Om vores rivaler VII
- Storken
- Gæst
-
Kassow-Rossing skrev: Jeg har åbenbart fået oplyst en forkert tabel.
Jeg bukker mig i støvet. Barcelona har haft en fantastisk sidste halvsæson.
Honest mistake. Jeg vidste heller ikke, at de havde slutspil på øen.
I må have en god sommerferie gutter. Jeg går ikke ud fra, at min aktivitet vil være nævneværdig, når nu tingene står stille. Hygge
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Dani Alves har forlænget med Barcelona. Skal man grine eller græde?
Underligt forløb. Jeg vælger at græde. Det havde været noget kun sjovere at se Montoya varetage højrebacken i en halv sæson. Alves er fandens dygtig, og det er uden tvivl en gevinst for Barcelona, at brasilianeren alligevel vælger at skrive under på en ny kontrakt. Ærgerligt!
Daniel skrev:
Pelle skrev: Dani Alves har forlænget med Barcelona. Skal man grine eller græde?
Underligt forløb. Jeg vælger at græde. Det havde været noget kun sjovere at se Montoya varetage højrebacken i en halv sæson. Alves er fandens dygtig, og det er uden tvivl en gevinst for Barcelona, at brasilianeren alligevel vælger at skrive under på en ny kontrakt. Ærgerligt!
Har det ligesom dig Daniel. Havde virkelig håbet på en halv sæson med Montoya eller omskolet Pedro inden de kunne anvende Vidal. Så kunne vi måske få opbygget et forspring inden andet halvår. Bliver en spændende sæson.
Daniel skrev:
Det sjove er, at havde Barca aldrig fået denne transferkarantæne, var han jo stort set blevet smidt på porten. Han må føle sig en lille smule dum!
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Pelle skrev:
Daniel skrev:
Det sjove er, at havde Barca aldrig fået denne transferkarantæne, var han jo stort set blevet smidt på porten. Han må føle sig en lille smule dum!
Men måske føler han sig også rig. Han har haft nogle gode kort på lommen og jeg er da sikker på, at han har spillet dem rigtigt.......selv om han er dum.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Real madrid emil
- Gæst
-
Ucl statistikker 14/15
- Inspektøren
- Gæst
-
SR4 skrev: Er ham der Vidal virkelig en man skal frygte? Med en pris på 10 mio euro lyder han ikke som en verdensklassespiller en der har potentialet. Især med tanke på at vi nu har de 2 bedste højrebacks i ligaen.
Danilo har ikke spillet et eneste sekund i La Liga. Så at sige, at han allerede nu er blandt de to bedste backs i ligaen er måske lige en smule i overkanten, syntes du ikke? :)
Vidal er meget den samme type som Alves. En utrolig dygtig offensiv wingback, som dog også kan sine defensive pligter. Fysisk er han dog stærkere i duelerne og meget mere diciplineret i defensiven. Så han skal bestemt tages seriøst og ikke undervurderes.
De 10 mio. euro er mere pga. Sevillas dårlige økonomiske situation end det pga. hans kvaliteter. Og så er han jo spanier med en fortid hos La Masia, hvilket en person som @Storken nok værdsætter yderligere.
- Storken
- Gæst
-
Inspektøren skrev:
SR4 skrev: Er ham der Vidal virkelig en man skal frygte? Med en pris på 10 mio euro lyder han ikke som en verdensklassespiller en der har potentialet. Især med tanke på at vi nu har de 2 bedste højrebacks i ligaen.
Danilo har ikke spillet et eneste sekund i La Liga. Så at sige, at han allerede nu er blandt de to bedste backs i ligaen er måske lige en smule i overkanten, syntes du ikke? :)
Vidal er meget den samme type som Alves. En utrolig dygtig offensiv wingback, som dog også kan sine defensive pligter. Fysisk er han dog stærkere i duelerne og meget mere diciplineret i defensiven. Så han skal bestemt tages seriøst og ikke undervurderes.
De 10 mio. euro er mere pga. Sevillas dårlige økonomiske situation end det pga. hans kvaliteter. Og så er han jo spanier med en fortid hos La Masia, hvilket en person som @Storken nok værdsætter yderligere.
Det var kun en enkelt sæson, så det har ingen betydning i min bog. Han har faktisk brugt mere tid i Real Madrids ungdomsafdeling.
- Scriptophobe
- Gæst
-
SR4 skrev: Især med tanke på at vi nu har de 2 bedste højrebacks i ligaen.
Det var alligevel en imponerende undervurdering af Daniel Alves.
- Brylle
- Gæst
-
Og Arbeloa.Scriptophobe skrev:
SR4 skrev: Især med tanke på at vi nu har de 2 bedste højrebacks i ligaen.
Det var alligevel en imponerende undervurdering af Daniel Alves.