Om vores rivaler VII

• Scriptophobe
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #6817 af Scriptophobe
Besvaret af Scriptophobe på emne Om vores rivaler VII

Raul 4 ever skrev: Og min pointe er så at noget ikke behøver at være ulovligt før det kan give et dårligt image.

Hvilket absolut også er en fair pointe, som jeg aldrig har anfægtet.

Kassow-Rossing fremlægger blot begivenhederne som om, at der ikke kan være tvivl om at det var forkert, skidt og moralsk forkasteligt, da de catalanske og baskiske tilskuere piftede af kongen og nationalmelodien, hvilket alt andet lige er en hamrende unuanceret måde at sætte tingene på spidsen på.
Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #6818 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om vores rivaler VII
Udover at jeg glæder mig til at se finalen i aften så glæder jeg mig også til at se hvad Pogba kan, nu hvor der bliver talt så varmt om ham og taget hans pris i betragtning. I alle de kampe jeg har set ham har han absolut ikke vist at han høre til blandt de øvrige verdensklasse spillere.

Florentino Pérez
Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #6819 af Sahinovic

Sahinovic skrev: Udover at jeg glæder mig til at se finalen i aften så glæder jeg mig også til at se hvad Pogba kan, nu hvor der bliver talt så varmt om ham og taget hans pris i betragtning. I alle de kampe jeg har set ham har han absolut ikke vist at han høre til blandt de øvrige verdensklasse spillere.

Jeg håber du fulgte med igår (-:

Florentino Pérez
Emnet er blevet låst.
  • Moohh
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #6820 af Moohh
Besvaret af Moohh på emne Om vores rivaler VII
Det er alligevel en helt igennem imponerende sæson Neymar har haft. Det virker lidt som om han bliver den suveræne Ballon D'or vinder på længere sigt. Hazard kan jo ikke være med der. 39 mål i 51 kampe! Delt Champions league topscorer! Og så scorer han i begge finaler. Og så skal det lige siges at der løber en vis Messi rundt som stjæler de fleste mål og al opmærksomheden. I Chelsea er Hazard jo den ubestridte stjerne. Neymar er lige fyldt 23 år. I 08/09 hed den 38 i 51 for Messi. Han blev 22 i den sæson. Det er tæt på. Jeg synes selv Hazard er en vanvittigt dygtig spiller, og niveau mæssigt matcher de hinanden nogenlunde, men statistiks er Neymar jo suveræn.
Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #6821 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Om vores rivaler VII
Heldigvis er Neymar brasilianer, så han er vel færdig om 5-6 sæsoner ;)
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #6822 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om vores rivaler VII
FIFA Ballon D'or for år 2015, ser jeg mere eller mindre afgjort.

Ja, der er stadig 6 måneder tilbage af år 2015. Men der er ikke mange måneder før, stemmerne skal afgives, hvilket er underligt, da prisen i princippet tager udganspunkt i kalenderåret. Ikke desto mindre, ser jeg allerede prisen være afgjort. Messi klart 1'er. Han har været vanvittig i år. Udstillet det ene hold efter det andet og scoret masser af mål og har været meget afgørende i de vigtige kampe.

Nr. 2 står mellem Neymar og CR7. Statistisk set, så burde det naturligvis være CR7, selvom Neymar ikke har haft et helt dårligt år. Han er helt klart den spiller der ånder Messi og CR7 mest i nakken, når det kommer til mål. Så tager vi også, hvordan de har præsteret generelt og antal trofæer, så er det faktisk lige før, at jeg går med Neymar. Men det bliver tæt mellem de to. Messi er dog med længder nr. 1.

Kæmpe fejl af Florentino Perez, ikke at betale de 40 mio. euro til Neymars far, som kunne have gjort udslaget, da vi også tilbød mere i løn og andre luksus goder (En villa, bl.a.) i forhold til Barcelona.

Barcelona tjener jo alle de penge de har givet for Neymar, hvis ikke allerede de har gjort det. Han er det klart største brand efter CR7 og Messi, hvilket bl.a. blev illustreret til VM sidste år, men samtidig også, hvis man kigger på de sociale medier på antal følgere. Derudover har han i den grad også betalt tilbage, sportsligt med alle de forventninger der var til ham, inden han tog til Barcelona. Alle snakkede om 'youtube-spilleren', Robinho 2.0 osv. Han har derfor helt klart også modbevist mange og leveret varen.
Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #6823 af HHB65
Besvaret af HHB65 på emne Om vores rivaler VII
Neymar har n frikøbsklausul på 150 mio. Euro. Håber en engelsk klub eller PSG måske lokker ham væk. Ellers hvis ikke hans bentøj går i stykker så kan han fortsætte Barcas dominans.
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved HHB65.
Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #6824 af Sahinovic

HHB65 skrev: Neymar har n frikøbsklausul på 150 mio. Euro. Håber en engelsk klub eller PSG måske lokker ham væk. Ellers hvis ikke hans bentøj går i stykker så kan han fortsætte Barcas dominans.

