip med Arda Turan, der kastede sine benskinne efter linjedommeren og slap med gult kort.
Emnet er blevet låst.
11 år 6 måneder siden #6050 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Om vores rivaler VII

Storken skrev: Jeg håber I så det soon to be legendariske klip med Arda Turan, der kastede sine benskinne efter linjedommeren og slap med gult kort.

Gjorde jeg. Fuldstændigt vanvittigt. Generelt forfærdelig dommerpræstation.
Emnet er blevet låst.
11 år 6 måneder siden #6051 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII

Storken skrev: Jeg håber I så det soon to be legendariske klip med Arda Turan, der kastede sine benskinne efter linjedommeren og slap med gult kort.

Haha det var fandme åndssvagt:D Blææret

Jeg er her stadig XOXO
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 6 måneder siden #6052 af Storken
Jeg kan se, at det i virkeligheden var skoen han kastede efter linjedommeren. Det skal dog ikke være nogen undskyldning for at ramme så langt over målet :)
Emnet er blevet låst.
11 år 6 måneder siden #6053 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Om vores rivaler VII
Jeg synes virkelig, at denne disse kampe fint afspejler det, jeg synes om Messi vs. Ronaldo. I de her to kampe har Messi været her, der og alle vegne. Lavet et mål og haft sidste og næstsidste fod på bolden. Sammenligner du med Ronaldo, så var han UBEHAGELIGT usynlig og var ikke med i det der ligner noget.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 6 måneder siden #6054 af Storken

Sebberg skrev: Jeg synes virkelig, at denne disse kampe fint afspejler det, jeg synes om Messi vs. Ronaldo. I de her to kampe har Messi været her, der og alle vegne. Lavet et mål og haft sidste og næstsidste fod på bolden. Sammenligner du med Ronaldo, så var han UBEHAGELIGT usynlig og var ikke med i det der ligner noget.

Messi vs Ronaldo?

Debatten er vist nærmere Messi vs Neymar ;-)
Emnet er blevet låst.
11 år 6 måneder siden #6055 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
Tror kun det bliver en fordel for os at Barcelona er videre i CDR. Lad dem bruge en masse kræfter der.

Så ikke hvad der skete med Gabi, men sikkert noget had ;)
Emnet er blevet låst.
11 år 6 måneder siden #6056 af JimmyBroe

Sebberg skrev: Jeg synes virkelig, at denne disse kampe fint afspejler det, jeg synes om Messi vs. Ronaldo. I de her to kampe har Messi været her, der og alle vegne. Lavet et mål og haft sidste og næstsidste fod på bolden. Sammenligner du med Ronaldo, så var han UBEHAGELIGT usynlig og var ikke med i det der ligner noget.

Kære Sebberg:)

Det har du helt ret i. Men for 3 måneder siden var billedet fuldstændig omvendt. Ronaldo overstrålede Messi. Der er ingen tvivl om at på nuværende tidspunkt, der er Messi mere kamp afgørende end Ronado. Sådan har det været i nogle kampe nu. Det ændre dig forhåbentlig.

Jeg er her stadig XOXO
Emnet er blevet låst.
11 år 6 måneder siden #6057 af Hierro 2.0
Besvaret af Hierro 2.0 på emne Om vores rivaler VII
Ja, hold da op en hidsig tyrker.. Det var fuldstændig sindsygt lavet...

Men ja, det er vildt at se, hvor meget bedre Barcelonas spil bliver når dværgen er i hopla... Om man vil indrømme det eller ej, er han fuldstændig fantastisk at se på en fodboldbane når han er i topform..

Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!
Emnet er blevet låst.
11 år 6 måneder siden #6058 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII
Hold nu op, hvor er jeg ked af at vi ikke fik Neymar. Nuvel, så er jeg ved at brække mig over hans evner til at kaste sig konstant, og jeg ville sikkert nok have spammet forummet med en masse lort angående hans film, hvis han var Real Madrid spiller. Hans talent kan man dog bare ikke komme udenom. Sikke en gudsbenådet fodboldspiller, som stort set mestre alt, dog er hans fysik rigtig skidt. Hans stats minder egentlig meget om Bale's set over de her 2 sæsoner, hvis man laver den direkte sammenligning. Den store forskel for mig ligger bare i, at Neymar netop er den type fodboldspiller jeg elsker at se spille. En spiller som deltager i spillet, er god i det opbyggende spil, men samtidig er utrolig kynisk foran kassen. Det er virkelig et verdensklasse køb, og det er uanset om de gav 400 mio. kr. for ham eller 600 mio. kr.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
11 år 6 måneder siden #6059 af HHB65
Besvaret af HHB65 på emne Om vores rivaler VII
Får Atleticos psykopatiske spillere karantæne med over i ligaen. Hver gang e. Mand dribler en af dem eller lign. altid grim eftertackling. Jeg frygter de kommer med samme syge tilgang i ligaen når vi skal møde dem nu her. Godt nok gik de ikke amok med frispark da vi mødte dem i Cuppen, men spiller de som idag får vi en skade eller to. Og ja vil gerne have neymar i stedet for bale.
Emnet er blevet låst.
11 år 6 måneder siden #6060 af JimmyBroe
Hva sker der for de tramper-dragter Barca render rundt i. Det ser altså for åndssvagt ud. Så er jeg mere til vores tøsetrøje.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Hierro 2.0
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum