Om vores rivaler VII

  • Guldie
  • Gæst
  • Gæst
8 år 9 måneder siden #6721 af Guldie
Besvaret af Guldie på emne Om vores rivaler VII
Jeg er da udmærket godt klar over, at mit indlæg var spidst set fra en Cristiano-fans synspunkt, og det var selvfølgelig et bevidst valg. Jeg indrømmer gerne at mine tanker løb lidt løbsk undervejs i indlægget, men ikke destomindre udtrykker jeg bare mine holdninger. Essensen i mit indlæg var egentlig, at det forekommer mig (og angiveligt langt de fleste ikke-Cristiano-fans) latterligt, når i argumenterer sådan her:
"Messi kan skabe magi på banen og lave spektakulære ting, men til gengæld har Cristiano kynisme"
Kynisme? Hvordan kynisme? Fordi han fejlede i det hurtige kombinationsspil, men efterfølgende scorede på et regulært tap-in? (blot et eksempel, Ronaldo scorer også pæne mål og kan selvfølgelig også deltage i kombinationsspil). Fordi han lavede 4 fejlafleveringer og 4 boldtab, men efterfølgende scorede på et straffe? Er det dét, I roser ham for, når i "ud fra Ronaldos præmisser" siger han har kynisme? For det må det vel være? Det var egentlig det eneste, jeg i første omgang håbede at få svar på.
Sidste redigering: 8 år 9 måneder siden ved Guldie.
Emnet er blevet låst.
8 år 9 måneder siden #6722 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om vores rivaler VII
Guldie dit indlæg var spidst set fra et menneskeligt synspunkt.

Jamen Storken har vi også meget glæde af, fordi han netop bidrager med noget :) Jeg kan selvfølgelig kun tale for mig selv, men det tror jeg efterhånden alle her på siden har indrømmet, selvom vi ikke er meget for det ;)

Edit: Jeg undskylder for at være off-topic halvdelen af tiden. Jeg har virkelig svært ved at ignorere indlæg der er direkte henvendt til mig. On topic: Alves ser ud til (fortsat) ikke at forlænge sin kontrakt med Barcelona, da han ikke føler sig respekteret. Han har for nyligt udtalt at Barcelona ikke ville forlænge med ham men så pludselig kom deres transferkarantæne og så lovede de guld og grønne skove. Det gad han ikke være med til. Göndugan er rygtet til Barcelona og Pogba rygterne til Barcelona tager også til, selvom de kan indskrive hverken eller denne sommer.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sidste redigering: 8 år 9 måneder siden ved Kassow-Rossing.
Emnet er blevet låst.
8 år 9 måneder siden #6723 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

Kassow-Rossing skrev: Guldie dit indlæg var spidst set fra et menneskeligt synspunkt.

Jamen Storken har vi også meget glæde af, fordi han netop bidrager med noget :) Jeg kan selvfølgelig kun tale for mig selv, men det tror jeg efterhånden alle her på siden har indrømmet, selvom vi ikke er meget for det ;)

Edit: Jeg undskylder for at være off-topic halvdelen af tiden. Jeg har virkelig svært ved at ignorere indlæg der er direkte henvendt til mig. On topic: Alves ser ud til (fortsat) ikke at forlænge sin kontrakt med Barcelona, da han ikke føler sig respekteret. Han har for nyligt udtalt at Barcelona ikke ville forlænge med ham men så pludselig kom deres transferkarantæne og så lovede de guld og grønne skove. Det gad han ikke være med til. Göndugan er rygtet til Barcelona og Pogba rygterne til Barcelona tager også til, selvom de kan indskrive hverken eller denne sommer.


Men herfra er det on-topic-indlæg, der gælder. Off-topic kan tages privat.

