Om vores rivaler VII
Scriptophobe skrev: Dine tal er korrekte, ja. Det kunne måske også have været fint så at påpege at Messi har lagt op til 18 mål i de 35 kampe, mens Ronaldo har lagt op til 10 mål.
I den mindre seriøse ende, skal vi så ikke også påpege, at Ronaldo i så fald skulle lægge op til Bale, mens Messi tilsvarende har Neymar.. Og når Ronaldo så prøver at finde Chicharito eller Benzema, kan Messi finde Suarez. Med holdkammeraternes form in mente i dette forår, kan jeg nu egentlig godt forstå, at han prøver at køre selv fra tid til anden. ;)
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Flere dumme/uheldige ting: brænder på en friløber der kunne have bragt dem foran i første halvleg, får et skud reddet på stregen af De Vrij, får et dumt rødt kort når de ellers var en mand i overtal og brænder på et straffespark der kunne have bragt dem på 3-2. Derudover bliver det også vanskeligt når Lazio scorer på deres 3 første skud på mål (og 4 ud af 5 i alt).
Anywho, kanon kamp!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Jaken skrev: Hold da fast en en anden halvleg i Napoli! Sikke en kamp! Napolis ineffektivitet og Lazios kynisme ender med at sende muligheden for CHL til Rom.
Flere dumme/uheldige ting: brænder på en friløber der kunne have bragt dem foran i første halvleg, får et skud reddet på stregen af De Vrij, får et dumt rødt kort når de ellers var en mand i overtal og brænder på et straffespark der kunne have bragt dem på 3-2. Derudover bliver det også vanskeligt når Lazio scorer på deres 3 første skud på mål (og 4 ud af 5 i alt).
Anywho, kanon kamp!
Endelig et brugbart indlæg herinde, efter mange siders gammel debat...
Guldie skrev: Jeg håber, at du joker, når du siger, at jeg skal bortvises fra dette forum. Hvorfor?
Det er sjovt du selv spørger, når du er på kant med eller har overtrådt husregel 1,2,3,4,5,6,8 og 10 i dit allerførste indlæg.
Jeg håber du kan ironien i dit eget indlæg. ;)
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Ingen kan være i tvivl om, at Barcelona har haft et bedre 2015 end Real Madrid. Meget få vil være i tvivl om at Messi har haft et bedre 2015 end Ronaldo. Men det er i hvert fald endnu en grund til at håbe, at Real Madrid og Ronaldo får et godt 2016. Så bliver der nemlig så dejligt stille fra dem fra provinsklubben i nord :)
Gribben skrev: Hold da op hvor er der efterhånden mange Barcelonafans herinde. Det er jo snart 50-50. Er jeg den eneste herinde, som snart synes, at det er for meget af det gode? Jeg kan på stående fod tælle Guldie, Abefar, Scriptophobe, Storken, 1413productions, icomeinpeace og minimum 3-5 stykker mere, jeg lykkeligvis har glemt navnene på. Jeg kan da sagtens værdsætte et andet perspektiv, som eksempelvis nogle (dog langt fra alle) af Storkens indlæg kan give og det er da helt fint at have en saglig debat med sine rivaler. Men langt de fleste af de nytilkomne virker til kun at have et formål, nemlig at forklare hvor meget bedre Barcelona/Messi er end Real Madrid/Ronaldo. Når det så oven i købet bliver gjort i en nedladende tone eller på en måde, der indikerer, at man er komplet idiot, hvis man ikke er enig, så hopper kæden af for mig. Det er i hvert fald ikke den slags, der vil få mig til oftere at besøge madridista.dk.
Ingen kan være i tvivl om, at Barcelona har haft et bedre 2015 end Real Madrid. Meget få vil være i tvivl om at Messi har haft et bedre 2015 end Ronaldo. Men det er i hvert fald endnu en grund til at håbe, at Real Madrid og Ronaldo får et godt 2016. Så bliver der nemlig så dejligt stille fra dem fra provinsklubben i nord :)
Det var lidt det, jeg forsøgte at skrive mig ud af - du gjorde det bare langt bedre, Gribben.
