Om vores rivaler VII
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Jeg er nysgerrig over hvad der kan bebrejdes FC Barcelona, fordi uanset hvor rådden den klub er, så har dens fans det med at sige, at det blot er enkelte personer i klubben.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Storken skrev:
Pelle skrev: Chiellini definitivt ude af CL finalen på lørdag. Er der noget i denne sæson, der IKKE går Barcas vej?!
Barca ramte i starten af november overliggeren 6 gange i træk inden bolden ville i mål. Det sker trods alt ikke hver dag.
Ja, du har ret Storken, det kan jeg godt se. 6 skud på overliggeren og ca. 1½ uges skade til Busquets vs. ca. 9-10 måneder samlet skadesfravær til vores stamspillere. Jeg er enig. I har været svært uheldige ;-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
@StorkenPelle skrev:
Storken skrev:
Pelle skrev: Chiellini definitivt ude af CL finalen på lørdag. Er der noget i denne sæson, der IKKE går Barcas vej?!
Barca ramte i starten af november overliggeren 6 gange i træk inden bolden ville i mål. Det sker trods alt ikke hver dag.
Ja, du har ret Storken, det kan jeg godt se. 6 skud på overliggeren og ca. 1½ uges skade til Busquets vs. ca. 9-10 måneder samlet skadesfravær til vores stamspillere. Jeg er enig. I har været svært uheldige ;-)
Stolpeskud er det samme som en forbier ;) i var bare uskarpe den dag. ;)
Held går op og ned for alle, undtagen Fætter Højben. Lad os diskutere noget andet end held og stop dog det der kvindeævl med skjulte agendaer osv osv.
Reals rivaler er emnet, lad os holde os til det. God sommer
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Jeg konkluderer bare, at der er meget, der går Barcas vej i denne sæson. Bayern ude med en masse skader i CL-semifinalerne, os med en masse skader i ligaen og nu en af de største - hvis ikke den største - forsvarsprofil hos Juventus ude af CL-finalen. Det må være dejligt at være Barca-mand i disse dage :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
Mit indlæg var mest for, at få tråden lidt tilbage på sporet, da emnerne var blevet til "ignore-knapper", skjulte agendaer of den slags.
Og er der egentlig nogen der vil svare på Kassow's spørgsmål?
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
- Guldie
- Gæst
-
- zgtaf
- Gæst
-
Pelle skrev: Slap nu lidt af, Vildfaren. Du burde kunne læse, at det er skrevet med et glimt i øjet.
Jeg konkluderer bare, at der er meget, der går Barcas vej i denne sæson. Bayern ude med en masse skader i CL-semifinalerne, os med en masse skader i ligaen og nu en af de største - hvis ikke den største - forsvarsprofil hos Juventus ude af CL-finalen. Det må være dejligt at være Barca-mand i disse dage :-)
Barzagli får nok chancen istedet for Chiellini. Barzagli er samtidig bedre end Chiellini.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Jeg 'prøvede (ikke nødvendigvis) at kritisere FCBarcelona for Suarez bid til VM'. Jeg beskrev hvordan det var alle tre parametre af klubben, den er gal med: Fansene, spillerne og ledelsen. Hvis man ikke synes at Suarez hører ind under, så kan man blot bringe Messi på banen i stedet.
Jeg synes du skal stoppe med den der 'grinagtigt' som om du er på et højere niveau. Mit spørgsmål er ret relevant i disse år hvor Barcelona udstiller sig selv uetisk på alle fronter men hvor alverdens Barcelona fans hele tiden taler udenom og håber på at tiden heler alle sår. Jeg forventede at Barcelona fans, der har oprettet en bruger på Madridista.dk, var villige til at svare på kritiske spørgsmål angående deres klub. Ellers kan jeg ikke se pointen i at bevæge sig ind hos de hvide. Jeg takker i øvrigt for dit svar! <3
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
I så fald lad mig ønske dig alt muligt held og lykke i morgen aften :-)Scriptophobe skrev:
Gribben skrev: Du befinder dig på en fanside af den største rival til FC Barcelona. Rigtigt mange brugere herinde kan ikke udstå dem. Guderne skal vide, at jeg selv er een af dem. Jeg kan ikke udstå deres spillere, deres træner, deres ledelse, deres stadion og frem for alt kan jeg ikke udstå deres fans. Flere af dine indlæg bærer præg af, at du har det på omtrent samme måde med Real Madrid. Hvis ikke du kan tåle, at din favoritklub bliver omtalt i negative vendinger i ny og næ, bør du måske overveje, om dette forum virkelig er noget for dig?