Gündogan meldes da tæt på Bayern München, gør han ikke?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Emnet er blevet låst.
8 år 9 måneder siden #6724 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om vores rivaler VII
Vi får måske et glædeligt gensyn med wrestleren Diego Costa igen.

www.marca.com/en/2015/06/01/en/football/...ball/1433149111.html

Florentino Pérez
Emnet er blevet låst.
8 år 9 måneder siden #6725 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Om vores rivaler VII
Der er foretaget en kort sommerrengøring blandt de seneste indlæg. Folk bedes holde sig til emnet, bruge argumenter som vedrører sagen og lade redaktionen bestemme hvilket brugere som hører til herinde. Er man utilfreds med indlæg kan man anmelde et indlæg. Vi kigger på samtlige anmeldelser, så det er klart den bedste måde at få sit budskab igennem. Forekommer flere offentlige indlæg herinde i en tone af, at et andet medlem bør bannes, vil vi kraftigt overveje om det er vedkommende selv som trænger til en tænkepause.

Og til de Barca-fans som bruger tiden herinde. I er velkomne ligesom alle andre, men da det er et forum for Madridistas, vil jeres indlæg i langt de fleste tilfælde let provokere, særligt fra dem som pludselig dukker op i jeres holds medgangstider. Vil I tages seriøst og virkelig færdes på forum, så brug lige 30 sekunder ekstra på at overveje jeres retorik inden I trykker 'send'. Det er både for jeres og debattens bedste.

Tak!
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren, Gribben, Pelle
Emnet er blevet låst.
8 år 9 måneder siden #6726 af HHB65
Besvaret af HHB65 på emne Om vores rivaler VII

Sahinovic skrev: Vi får måske et glædeligt gensyn med wrestleren Diego Costa igen.

www.marca.com/en/2015/06/01/en/football/...ball/1433149111.html


Lad ham blive i England for guds skyld. Når man tænker på hvor irreterende Atletico Madrid allerede er uden ham har jeg slet ikke lyst til et scenarie med ham igen. Forestil jer det klamme hold med Costa og Mandzukic i front på samme tid....
Emnet er blevet låst.
8 år 9 måneder siden #6727 af Holm
Besvaret af Holm på emne Om vores rivaler VII
Er det en sviner til Real Madrid eller en stavefejl i tredjesidste linie?

www.bold.dk/nyt/juve-traener-kan-ikke-mandsopdaekke-messi
Emnet er blevet låst.
8 år 9 måneder siden #6728 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om vores rivaler VII
"- Det er et privilegium at træne dette hold, og for at vinde lørdag skal vi være endnu bedre, end vi var mod Real Madrid. At spille mod Barca kan ikke sammenlignes med at spille mod et andet hold. Vi skal være tålmodige og stærke, siger Allegri ifølge AS."

Fixed. Det var hvad han sagde. Her er den direkte artikel, hvor han bruger ordvendingen: "Playing against Barça is unlike playing against any other rival."


as.com/diarioas/2015/06/01/english/1433161173_269692.html

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Emnet er blevet låst.
  • Scriptophobe
  • Gæst
  • Gæst
8 år 9 måneder siden #6729 af Scriptophobe
Besvaret af Scriptophobe på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev:

Sebberg skrev: I brækker jer nok i lårtykke stråler, når jeg udtrykker følgende mening, efter at jeg har forsvaret Messi tidligere, MEN. Jeg er sku egentligt begyndt at respektere Neymar i en forstand, som jeg ikke tidligere har gjort. Jeg synes klart, at han har lagt lå på den stil, som han lagde i starten af Barcelona, og som han i særdeleshed lagde til Confe Cup sidste sommer.

Dertil kan jeg slet ikke hade en spiller, der tilbyder så meget ekstravagance på banen. Han er vel den eneste fodboldspiller på topplan, der forsøger sig med sambalignende tricks, og det er faktisk rigtig ofte, at han lykkedes med dem.

Jeg bliver mere og mere ærgerligt over, at vi ikke fik ham, for jeg tror, at han om 3-5 år er verdens bedste. Måske i hård konkurrence med Hazard, som vi selvfølgelig skal hente!


Jeg er til dels enig.

Økonomisk - ud fra et transfermæssigt og lønmæssigt perspektiv - gjorde vi mere end klogt i at holde os langt fra ham.

Sportsligt til gengæld er han til gengæld den Barcelona-spiller (den eneste i øvrigt) jeg meget gerne så i Real Madrid.


