Om vores rivaler VII

11 år 6 måneder siden #6037 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om vores rivaler VII
Messi til Barca Tv lige efter kampen;

"Det er ikke sandt, at jeg vil have Luis Enrique fyret. Det er ikke sandt, at jeg ville have Eto'o solgt, at jeg ønskede Pep væk eller at jeg havde ballader med Pep. De prøver at skabe splittelse mellem Luis Enrique og jeg, hvilket ikke er godt. Alt sammen noget lort."

"Min far har ikke snakket med PSG, City eller Chelsea. Jeg har aldrig ville forlade klubben, og jeg har heller ingen intentioner om det. Jeg er træt af alle de løgne."

"De beskriver mig som en, der godt kan lide at hundse rundt med folk, og en, der tvinger klubben til at tage beslutninger jeg beder dem om. Jeg beder dem ikke om noget, jeg giver dem ikke vilkår for at blive, for jeg forlader ikke klubben. Det gør ondt på mig, når de siger, at jeg vil have Luis Enrique ud. Jeg ville aldrig kræve sådan en ting, og det har jeg heller aldrig gjort. Det gør ondt fordi løgnene ikke kommer udefra, fra Madrid, men indefra, fra Barcelona."
"Vi skal holde sammen, mere end nogensinde før. De prøver at skade os. De skal stoppe med at fyre lort af, det gør ondt på os spillere og skader holdet. De næste 6 måneder er vigtige. Der er en masse vi gerne vil opnå. Vi har brug for ro."

"Balon d'Or? Jeg ved ikke, hvem der vinder, men vinderen har fortjent det. Neuer og Cristiano har haft et glimrende år."
"Suárez er en anderledes type spiller. En ægte målscorer. En, som kæmper for HVER bold, som om det var hans sidste."

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 6 måneder siden ved Sahinovic.
Emnet er blevet låst.
11 år 6 måneder siden #6038 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om vores rivaler VII
Det burde ikke være muligt at være så ukontroversiel. Ingen format.
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 6 måneder siden #6039 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om vores rivaler VII
Gode nyheder for La Liga.

www.marca.com/2015/01/19/futbol/equipos/...tico/1421666046.html

En kinesisk milliardær ved navn Wang Jianlin er på vippen til at blive ny indehaver af en aktiepost hos Losrojiblancos på 20%. Det er angiveligt bare et spørgsmål tid, før handlen er afsluttet.

Wang Jianlin er angiveligt god for 25 milliarder $ og vil dermed blive en af de rigeste investorer i fodbold.

Først fik Valencia CF en ny milliardær som ejer og nu køber en mange-milliardær fra Kina sig ind hos Atletico.

Og med den nye TV-aftale skal mange flere klubber i Spanien nok få flere midler at lege med.

Atletico og La Liga generelt går en meget spændende fremtid i møde....
Emnet er blevet låst.
11 år 6 måneder siden #6040 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII

Inspektøren skrev: Gode nyheder for La Liga.

www.marca.com/2015/01/19/futbol/equipos/...tico/1421666046.html

En kinesisk milliardær ved navn Wang Jianlin er på vippen til at blive ny indehaver af en aktiepost hos Losrojiblancos på 20%. Det er angiveligt bare et spørgsmål tid, før handlen er afsluttet.

Wang Jianlin er angiveligt god for 25 milliarder $ og vil dermed blive en af de rigeste investorer i fodbold.

Først fik Valencia CF en ny milliardær som ejer og nu køber en mange-milliardær fra Kina sig ind hos Atletico.

Og med den nye TV-aftale skal mange flere klubber i Spanien nok få flere midler at lege med.

Atletico og La Liga generelt går en meget spændende fremtid i møde....

Fedt.. Atletico nåede CL-finalen og vandt la liga helt uden en rigmand og allerede blevet en storklub og kan sikkert lokke mange store spillere. Så de behøver kun lige det sidste skub for at det ikke længere kun skal handle om Real og Barca.
Emnet er blevet låst.
11 år 6 måneder siden #6041 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Forud for aftenens kamp i Copa del Rey mellem Barcelona og Atlético Madrid, skal vi da lige skrue tiden 14 år tilbage til et af de mest skamfulde øjeblikke i spansk fodbolds historie.