Jeg har ingen kvaler med at mange brugere herinde ikke kan udstå FC Barcelona. Jeg har aldrig givet udtryk for at det skulle være et problem for mig. Det går mig dog en anelse på, når Kassow-Rossing ikke vil stå ved sin tydelige agenda. Hvorfor ikke bare indrømme at han afskyr Barcelona og gør sit for at stille dem i et dårligt lys? Det er jo tydeligt, så jeg forstår ikke benægtelsen.
Hvis du kan påpege hvilke af mine indlæg, der bærer præg af at jeg ikke kan udstå Real Madrid, så ville din beskyldning have noget mere pondus. Jeg mindes ikke at have været specielt kritisk overfor Real Madrid på noget tidspunkt, andet end at jeg på et enkelt tidspunkt har påpeget hvor lidt imponeret over Florentino Pérez jeg er.
I øvrigt er Barcelona ikke min favoritklub. Jeg nærer stor sympati for klubben, og der skal ikke være nogen tvivl om at det er min favorit i Spanien, men min egentlige passion ligger dog i det italienske fodboldlandskab.
- Guldie
- Gæst
-
Så der er intet galt med fansne. Tag et kig på dine egne fans derimod, der giver Bale dødstrusler for dårligt spil på banen :) Man behøver ikke være den hurtigste knallert på havnen for at se, hvilke fans der er syndebukkene når de to ting stilles op mod hinanden.
Den er ikke gal med Suarez i FCBarcelona. Så der er ikke noget galt med Barcelonas spillere. Ronaldo derimod har kvajede sig et par gange den her sæson. Kom igen.
Ledelsen har tydeligvis brudt nogle regler, det kan ingen løbe fra, og man må da i den grad sige klubben fik sin straf. Ellers andet?
- Scriptophobe
- Gæst
-
Gribben skrev: I så fald lad mig ønske dig alt muligt held og lykke i morgen aften :-)
Tak tak. Normalt kan jeg egentlig ikke fordrage Juve, men lige præcis i morgen håber jeg at de for Italiens skyld trækker sig sejrrigt. Det et ved at være på høje tid at vil får en italiensk Champions League vinder igen.
- Administrationen
-
- Administrator
-
Guldie skrev: De lever i et demokratisk samfund med ytringsfrihed - der er ikke noget galt i at pifte af nationalmelodien :)
Så der er intet galt med fansne. Tag et kig på dine egne fans derimod, der giver Bale dødstrusler for dårligt spil på banen :) Man behøver ikke være den hurtigste knallert på havnen for at se, hvilke fans der er syndebukkene når de to ting stilles op mod hinanden.
Den er ikke gal med Suarez i FCBarcelona. Så der er ikke noget galt med Barcelonas spillere. Ronaldo derimod har kvajede sig et par gange den her sæson. Kom igen.
Ledelsen har tydeligvis brudt nogle regler, det kan ingen løbe fra, og man må da i den grad sige klubben fik sin straf. Ellers andet?
Når man besøger andres hjem bør man træde varsomt og respektere at andre har andre holdninger. Netop fordi man træder ind i et fremmet rum skal man også tænke ekstraordinært over sin retorik - ellers bliver det nærmere ren provokation end egentligt indhold.
Efter et par klager har vi besluttet, at det er bedst både for dig og os, at du ikke kommer på besøg igen. Så vi har lukket døren.