Det ville være skønt at få et Madrid forum, for de personer er jo kun herinde, når det går godt for Barcelona.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Storken
- Gæst
-
Pelle skrev:
Gribben skrev: Hold da op hvor er der efterhånden mange Barcelonafans herinde. Det er jo snart 50-50. Er jeg den eneste herinde, som snart synes, at det er for meget af det gode? Jeg kan på stående fod tælle Guldie, Abefar, Scriptophobe, Storken, 1413productions, icomeinpeace og minimum 3-5 stykker mere, jeg lykkeligvis har glemt navnene på. Jeg kan da sagtens værdsætte et andet perspektiv, som eksempelvis nogle (dog langt fra alle) af Storkens indlæg kan give og det er da helt fint at have en saglig debat med sine rivaler. Men langt de fleste af de nytilkomne virker til kun at have et formål, nemlig at forklare hvor meget bedre Barcelona/Messi er end Real Madrid/Ronaldo. Når det så oven i købet bliver gjort i en nedladende tone eller på en måde, der indikerer, at man er komplet idiot, hvis man ikke er enig, så hopper kæden af for mig. Det er i hvert fald ikke den slags, der vil få mig til oftere at besøge madridista.dk.
Det var lidt det, jeg forsøgte at skrive mig ud af - du gjorde det bare langt bedre, Gribben.
Det ville være skønt at få et Madrid forum, for de personer er jo kun herinde, når det går godt for Barcelona.
Det er nok en kombination af flere Barca fans og færre Real Madrid fans herinde, når det går godt for Barcelona ;-)
Jeg kan dog kun give dig ret. Der er ret mange Barca fans herinde. Nogle prøver at skjule deres tilhørsforhold, men det skinner tydeligt igennem.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Hvis du var skarp, ville du lægge mærke til, at det bliver ikke peget fingre af folk, der ikke hylder Ronaldo. Der bliver peget fingre af folk, der ikke bidrager med noget som helst. Det drejer sig altså ikke om holdning men om indhold.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Siempre Madrid skrev:
madrid2000 skrev: Smut til alle Barca fans inklusiv Storken.
I kommer her og putter salt i vores sår og derefter undskylder med, at vi ikke har humor.
Nu ejer jeg heller ikke siden, men det hedder trods alt Madridista.dk
Du har faktisk lige bidraget med lige så lidt, som de Barcelona-fans du beskylder for det samme.
Det samme kan jeg jo sige om dig. Du har lige bidraget med lige så lidt, som du beskylder mig for ;-)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
madrid2000 skrev:
Siempre Madrid skrev:
madrid2000 skrev: Smut til alle Barca fans inklusiv Storken.
I kommer her og putter salt i vores sår og derefter undskylder med, at vi ikke har humor.
Nu ejer jeg heller ikke siden, men det hedder trods alt Madridista.dk
Du har faktisk lige bidraget med lige så lidt, som de Barcelona-fans du beskylder for det samme.
Det samme kan jeg jo sige om dig. Du har lige bidraget med lige så lidt, som du beskylder mig for ;-)
Og derfor springer vi også straks tilbage til emnet "Om vores rivaler", netop fordi det står enhver frit om de vil deltage på forum, mens det kun er forbeholdt en meget lille flok at bestemme hvem, der ikke skal deltage.
Napoli ude af næste års CL, "takket" være Higuaín, som brændte et straffespark i en situation, hvor han kunne være blevet den helt store helt med et hattrick. Mon han nu kvitterer ved at skifte til Arsenal, som rygterne har talt om?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Neymar med rainbow-flick? Er det virkelig at vise sin modstander disrespekt, eller blot part of the game??
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Hvis det udelukkende var for at ydmyge, er det selvfølgelig lige så slemt som at stå og klappe hånende af en modstander lige op i hovedet på ham. Jeg synes ikke der var noget galt med situationen i forgårs. Luis Enrique er dog ikke enig, der har udtalt at han også ville have reageret som Bilbao spillerne gjorde.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)