Sæsonen 2018/2019

7 år 7 måneder siden #1093 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 2018/2019
Copa del rey mod Leganes. Revanchere katastrofen sidste år

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 7 måneder siden #1094 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæsonen 2018/2019

PMO skrev:

Papi skrev: Mange af spillerne er stadig blandt de bedste på deres positioner.

Hvem? På papiret måske. Pt er jeg “tilfreds” med målmand og vores backs.

Målmandsposten og forsvaret er vel reelt det eneste sted, hvor vi er verdensklasse.

Starter vi med angrebet er det jo helt af helvede til alt sammen. Bale er vel skadet indtil februar? Jeg gad ikke tjekke nogle fodboldnyheder siden der stod 0-2 i går, så jeg ved det ikke.

På midtbanen er det godt nok ikke verdensklasse lige nu, men på papiret er vi da blandt de bedste - i hvert fald i FIFA osv.
Isco er helt ad helvede til, og han kommer ALDRIG til at stråle i RM. For Modric går det nedad, og han er helt forandret efter sommerferien - han skulle i bagklogskabens lys være solgt til Inter. Kroos er stadig en god boldflytter, som kan gøre et godt hold bedre og bibringe balance, men som intet kan skabe på egen hånd. Casemiro deler vandene, og i min optik er han ikke andet end lidt over middel på sin plads. Asensio er ved at blive et (for) gammelt talent, der snart gerne må slå igennem. Resten er vel talenter, som er tiltænkt en sekundær rolle - har jeg glemt nogen?

Og så er der træneren. Han er vel trænernes svar på Robinho. Jeg er ikke kommet mig over kampen og har ikke tænkt mig at læse fodboldnyheder i nær fremtid, men mon ikke han snart bliver fyringstruet som følge af 2 x 3-0 nederlag? (Jeg ved godt alt det fis med, at kampen jo var ligegyldig osv. osv. men den holdning er kun Tottenham værdigt!!!)

Skal vi ikke snart også have oprettet tråden for næste sæson??

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, Siempre fiel

7 år 7 måneder siden #1095 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sæsonen 2018/2019

Asensio20 skrev:

Siempre fiel skrev: Og folk spurgte mig, forundrede og indignerede, hvordan jeg dog ku finde på at pifte af egne spillere på Bernabéu. Derfor!!!!

Altså intet der sker pt er jo overraskende. Bales skade, ydmygelse mod sekundahold, at Solari INTET godt har bragt. Alligevel er der stadig fæ der tror på mesterskab med det her hold der er så færdigt som et hold ka være. Vi er til grin - helt forventeligt. Det jo blot helt usandsynligt held at vi ik tabte forleden mod Huesca - intet som helst er forbedret under Solari - det er desværre spillerne den er gal med - og Solari er jo tydeligvis ik en mand som ka få noget ekstra ud af den nuværende trup. Tak for denne sæson

At du pifter af dit eget hold gør jo ikke situationen bedre, men faktisk kun dårligere. Jeg ved ikke hvilken effekt du ønsker af det, men hvis det gør dig en bedre fan i dine øjne, eller hvis du mener, at din utilfredshed skal vises for de mange penge du har brugt på trøjer og billetter, når klubben ikke lever op til dine forventninger.

Jeg har godt nok råbt mange gange efter nogle spillere, men det har aldrig gavnet.

"Jeg ved ikke hvilken effekt du ønsker af det, men hvis det gør dig en bedre fan i dine øjne"???? What?? Hva snakker du om? Aner ik hvor du får det fra eller hvor du vil hen med det, men nogle var meget forundret over hvordan man dog kunne få sig selv til at vise sin utilfredshed med en en Real Madrid-spiller. Jeg er så af den holdning at man, hvis man ønsker, naturligvis ska vise sin utilfredshed med en spiller eller holdet hvis situationen er derefter. Og jeg syntes så bare at kampen igår var et perfekt eksempel på hvorfor det naturligvis ka være fuldstændig på sin plads at vise hva man synes om de elendigheder de præsterer uge efter uge

7 år 7 måneder siden #1096 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2018/2019
Selvfølgelig skal man vise sin utilfredshed når det er relevant.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 7 måneder siden #1097 af Asensio20
Besvaret af Asensio20 på emne Sæsonen 2018/2019

Siempre fiel skrev:

Asensio20 skrev:

Siempre fiel skrev: Og folk spurgte mig, forundrede og indignerede, hvordan jeg dog ku finde på at pifte af egne spillere på Bernabéu. Derfor!!!!

Altså intet der sker pt er jo overraskende. Bales skade, ydmygelse mod sekundahold, at Solari INTET godt har bragt. Alligevel er der stadig fæ der tror på mesterskab med det her hold der er så færdigt som et hold ka være. Vi er til grin - helt forventeligt. Det jo blot helt usandsynligt held at vi ik tabte forleden mod Huesca - intet som helst er forbedret under Solari - det er desværre spillerne den er gal med - og Solari er jo tydeligvis ik en mand som ka få noget ekstra ud af den nuværende trup. Tak for denne sæson

At du pifter af dit eget hold gør jo ikke situationen bedre, men faktisk kun dårligere. Jeg ved ikke hvilken effekt du ønsker af det, men hvis det gør dig en bedre fan i dine øjne, eller hvis du mener, at din utilfredshed skal vises for de mange penge du har brugt på trøjer og billetter, når klubben ikke lever op til dine forventninger.

Jeg har godt nok råbt mange gange efter nogle spillere, men det har aldrig gavnet.