Barcelona har tabt den første kamp med 3-0 og i protest over, at man må se bort fra en række nøglespillere (vist nok på grund af landskampe) vælger man at lade være med at spille kampen.

as.com/videos/2015/01/20/portada/1421790975_910640.html

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
11 år 6 måneder siden #6042 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII
Så kender vi gamet igen. Havde helt glemt, at tilskuerne på Camp Nou bare skulle buhe længe nok, før de får deres vilje. Først et frispark lige uden for feltet, som Messi sætter i muren og så et tyndt straffespark til den altid let-væltende Busquets.

Kampen har samtidig bevist, st Luis Suarez stadig er både ulækker, usympatisk og en forfærdelig skuespiller. Neymar har stadig ikke smidt sine prinsesse-ankler til storskrald; de brækker jo i vinden, de små pus.

Nøj hvor er det gennemført ulækkert.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
11 år 6 måneder siden #6043 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om vores rivaler VII
Selvom det var et klodset straffespark, er det grinagtigt at se Busquet overspille i situationen. 99 % på at Barca har sikret cuppen i år.
Sidste redigering: 11 år 6 måneder siden ved Raul7-2880.
Emnet er blevet låst.
11 år 6 måneder siden #6044 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII
FA stævner Costa ovenpå gårsdagens kamp mod Liverpool. Jeg så ikke kampen, så kan ikke bedømme, om det er fair.
Men man tænker da, at manden snart må lægge sin stil lidt om? Magen til usympatisk og direkte fjendtlig fodboldspiller, skal man godt nok lede længe efter.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
11 år 6 måneder siden #6045 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

Pelle skrev: FA stævner Costa ovenpå gårsdagens kamp mod Liverpool. Jeg så ikke kampen, så kan ikke bedømme, om det er fair.
Men man tænker da, at manden snart må lægge sin stil lidt om? Magen til usympatisk og direkte fjendtlig fodboldspiller, skal man godt nok lede længe efter.

Tænk, jeg har det sådan, at jeg synes at FA burde lægge deres stil helt om. Magen til kvalmende korrekt forbund skal man da lede længe efter.

Og på trods af deres kvalmende korrekthed, lykkedes det dem alligevel at se gennem fingre med at det ENGELSKE stortalent Raheem Sterling for nogle uger siden fuldt bevidst slog en modspiller.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
11 år 6 måneder siden #6046 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII

Pelle skrev: FA stævner Costa ovenpå gårsdagens kamp mod Liverpool. Jeg så ikke kampen, så kan ikke bedømme, om det er fair.

Costa er et gennemført svin, og det var han selvfølgelig igen igår. Men man må alligevel gi ham, at han er fandens klog, og har en fantastisk selv disciplin, da han gang på gang stopper med sine svinestreger efter han har fået det gule kort.
Igår gik det udover Markovic og Skrtel. 2 identiske situationer, hvor han træder/hopper med knopperne først, ned på anklen efter en takling. Ikke nok med det, så er han jo konstant i klammerier med modstanderen, og provokere i alle 90 min..
Igår var første gang jeg endelig hørte en kommentator udtale sig decideret negativt om hans opførsel, og det var selvfølgelig verdens bedste Morten Bruun, som gentagende gang kritiserede hans måde at være på.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 11 år 6 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Hierro 2.0
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 6 måneder siden #6047 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om vores rivaler VII
Hvaaa har vi en muldvarpe på vores hold? Barcelona har lært at afvikle et kontra-angreb i rigtigt Madridista manér.
Emnet er blevet låst.
  • andersokis
  • Gæst
  • Gæst
11 år 6 måneder siden #6048 af andersokis
Besvaret af andersokis på emne Om vores rivaler VII

Inspektøren skrev: Hvaaa har vi en muldvarpe på vores hold? Barcelona har lært at afvikle et kontra-angreb i rigtigt Madridista manér.

Syns å huske vi klarte det uten å spille håndball i feltet for å vinne ballen.......... ://
Sidste redigering: 11 år 6 måneder siden ved andersokis.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum