Sæsonen 2018/2019

8 år 3 måneder siden #13 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 2018/2019

Don M. skrev: Jeg så nu gerne at man købte en Cavani fra PSG,han kender ligesom vejen til målet & tror jeg ville kunne være en god hjælp i angrebet,han er i hvert fald meget velkommen,skulle det ikke blive ham så gerne Robert Lewandowski. :-) Lassane Diarra er også en der ville kunne forstærke holdet. :-)

Er det helt ved siden af eller hvad siger I.?

Tror næppe Diarra får glæde af endnu et ophold hos verdens bedste klub. Så god var han heller ikke :)
Lewandowsky af ham og Cavani, men som Kratmus skriver, til rimelige penge.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 3 måneder siden #14 af El Siete
www.managingmadrid.com/2018/3/23/1715404...rid-2018-role-quotes

Uddrag af interview med Dani Ceballos. Ser ud til han virkelig er opsat på at kæmpe for sin plads i Real Madrid og ikke er skræmt af den minimale spilletid i hans første sæson. Fantastisk i mine øjne da jeg ser et stort potentiale i ham på længere sigt. Han har dog på ingen måde fået lov til at vise sit værd i de begrænsede minutter (og sekunder) han har fået hist og her og mener slet ikke man kan bedømme ham ud fra denne sæson.

Står han overfor samme antal minutter til den kommende sæson skal han helt sikkert lejes ud for hans situation er på ingen måde holdbart.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

8 år 3 måneder siden #15 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæsonen 2018/2019
Han minder vel bare om Kovacic i sit første år - kroaten var også tålmodig og får gradvist belønning herfor.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 8 år 3 måneder siden ved DarioGomez.

8 år 3 måneder siden #16 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 2018/2019
Tror i, at Keylor får lov til at være første valg i endnu en sæson? Nu hvor vi gik videre frygter jeg lidt, at man (igen) vælger at se bort fra hans fiasko præstation, der var på vej til at sende os ud af turneringen. Jeg er sikker på, at Marca og AS snart begynder at køre deres propaganda om hvor fantastisk han er. Det eneste det kræver, er at han ikke dropper i næste kamp.
Hvis vi røg ud, tror jeg han ville være fortid. Men nu er jeg kommet i tvivl.

8 år 3 måneder siden #17 af El Siete

Steen skrev: Tror i, at Keylor får lov til at være første valg i endnu en sæson? Nu hvor vi gik videre frygter jeg lidt, at man (igen) vælger at se bort fra hans fiasko præstation, der var på vej til at sende os ud af turneringen. Jeg er sikker på, at Marca og AS snart begynder at køre deres propaganda om hvor fantastisk han er. Det eneste det kræver, er at han ikke dropper i næste kamp.

Tiden er til at skifte på den position, uden tvivl, men jeg kan ligesom dig frygte at man hurtigt glemmer hans præstation (og holdets) fordi man er videre. Jeg siger gå all-in efter Allison til sommer.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,

8 år 3 måneder siden #18 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæsonen 2018/2019

El Siete skrev:

Steen skrev: Tror i, at Keylor får lov til at være første valg i endnu en sæson? Nu hvor vi gik videre frygter jeg lidt, at man (igen) vælger at se bort fra hans fiasko præstation, der var på vej til at sende os ud af turneringen. Jeg er sikker på, at Marca og AS snart begynder at køre deres propaganda om hvor fantastisk han er. Det eneste det kræver, er at han ikke dropper i næste kamp.

Tiden er til at skifte på den position, uden tvivl, men jeg kan ligesom dig frygte at man hurtigt glemmer hans præstation (og holdets) fordi man er videre. Jeg siger gå all-in efter Allison til sommer.

Jeg synes også, at der skal udskiftes. Tag det bedste vi kan få, og lad os få et galactico målmandsindkøb! De Gea, Allison, Stephan Andersen, you name it! Bare en målmand, der kan gribe bolden for fanden!

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

8 år 3 måneder siden #19 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæsonen 2018/2019

Keylor har gjort et fremragende job i sin tid hos Real Madrid. Jeg ser ingen grund til at udskifte ham. Det må være en beslutning der retmæssigt skal træffes af Zidane.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 3 måneder siden #20 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Sæsonen 2018/2019

Zyconith skrev:

Keylor har gjort et fremragende job i sin tid hos Real Madrid. Jeg ser ingen grund til at udskifte ham. Det må være en beslutning der retmæssigt skal træffes af Zidane.

En målmand der laver så store fejl kan altså ikke stå for verdens bedtste hold. Hans fodspil er også horribelt. Vi bliver nødt til at finde en ny en, mine nerver kan forresten heller ikke klare det længere.

8 år 3 måneder siden #21 af Steen
For mig er der ingen tvivl, De Gea skal hentes hjem til Madrid. Verdens ubetinget bedste målmand.Men jeg synes bestemt også, at Alisson, som i begge nævner, ser meget spændende ud. Rigtig god på linjen, og så er han vanvittig dygtig med fødderne. Han er billigere end De Gea, og 2 år yngre. Godt alternativ, i alle fald.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Real HWL, Siempre fiel, El Siete, Madrid777, Lukita

8 år 3 måneder siden #22 af Steen

Zyconith skrev:

Nu troller du jo bare.

8 år 3 måneder siden #23 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Sæsonen 2018/2019
Jeg synes også målmandsposten er en plads man skal overveje at forstærke. Jeg synes ikke Keylor har været så ringe som mange af jer mener, men jeg synes heller ikke han er så fantastisk som andre mener. Jeg er vild med De Gea, og jeg ville elske at se ham i Real Madrid, men jeg tror ikke så meget på den efterhånden. Med hensyn til Alisson, så har jeg hørt en masse godt om han i denne sæson, men jeg har ikke set ham. Og så er det vel også værd at nævne, at han først har fået chancen i år hos Roma, hvor han ellers har stået bag Szczesny. 75 kampe på diverse førstehold er ikke meget for en 25 årig målmand, så jeg kunne komme i tvivl om han kunne være en one season wonder. Men som sagt, så har jeg ikke set ham spille, andet end de sidste ti min mod Barcelona, så jeg har utrolig svært ved at vurdere om han har niveauet til Real Madrid.
Sidste redigering: 8 år 3 måneder siden ved Jbner.

8 år 3 måneder siden #24 af Steen
Zinedine Zidane is incredibly committed to Navas, so much so that he's been unwilling to take other goalkeepers into the club via the transfer market in the past, and the events against the Italian champions will not change his position whatsoever.
www.marca.com/en/football/real-madrid/20...6163fcb0e8b45ab.html

Klovn, hvis det passer ...

Leveret af Kunena Forum