"Jeg ved ikke hvilken effekt du ønsker af det, men hvis det gør dig en bedre fan i dine øjne"???? What?? Hva snakker du om? Aner ik hvor du får det fra eller hvor du vil hen med det, men nogle var meget forundret over hvordan man dog kunne få sig selv til at vise sin utilfredshed med en en Real Madrid-spiller. Jeg er så af den holdning at man, hvis man ønsker, naturligvis ska vise sin utilfredshed med en spiller eller holdet hvis situationen er derefter. Og jeg syntes så bare at kampen igår var et perfekt eksempel på hvorfor det naturligvis ka være fuldstændig på sin plads at vise hva man synes om de elendigheder de præsterer uge efter uge

Men du svarer ikke på mit spørgsmål, hvad gavner det eller hvilken effekt tror du det giver ??
Jeg er helt forstående med at situationen er uacceptabelt, men tror du at spillere, trænere og ledere render rundt på gangene og holder jubelfest efter hver gang det går skidt. Jeg har selv udtrykt min utilfredshed, men er stoppet med det fordi det ikke gavner noget som helst. Altså jeg gider ikke at stå og bræge om klublogo og dårlige spillere, manglende indsats hver gang det går skidt. Alle og enhver kan jo se at Real Madrid er i en krise og skal hive flere kaniner op af hatten for at løse problemet. Men du vælger at give spillerne “ the death touch” når du putter fingrene i munden og presser luften ud. Ej kom nu, vi behøves ikke at ramse op hvad klubben har gjort forkert, for at nå til det punkt vi er i dag. Det er vi vist enige om. Men er man fan når tingene går skidt, så gør man sit for at få klubben tilbage på sporet.

La liga nummer 34 skal i hus.
Sidste redigering: 7 år 7 måneder siden ved Asensio20.
Følgende bruger(e) sagde tak: Gribben, Dragam

7 år 7 måneder siden #1098 af Ramos4

Asensio20 skrev:

Siempre fiel skrev:

Asensio20 skrev:

Men du svarer ikke på mit spørgsmål, hvad gavner det eller hvilken effekt tror du det giver ??
Jeg er helt forstående med at situationen er uacceptabelt, men tror du at spillere, trænere og ledere render rundt på gangene og holder jubelfest efter hver gang det går skidt. Jeg har selv udtrykt min utilfredshed, men er stoppet med det fordi det ikke gavner noget som helst. Altså jeg gider ikke at stå og bræge om klublogo og dårlige spillere, manglende indsats hver gang det går skidt. Alle og enhver kan jo se at Real Madrid er i en krise og skal hive flere kaniner op af hatten for at løse problemet. Men du vælger at give spillerne “ the death touch” når du putter fingrene i munden og presser luften ud. Ej kom nu, vi behøves ikke at ramse op hvad klubben har gjort forkert, for at nå til det punkt vi er i dag. Det er vi vist enige om. Men er man fan når tingene går skidt, så gør man sit for at få klubben tilbage på sporet.

I forhold til hvordan deres klub er faldet fra storhed big time, så er fansene på Old Trafford stadig utroligt støttende og pifter meget meget sjældent. Hvordan synes du det har hjulpet?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 7 måneder siden #1099 af Asensio20
Det motivere spillerne mere end hvis du pifter af dem !

7 år 7 måneder siden #1100 af Asensio20
Det lykkes jo jo heller ikke for Dortmund at vinde hver gang men alligevel er der jo mange der misunder deres fans bag målet og ønsker noget af det samme i egen klub.

7 år 6 måneder siden #1101 af Ramos4

Asensio20 skrev: Det lykkes jo jo heller ikke for Dortmund at vinde hver gang men alligevel er der jo mange der misunder deres fans bag målet og ønsker noget af det samme i egen klub.

Nu snakker du om at det er destruktivt og ikke nytter noget. Jeg fortæller dig bare, at det modsatte tydeligvis heller ikke hjælper noget. Dortmund kan have nok så gode fans, men Bayern har stadig tørret røv med dem hvert år i ligaen. United's fans er som nævnt også overraskende tålmodige, men lige lidt hjælper det jo.

Så argumentet om at det ikke hjælper at pifte holder ikke, for det modsatte hjælper heller ikke en døjt.

7 år 6 måneder siden #1102 af Asensio20
Sikke da en gang numsegejl du lukker ud.

Selvfølgelig har en dårlig behandling af spillerne en virkning ligesom når stadionnet koger har det også. Ellers beder spillerne jo heller ikke om støtte. Tror du at du skal undersøge lidt mere omkring hvad det mentale betyder i fodbold ved medgang og modgang.

7 år 6 måneder siden #1103 af Ramos4

Asensio20 skrev: Sikke da en gang numsegejl du lukker ud.

Selvfølgelig har en dårlig behandling af spillerne en virkning ligesom når stadionnet koger har det også. Ellers beder spillerne jo heller ikke om støtte. Tror du at du skal undersøge lidt mere omkring hvad det mentale betyder i fodbold ved medgang og modgang.

Meget gerne. Link mig de undersøgelser du kender på området.

7 år 6 måneder siden #1104 af Ramos4
Der er vist ingen der snakker om at holdet skal piftes ud af banen samtlige 90 minutter. Alle på stadion er der for at støtte holdet. Folk har betalt gode penge for at se en kamp og vil selvfølgelig det bedste for holdet. Ingen pifter alene fordi holdet er bagud, det der bliver piftet af er hvis spillerne er selviske, dovne, ligeglade osv. Men alle er der jo som udgangspunkt for at støtte holdet indtil andet opstår, og der skal ikke mange aggressive tacklinger eller opofrelse til for at få publikum med sig. Det er meget simpelt, hvis du giver dig 100% har du tilskuerne med dig, hvis du ikke gør dit bedste på den ene eller anden måde, så får du det at vide. Simpel afregning.

Leveret af Kunena Forum