Om vores rivaler VII
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Inspektøren skrev: Man må også bare tage hatten af for den måde, Barcelona blev europæisk mestre på. På deres vej, slog de, de cypriotiske, hollandske, engelske, franske, tyske og italienske -forsvarende mestre. Det bliver sgu ikke mere europæisk mestre end det.
Find én fejl :)
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Scriptophobe
- Gæst
-
Kassow-Rossing skrev:
Inspektøren skrev: Man må også bare tage hatten af for den måde, Barcelona blev europæisk mestre på. På deres vej, slog de, de cypriotiske, hollandske, engelske, franske, tyske og italienske -forsvarende mestre. Det bliver sgu ikke mere europæisk mestre end det.
Vil du ikke påpege den for os andre i stedet for? APOEL var cypriotiske mestre, Ajax var hollandske mestre, Manchester City var engelske mestre, Paris Saint-Germain var franske mestre, Bayern München var tyske mestre og Juventus var italienske mestre. Hvor er fejlen?
- Inspektøren
- Gæst
-
Med hensyn til Piques ord, så er jeg fuldstændig ligeglad. Det er en del af spillet og vi har også selv hånet dem, når vi har vundet.
Her er 10 eksempler, hvor rivaler (Atletico, Real Madrid og Barcelona), har hånet i hinanden:
www.marca.com/2015/06/08/rankings-deportivos/1433759576.html
Videoerne er dog på spansk. Men I forstår vel alle, hvad "¡Barça, Barça, mieeeeerrrrdaa!", som Raul f.eks. sagde.
Hvis man håner andre, så må man også kunne tage imod.
Kratmus skrev:
Sahinovic skrev: Piqué synger, "Tak til trænerstaben, holdkammeraterne... og til Kevin Roldan. Han startede alt det her!" (sangeren fra Ronaldo's fødselsdag)
God fest Piqué, håber du bliver ramt af en vandballon, lige inden du skal på natklub.
Hvordan vil du tolke det med Kevin Roldan?
Hvis jeg husker rigtigt så begyndte det jo først for alvor at gå ned af bakke efter nederlaget til Atl. Madrid. Festen, som resulterede i et mindre splid blandt truppen og ledelsen gjorde det ikke meget bedre, så jeg vil tro at det blandt andet var dét Piqué refererede til, med Kevin Roldan.
Florentino Pérez
rene skrev:
Inspektøren skrev: Barcelona har efter sejren i går vundet 86 titler i alt, mens vi har vundet 82. Catalanerne har dog mulighed for at nå op på 89 inden 2016, da de jo skal spille Supercopa Espana, Uefa Super Cup og Fifa club World Cup.
Gør det noget ved magtbalancen i Spanien? Og burde vi egentlig regne vores første 5 Europa Cup for Mester hold mesterskaber, som noget værdifuldt, i og med at det var under diktatoren Franco og hans korrupte regime, at vi vandt dem?
Jeg syntes jeg i hvert fald, at Barcelona nu, er blevet en del af den ekslusive elite af de største og bedste klubber gennem tiderne: Real Madrid, AC Milan, Liverpool og Bayern München, nu hvor de også er på 5 europæiske mesterskaber.
Ja jeg må desværre anerkende at barca nu er spaniens og europas største og mest vindende klub. Så længe de har messi fortsætter de blot med at skovle trofæer hjem de næste mange, mange år, vi må blot se i øjnene at Real Madrid er blevet overhalet, det er som sådan også fair nok, da vi bare ikke vinder nok titler i disse år og har endelig heller ikke gjort det siden vi kom ind i det 21 århundrede. Jeg vil endelig næsten også sige at Barca har nået vores 5 champions league/europa cup titler, da vi bare må sige at de 5 vi vandt fra 56-60 var lidt for nemme at vinde dengang, det jo langt svære i dag at vinde champions league, men min kærligheden til real madrid vil altid være der, antallet af vundne titler er ikke afgørende for mig, men håber da at real snart tager sig sammen og får vundet et hav af mesterskaber og cl titler igen.
