Sæsonen 2018/2019
Ind med Vinicius. Han bringer da i det mindste et eller andet interessant med sig.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ramos4 skrev:
Asensio20 skrev: Sikke da en gang numsegejl du lukker ud.
Selvfølgelig har en dårlig behandling af spillerne en virkning ligesom når stadionnet koger har det også. Ellers beder spillerne jo heller ikke om støtte. Tror du at du skal undersøge lidt mere omkring hvad det mentale betyder i fodbold ved medgang og modgang.
Meget gerne. Link mig de undersøgelser du kender på området.
Åh de unge i dag forventer at alt bliver serveret for dem. Du har en computer, mobil, søg selv.
La liga nummer 34 skal i hus.
Daniel skrev: Hulubulu Asensio hvor er du henne?
Ind med Vinicius. Han bringer da i det mindste et eller andet interessant med sig.
Han er godt nok ikke i sin bedste form og den chance han har skal han score på
Asensio20 skrev:
Enig. Jeg kan godt li' Asensio. Det er ham, der er bag på mine seneste Real Madrid-trøjer, og mine personlige forventninger til ham er enorme. Det er altså nu, at han skal tage det næste skridt. Én go' kamp i ny og næ ud af 10 kampe er bare ikke nok længere.
Daniel skrev:
Asensio20 skrev:
Enig. Jeg kan godt li' Asensio. Det er ham, der er bag på mine seneste Real Madrid-trøjer, og mine personlige forventninger til ham er enorme. Det er altså nu, at han skal tage det næste skridt. Én go' kamp i ny og næ ud af 10 kampe er bare ikke nok længere.
2 åben chance til Asensio som han bare rammer forkert. Det plejer han hellere ikke at gør...
Asensio20 skrev:
Ramos4 skrev:
Asensio20 skrev: Sikke da en gang numsegejl du lukker ud.
Selvfølgelig har en dårlig behandling af spillerne en virkning ligesom når stadionnet koger har det også. Ellers beder spillerne jo heller ikke om støtte. Tror du at du skal undersøge lidt mere omkring hvad det mentale betyder i fodbold ved medgang og modgang.
Meget gerne. Link mig de undersøgelser du kender på området.
Åh de unge i dag forventer at alt bliver serveret for dem. Du har en computer, mobil, søg selv.
Det er selvfølgelig også en måde at debattere på.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
En anden ting... findes der overhovedet en spiller som benzema rent faktisk kan afdrible? Shit den mand er blevet elendig. Jeg synes han spiller bedre som en offensiv midt som bare skal tæmme den, og give den videre.
Daniel skrev: Courtois er den ubestridte stjerne på det her “nye” Real Madrid hold.
Florentino skal have meget ris for de sidste par transfervinduer. Men Courtois til 35 mio. € var en genistreg.
DC19
Elto92 skrev: Kommer det bag på jer at Asensio brænder? Manden har ingen selvtillid. Ingen tro på egne vejene til at ville tag bare et gram af ansvar. Da man stod i skyggen af verdens bedste så sprudler man forståeligt nok også.. for det er jo ikke en selv som skal stå og tag det afgørende straffe i 90. Minut om videre avancement.
En anden ting... findes der overhovedet en spiller som benzema rent faktisk kan afdrible? Shit den mand er blevet elendig. Jeg synes han spiller bedre som en offensiv midt som bare skal tæmme den, og give den videre.
Du kan jo prøve og se halvdelen af hans mål denne sæson. Nu behøver du jo ikke at udstille dig mere end højst nødvendigt!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Elto92 skrev: Kommer det bag på jer at Asensio brænder? Manden har ingen selvtillid. Ingen tro på egne vejene til at ville tag bare et gram af ansvar. Da man stod i skyggen af verdens bedste så sprudler man forståeligt nok også.. for det er jo ikke en selv som skal stå og tag det afgørende straffe i 90. Minut om videre avancement.
Du skal bare pifte af ham, så virker det og han bliver som for 2 år siden.