Sæsonen 2018/2019
Daniel skrev:
Asensio20 skrev:
Daniel skrev: Hulubulu Asensio hvor er du henne?
Ind med Vinicius. Han bringer da i det mindste et eller andet interessant med sig.
Han er godt nok ikke i sin bedste form og den chance han har skal han score på
Enig. Jeg kan godt li' Asensio. Det er ham, der er bag på mine seneste Real Madrid-trøjer, og mine personlige forventninger til ham er enorme. Det er altså nu, at han skal tage det næste skridt. Én go' kamp i ny og næ ud af 10 kampe er bare ikke nok længere.
Altså det er jo meget få spillere der præstere men det er altså også svært med den midtbane, som næsten intet bidrager til offensiven. De 3 alene oppe foran med bolden er utroligt let at lukke af. Jeg kunne godt tænke mig at se flere offensive kræfter på banen for at skabe chancer og flere mål. Spillet er ikke super flydende og det er meget op til den enkelte at skabe det hele.
La liga nummer 34 skal i hus.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dios skrev:
Elto92 skrev: Kommer det bag på jer at Asensio brænder? Manden har ingen selvtillid. Ingen tro på egne vejene til at ville tag bare et gram af ansvar. Da man stod i skyggen af verdens bedste så sprudler man forståeligt nok også.. for det er jo ikke en selv som skal stå og tag det afgørende straffe i 90. Minut om videre avancement.
En anden ting... findes der overhovedet en spiller som benzema rent faktisk kan afdrible? Shit den mand er blevet elendig. Jeg synes han spiller bedre som en offensiv midt som bare skal tæmme den, og give den videre.
Du kan jo prøve og se halvdelen af hans mål denne sæson. Nu behøver du jo ikke at udstille dig mere end højst nødvendigt!
Og så et mål hvor Benzema endelig løber i dybden som hans 3-1 mål mod Barcelona. Han gjorde det godt i dag men nøj jeg savner en mere målsøgende angriber med mål.
La liga nummer 34 skal i hus.
Asensio20 skrev:
Dios skrev:
Elto92 skrev: Kommer det bag på jer at Asensio brænder? Manden har ingen selvtillid. Ingen tro på egne vejene til at ville tag bare et gram af ansvar. Da man stod i skyggen af verdens bedste så sprudler man forståeligt nok også.. for det er jo ikke en selv som skal stå og tag det afgørende straffe i 90. Minut om videre avancement.
En anden ting... findes der overhovedet en spiller som benzema rent faktisk kan afdrible? Shit den mand er blevet elendig. Jeg synes han spiller bedre som en offensiv midt som bare skal tæmme den, og give den videre.
Du kan jo prøve og se halvdelen af hans mål denne sæson. Nu behøver du jo ikke at udstille dig mere end højst nødvendigt!
Og så et mål hvor Benzema endelig løber i dybden som hans 3-1 mål mod Barcelona. Han gjorde det godt i dag men nøj jeg savner en mere målsøgende angriber med mål.
Overvej lige den her. Hazard, Benzema og Mbappé :)
Hazard og Mbappé er begge fremragende til at søge dybden, og de begge har farten. Benzema og Hazard søger ned centralt i banen, og Mbappé laver sit velkendte krydsløb i dybden. Hej hej forsvar :D
Det sidste jeg savner er nok en Higuain type sammenlignet med det skrevet :)
Kan man få Isco igang på den centrale midtbane i stedet for Modric til sommer, så har vi også nogle flere løb ind i feltet samt dybdeløb fra vores midtbane af, som Kroos og Modric desværre bidrager minimalt til.
Dog håber jeg stadig på Kovacic til det sidste, da hans drive med bolden, disciplin, boldkontrol og dybdeløb er lige hvad vi mangler på den centrale midtbane IMO.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Atlético (ESP) v Juventus (ITA)
Man. United (ENG) v Paris (FRA)
Tottenham (ENG) v Dortmund (GER)
Lyon (FRA) v Barcelona (ESP)
Roma (ITA) v Porto (POR)
Ajax (NED) v Real Madrid (ESP)
Liverpool (ENG) v Bayern (GER)
Til gengæld bliver nogle af de andre kampe mere spændende, Atletico vs Juventus og Liverpool vs Bayern München, så allerede i de første knockout-kampe bliver der forhåbentlig lidt guf for tilskuerne.
HALA MADRID Y NADA MAS
- Mathiaseefsen
- Ekspert bruger
Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold
Gruppevinderne har netop hjemmebane i anden kamp i 1/8 finalerne - altid.Mathiaseefsen skrev: Er det rigtigt det er på Ajax’s hjemmebane den første kamp? Jeg troede at det ville blive på Bernabeu da Real Madrid vandt gruppen
- Mathiaseefsen
- Ekspert bruger
Chamartin skrev:
Gruppevinderne har netop hjemmebane i anden kamp i 1/8 finalerne - altid.Mathiaseefsen skrev: Er det rigtigt det er på Ajax’s hjemmebane den første kamp? Jeg troede at det ville blive på Bernabeu da Real Madrid vandt gruppen
Øv
Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold
- Madridnation.
- Ekspert bruger
Mathiaseefsen skrev:
Chamartin skrev:
Øv
Hvorfor øv?
Klart bedre at starte på udebane.
Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).