Real er ikke overhalet blot fordi Barca har lidt flere supercups. Vi har fucking dobbelt så mange CL's og en masse flere liga trofæer så Real er stadig laaangt foran historisk. Dette er indiskutabel fakta. Dog har Barca været klart bedst de sidste 10 år.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: Copa Eva Duarte...........Copa de Ferias........Copa Latina.......Man er ude i at tælle det hele med for at få gjort Barcelona større.
Også Kjeld Rasmussen Cup i Brønndby måske? Større fås de jo ikke...host host
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Scriptophobe skrev:
Kassow-Rossing skrev:
Vil du ikke påpege den for os andre i stedet for? APOEL var cypriotiske mestre, Ajax var hollandske mestre, Manchester City var engelske mestre, Paris Saint-Germain var franske mestre, Bayern München var tyske mestre og Juventus var italienske mestre. Hvor er fejlen?
I gruppespillet mødte Barcelona Paris, Ajax og APOEL Nicosia.
I 1/8 mødte Barcelona City.
I 1/4 mødte Barcelona Paris.
I 1/2 mødte Barcelona Bayern.
I 1/1 finalen mødte Barcelona Juventus.
Disse blev mestre i deres liga sidste sæson: Paris, Ajax, City, Bayern og Juventus.
APOEL Nicosia blev ikke mestre i deres liga i sidste sæson. De kom på 3. pladsen sidste sæson. Og de kom på 2. pladsen i denne sæson. Jeg tror I forveksler APOEL Nicosia med Apollon Limassol eller AEL Limassol. Her er link:
www.bold.dk/fodbold/cypern/1-division/2013-2014/
Med andre ord: Den ene fejl er at Barcelona ikke har slået de cypriotiske mestre.
Kassow-Rossing skrev:
Scriptophobe skrev:
Kassow-Rossing skrev:
Disse blev mestre i deres liga sidste sæson: Paris, Ajax, City, Bayern og Juventus.
APOEL Nicosia blev ikke mestre i deres liga i sidste sæson. De kom på 3. pladsen sidste sæson. Og de kom på 2. pladsen i denne sæson. Jeg tror I forveksler APOEL Nicosia med Apollon Limassol eller AEL Limassol. Her er link:
Med andre ord: Den ene fejl er at Barcelona ikke har slået de cypriotiske mestre.
Det skulle nok være underligt, hvis nr. 3 på Cypern overhovedet skulle få muligheden for at spille Champions League.
Jeg tror, Cypern er et af de lande, der har indført slutspil i en eller anden form. Den stilling du henviser til er grundspillet. Vælger du Mesterskabsgruppe ovre i rullegardinet til højret på din linkede side, kan du se, at Apoel blev mester.
- Inspektøren
- Gæst
-
Kassow-Rossing skrev:
Scriptophobe skrev:
Kassow-Rossing skrev:
Ups, Kassow: en.wikipedia.org/wiki/2013%E2%80%9314_Cypriot_First_Division
Du har glemt, at Cypern har indført et slutspil for rækkens 6. bedste hold der kæmper for at blive mestre. Og det slutspil, vandt Apoel.
Selv når du flueknepper, tager du gevaldigt fejl.
Så jo, Apoel er forsvarende mestre fra sæson 2013/2014
Inspektøren skrev: Jeg kan ikke finde nogen fejl. Hjælp mig lige.
Med hensyn til Piques ord, så er jeg fuldstændig ligeglad. Det er en del af spillet og vi har også selv hånet dem, når vi har vundet.
Her er 10 eksempler, hvor rivaler (Atletico, Real Madrid og Barcelona), har hånet i hinanden:
www.marca.com/2015/06/08/rankings-deportivos/1433759576.html
Videoerne er dog på spansk. Men I forstår vel alle, hvad "¡Barça, Barça, mieeeeerrrrdaa!", som Raul f.eks. sagde.
Hvis man håner andre, så må man også kunne tage imod.
Jeg personligt er også fan af det det, så jeg ville ikke udstille Piqué som nogen form for skurk eller usympatisk, blot ligegyldig info jeg kom med.
Florentino Pérez
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Jeg bukker mig i støvet. Barcelona har haft en fantastisk sidste halvsæson.