Jeg er ikke helt med på, hvorfor det havde været en dum idé at gå efter Neymar set ud fra et økonomisk perspektiv. Hvad var det nu Florentino Pérez betalte for Gareth Bale? Og hvor meget er det nu at Gareth Bale hæver hver uge? Jeg kan ikke finde en eneste kilde, der hævder at Neymar skulle tjene mere end hvad Gareth Bale tjener - i hvert tilfælde ikke så meget mere at det vælter budgettet. Misforstå mig endelig ikke. Det er slet ikke for at påstå at Bale er en dårlig fodboldspiller, for det stik modsatte er naturligvis tilfældet, men holder man det økonomiske op imod det sportslige, så tvivler jeg på at købet af Bale var en specielt meget bedre forretning end hvis man havde hentet Neymar i stedet.
Sidste redigering: 8 år 9 måneder siden ved Scriptophobe.
Emnet er blevet låst.
8 år 9 måneder siden #6730 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om vores rivaler VII
Om end Derby ikke er en rival, så synes jeg da lige Paul Clement skal have et tillykke med på vejen med sit nye job:

sporten.tv2.dk/fodbold/2015-06-01-derby-...anager-i-real-madrid

Jeg føler, han har fortjent dét spring!
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid
Emnet er blevet låst.
8 år 9 måneder siden #6731 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

Scriptophobe skrev:

Siempre Madrid skrev:

Sebberg skrev: I brækker jer nok i lårtykke stråler, når jeg udtrykker følgende mening, efter at jeg har forsvaret Messi tidligere, MEN. Jeg er sku egentligt begyndt at respektere Neymar i en forstand, som jeg ikke tidligere har gjort. Jeg synes klart, at han har lagt lå på den stil, som han lagde i starten af Barcelona, og som han i særdeleshed lagde til Confe Cup sidste sommer.

Dertil kan jeg slet ikke hade en spiller, der tilbyder så meget ekstravagance på banen. Han er vel den eneste fodboldspiller på topplan, der forsøger sig med sambalignende tricks, og det er faktisk rigtig ofte, at han lykkedes med dem.

Jeg bliver mere og mere ærgerligt over, at vi ikke fik ham, for jeg tror, at han om 3-5 år er verdens bedste. Måske i hård konkurrence med Hazard, som vi selvfølgelig skal hente!


Jeg er til dels enig.

Økonomisk - ud fra et transfermæssigt og lønmæssigt perspektiv - gjorde vi mere end klogt i at holde os langt fra ham.

Sportsligt til gengæld er han til gengæld den Barcelona-spiller (den eneste i øvrigt) jeg meget gerne så i Real Madrid.


Jeg er ikke helt med på, hvorfor det havde været en dum idé at gå efter Neymar set ud fra et økonomisk perspektiv. Hvad var det nu Florentino Pérez betalte for Gareth Bale? Og hvor meget er det nu at Gareth Bale hæver hver uge? Jeg kan ikke finde en eneste kilde, der hævder at Neymar skulle tjene mere end hvad Gareth Bale tjener - i hvert tilfælde ikke så meget mere at det vælter budgettet. Misforstå mig endelig ikke. Det er slet ikke for at påstå at Bale er en dårlig fodboldspiller, for det stik modsatte er naturligvis tilfældet, men holder man det økonomiske op imod det sportslige, så tvivler jeg på at købet af Bale var en specielt meget bedre forretning end hvis man havde hentet Neymar i stedet.


Forskellen er, at Real Madrid kender den endelige pris på Gareth Bale. Det kan man ikke sige, at Barcelona gør med Neymar. Man ved blot, at han ender med at være verdens suverænt dyreste spiller.

Sportsligt er det nu, at Gareth Bale skal rejse sig. Han var foran på points efter første sæson i Spanien, men Neymar er selvfølgelig et større aktiv på nuværende tidspunkt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
8 år 9 måneder siden #6732 af Storken
Besvaret af Storken på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev:
Forskellen er, at Real Madrid kender den endelige pris på Gareth Bale. Det kan man ikke sige, at Barcelona gør med Neymar. Man ved blot, at han ender med at være verdens suverænt dyreste spiller.


Jeg vil gerne se din kilde på den påstand. Jeg mindes den samlede sum er €86 mio, hvor der ikke er taget højde for diverse skattesager og lignende.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum
Annonce