Om vores rivaler VII
- Storken
- Gæst
-
Storken skrev: Jeg håber I så det soon to be legendariske klip med Arda Turan, der kastede sine benskinne efter linjedommeren og slap med gult kort.
Gjorde jeg. Fuldstændigt vanvittigt. Generelt forfærdelig dommerpræstation.
Storken skrev: Jeg håber I så det soon to be legendariske klip med Arda Turan, der kastede sine benskinne efter linjedommeren og slap med gult kort.
Haha det var fandme åndssvagt:D Blææret
Jeg er her stadig XOXO
- Storken
- Gæst
-
- Storken
- Gæst
-
Sebberg skrev: Jeg synes virkelig, at denne disse kampe fint afspejler det, jeg synes om Messi vs. Ronaldo. I de her to kampe har Messi været her, der og alle vegne. Lavet et mål og haft sidste og næstsidste fod på bolden. Sammenligner du med Ronaldo, så var han UBEHAGELIGT usynlig og var ikke med i det der ligner noget.
Messi vs Ronaldo?
Debatten er vist nærmere Messi vs Neymar ;-)
Så ikke hvad der skete med Gabi, men sikkert noget had ;)
Sebberg skrev: Jeg synes virkelig, at denne disse kampe fint afspejler det, jeg synes om Messi vs. Ronaldo. I de her to kampe har Messi været her, der og alle vegne. Lavet et mål og haft sidste og næstsidste fod på bolden. Sammenligner du med Ronaldo, så var han UBEHAGELIGT usynlig og var ikke med i det der ligner noget.
Kære Sebberg:)
Det har du helt ret i. Men for 3 måneder siden var billedet fuldstændig omvendt. Ronaldo overstrålede Messi. Der er ingen tvivl om at på nuværende tidspunkt, der er Messi mere kamp afgørende end Ronado. Sådan har det været i nogle kampe nu. Det ændre dig forhåbentlig.
Jeg er her stadig XOXO
- Hierro 2.0
- Ekspert bruger
-
- Fernando Ruiz Hierro
Men ja, det er vildt at se, hvor meget bedre Barcelonas spil bliver når dværgen er i hopla... Om man vil indrømme det eller ej, er han fuldstændig fantastisk at se på en fodboldbane når han er i topform..
Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Jeg er her stadig XOXO