Jeg har svært ved at få dit indlæg til at give mening.

Først og fremmest er der FFP (Financial Fair Play) hvilket vil gøre det meget svært for klubber at indløse en frikøbsklausul på de €150 mio. Hvis de så skulle kunne indløse frikøbklausulen så er det jo stadig op til Neymar om han vil skifte eller ej, og det tror jeg nok ikke du skal regne med nu hvor han er så lykkelig i Barcelona.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Sahinovic.
Emnet er blevet låst.
  • Moohh
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #6825 af Moohh
Besvaret af Moohh på emne Om vores rivaler VII
Synes i hvert fald det er imponerende at have 2 verdensstjerner som laver 95-100 mål på en sæson tilsammen. Og så verdens måske bedste 9'er oveni.
Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #6826 af HHB65
Besvaret af HHB65 på emne Om vores rivaler VII

Sahinovic skrev:

HHB65 skrev: Neymar har n frikøbsklausul på 150 mio. Euro. Håber en engelsk klub eller PSG måske lokker ham væk. Ellers hvis ikke hans bentøj går i stykker så kan han fortsætte Barcas dominans.

Først og fremmest er der FFP (Financial Fair Play) hvilket vil gøre det meget svært for klubber at indløse en frikøbsklausul på de €150 mio. Hvis de så skulle kunne indløse frikøbklausulen så er det jo stadig op til Neymar om han vil skifte eller ej, og det tror jeg nok ikke du skal regne med nu hvor han er så lykkelig i Barcelona.

Er helt enig i at han virker lykkelig og hvorfor skifte for penge. Han tjener allerede så mange gyser om dagen at han aldrig vil mangle. Mit indlæg var måske bare et håb om at han ikke bliver deres næste Messi og bliver i klubben altid. Han er en af de spillere der kan så meget på egen hånd at han tvinger flere modstandere til sig og derved giver plads. Disse typer er der ikke så mange af i nutidens fodbold. Havde ikke noget imod at skifte ham for Bale.
Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #6827 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII

HHB65 skrev:

Sahinovic skrev:

Er helt enig i at han virker lykkelig og hvorfor skifte for penge. Han tjener allerede så mange gyser om dagen at han aldrig vil mangle. Mit indlæg var måske bare et håb om at han ikke bliver deres næste Messi og bliver i klubben altid. Han er en af de spillere der kan så meget på egen hånd at han tvinger flere modstandere til sig og derved giver plads. Disse typer er der ikke så mange af i nutidens fodbold. Havde ikke noget imod at skifte ham for Bale.

Neymar er en fantastisk, ingen tvivl der. Men enhver der ser Barcas kampe vil også nu have fået øje på, at det er Messi der virkelig får ham til at stråle. Messis vanvittige afleveringer til Neymar sidder i skabet 9/10 gange, hvor han så kan udnytte sin elegance og hurtighed. Når Messi en dag ikke spiller fodbold mere, så vil Neymar miste rigtig meget i sit spil. Det er hvert fald min holdning.

Neymar er god. Men han er ikke magisk på samme måde som Messi og Ronaldo.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #6828 af Sahinovic
Pelle skrev:

Neymar er en fantastisk, ingen tvivl der. Men enhver der ser Barcas kampe vil også nu have fået øje på, at det er Messi der virkelig får ham til at stråle. Messis vanvittige afleveringer til Neymar sidder i skabet 9/10 gange, hvor han så kan udnytte sin elegance og hurtighed. Når Messi en dag ikke spiller fodbold mere, så vil Neymar miste rigtig meget i sit spil. Det er hvert fald min holdning.

Neymar er god. Men han er ikke magisk på samme måde som Messi og Ronaldo.

Men når han spiller for det brasilianske landshold så har han ikke en Messi ved siden af sig, og der er han mindst lige så god, hvis ikke bedre. Messi og Ronaldo har vel også brug for gode spillere omkring sig før de kan stråle så meget som de nu gør.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Sahinovic.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum