Sæsonen 2018/2019
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
ChrillRM14 skrev: Bayern igen... Ja, Perez MÅ simpelthen have bestukket UEFA.
Av...
Ja, det skal ikke være nemt i år...
Spiller man, som man gjorde mod PSG og første kamp mod Juve, så bør man altså ku slå Bayern. Og hold nu op, jeg håber, at Liverpool ryger ud. Jeg kan slet ikke klare, hvis et engelsk hold skal vinde den her turnering.
Ja man ved aldrig med Klopp - hvor ville det være fedt han en dag blev vores træner.
Bayern er til at tale med. Det hele afhænger af os selv. På den rette dag, kan Bayern ikke følge med. Men hvis vi spiller som vi har gjort 8/10 gange i denne sæson, er det slut.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Ja ikk'?mohbar skrev:
ChrillRM14 skrev: Bayern igen... Ja, Perez MÅ simpelthen have bestukket UEFA.
Av...
Ja, det skal ikke være nemt i år...
Spiller man, som man gjorde mod PSG og første kamp mod Juve, så bør man altså ku slå Bayern. Og hold nu op, jeg håber, at Liverpool ryger ud. Jeg kan slet ikke klare, hvis et engelsk hold skal vinde den her turnering.
Ja man ved aldrig med Klopp - hvor ville det være fedt han en dag blev vores træner.
Det er på tide, at RM spiller noget rigtig presbold med masser af aggressivitet. Det kunne virkelig være fedt. Jeg tror dog nærmere, at ledelsen kigger mod en som Pochettino, når Zidane en dag skal ud.
@Steen
Har det på samme måde. Det er på mange måder en ufattelig underlig CHL-sæson... City og Barca, som alle mente, var verdens bedste hold, er begge ude, og i stedet har man et Liverpool-hold, som ganske vist spiller raskt til, men som jeg stadig ikke ville putte i en top5 europæiske klubber, og så et Roma-hold, som skal have stor cadeau, men som jo selvfølgelig ikke er en europæisk mastodont.
Har folk set den video, hvor Vidal sidder på Allianz Arena under Sevilla-returkampen med sin Ipad og ser RM-Juve? Han er helt oppe at støde over Ronaldos straffe. Jeg vil allerede nu bette på en hjerneblødning og et rødt kort fra hans side af. Jeg tror, Bayern kommer til at være SÅ overtændte over kvartfinalen sidste år.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Og ja, Vidal læner sig jo nærmest op af et rødt kort allerede nu
Han får rødt på Bernabeu - Brænder et starffespark og derfter går han ud i pressen og mener, at han ikke burde få det røde kort, ligesom sidste år jeg har callet den.elle44 skrev: Nåh ja. Lidt kedeligt med Bayern igen, men det må da betyde at vi ikke kommer til at undervurdere vores modstander i semifinalen. Det bliver bestemt ikke nemt, men vi ved jo aldrig hvad der sker når det her Madrid hold går på banen, umuligt at spå om.
Og ja, Vidal læner sig jo nærmest op af et rødt kort allerede nu
Vi går videre på 5-3 agg.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Det hele afhænger af, at man rammer tændingsniveauet, og at Ronaldo dukker op. Mest sidstnævnte efterhånden..
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
ChrillRM14 skrev: Jeg er ret sikker på, at man vinder en evt finale, men jeg er sgu lidt nervøs, nu hvor vores svagheder er blevet så udstillet i onsdags... Bayern i denne sæson er jo ret så svære at blive kloge på, nu hvor de næsten ikke har mødt modstand :/
Det hele afhænger af, at man rammer tændingsniveauet, og at Ronaldo dukker op. Mest sidstnævnte efterhånden..
Og at Navas ikke fucker op
Det var flot det de lavede i 50’erne, men det Real Madrid er ved at lave nu, ser jeg som markant flottere. Og tænk sig at være vidne til det!
Vi vinder forresten Champions League ;-)
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Daniel skrev: Jeg tør godt komme med en forudsigelse: Vinder Real Madrid Champions League år - in mente modstanderne på vejen mod titlen, har vi været vidne til den bedste Real Madrid-trup nogensinde (det strækker sig over en periode på fem år).
Det var flot det de lavede i 50’erne, men det Real Madrid er ved at lave nu, ser jeg som markant flottere. Og tænk sig at være vidne til det!
Vi vinder forresten Champions League ;-)
Enig. 3 på 4 år er uhørt, men 4 på 5 år vil gøre truppen legendarisk.
Men de må gerne skynde sig. Mine nerver er ved at være tyndslidte XD
Han kan vel for pokker ikke stå midt i en sæson og udtale mistillid til sin målmand? Hvad er det helt præcist, du mener, det vil gavne?
Som Steen siger, så har vi set tydelige eksempler på at Zidane rent faktisk mener hvad han udtaler. Benzema har været en skændsel i over to år, men gang på gang forsvarer han ham, han siger at han er verdens bedste angriber og at han vil forsvare ham til døden, og at han ikke vil overveje nogen som helst anden angriber. Keylor har i hans snart fire år i klubben haft flere perioder hvor han har spillet under niveau, og har lavet nogle dybt mærkværdige fejl hvor man bare står undrende og kan kigge på, men alligevel har Zidane udtalt flere gange at han er tilfreds med ham. Efter Zidane udtalte at der ikke var brug for Kepa, så blev handlen droppet, og det er bl.a derfor at jeg ingen forventninger har om at vi får udskiftet Navas og Benzema, selvom 99.9 % af samtlige fodboldfans i verden kan se at de ikke er gode nok til at være henholdsvis førstemålmand og førsteangriber.
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
Lukita skrev:
Han kan vel for pokker ikke stå midt i en sæson og udtale mistillid til sin målmand? Hvad er det helt præcist, du mener, det vil gavne?
Som Steen siger, så har vi set tydelige eksempler på at Zidane rent faktisk mener hvad han udtaler. Benzema har været en skændsel i over to år, men gang på gang forsvarer han ham, han siger at han er verdens bedste angriber og at han vil forsvare ham til døden, og at han ikke vil overveje nogen som helst anden angriber. Keylor har i hans snart fire år i klubben haft flere perioder hvor han har spillet under niveau, og har lavet nogle dybt mærkværdige fejl hvor man bare står undrende og kan kigge på, men alligevel har Zidane udtalt flere gange at han er tilfreds med ham. Efter Zidane udtalte at der ikke var brug for Kepa, så blev handlen droppet, og det er bl.a derfor at jeg ingen forventninger har om at vi får udskiftet Navas og Benzema, selvom 99.9 % af samtlige fodboldfans i verden kan se at de ikke er gode nok til at være henholdsvis førstemålmand og førsteangriber.
Lol. Keylor har spillet som en top 3 målmand de sidste 4 år og Benz har udfyldt sin rolle til perfektion.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos