Sæsonen 2018/2019
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Lol. Keylor har spillet som en top 3 målmand de sidste 4 år og Benz har udfyldt sin rolle til perfektion.
At Keylor skulle have spillet som en top 3 målmand i hans fire år i klubben, er vist nærmere et udtryk for at du personligt godt kan lide ham, spørger du samtlige objektive fans, så er jeg ret sikker på at størstedelen ikke vil placere ham i top 5, måske ikke engang i top 10. En målmand der sæson efter sæson har perioder hvor han dropper og er rystende usikker, kan ikke betegnes som en topklasse målmand. Navas er naturligvis ikke dårlig, han er bare ikke Real Madrid værdig som førstemålmand. Han er hamrende sympatisk, men han er utilregnelig og ikke til at stole på.
Benzema har for en del år siden været en god spiller for Real, og hans ROLLE er vigtig for bl.a Ronaldo. Men Benzema i sig selv har været en decideret joke, det niveau han har leveret siden nytår 15/16 har været fornærmende og opkastsfremkaldende, og det er dybt pinligt at en klub som Real Madrid, hvis ambitioner er at være verdens absolutte nummer et, har sådan en angriber lallende rundt på banen kamp efter kamp.
Lukita skrev:
Lol. Keylor har spillet som en top 3 målmand de sidste 4 år og Benz har udfyldt sin rolle til perfektion.
At Keylor skulle have spillet som en top 3 målmand i hans fire år i klubben, er vist nærmere et udtryk for at du personligt godt kan lide ham, spørger du samtlige objektive fans, så er jeg ret sikker på at størstedelen ikke vil placere ham i top 5, måske ikke engang i top 10. En målmand der sæson efter sæson har perioder hvor han dropper og er rystende usikker, kan ikke betegnes som en topklasse målmand. Navas er naturligvis ikke dårlig, han er bare ikke Real Madrid værdig som førstemålmand. Han er hamrende sympatisk, men han er utilregnelig og ikke til at stole på.
Gaaaab! Skal vi nu ned på det her niveau igen. Jamen så lad gå da...
Rent personligt kan jeg ikke fordrage Keylor. Han virker i mine øjne meget usympatisk. Når jeg vurderer ham til at være en blandt top tre af målmænd i verden, er det simpelthen en vurdering jeg træffer på baggrund af saglig, objektiv, dybdegående analyse af hans præstationer.
I forhold til dine postulater om at han skulle være rystende usikker og laver drops så snart han kommer i nærheden af bolden, så må det være din hjerne der spiller dig et puds. Keylor er hverken usikker eller laver drops i vandfald. I sin tid i Real Madrid vil jeg faktisk mene at han har lavet langt færre drops end den gennemsnitlige verdensklasse målmand. Måske en tre stykker sammenlagt, højest. Med andre ord, han er en målmand der er til at stole på, da han leverer et hjernedødt højt og stabilt niveau, sæson efter sæson. Dertil er han vellidt af gruppen af spillere og trænere, hvilket ikke er uvæsentligt i en klub som Real Madrid, hvor drama og interne intriger har fyldt for meget og for længe. Jeg kunne ikke komme i tanke om en målmand der er mere værdig som førsteholdsmålmand end Keylor Navas!
Grande Navas!
Lukita skrev: Benzema har for en del år siden været en god spiller for Real, og hans ROLLE er vigtig for bl.a Ronaldo. Men Benzema i sig selv har været en decideret joke, det niveau han har leveret siden nytår 15/16 har været fornærmende og opkastsfremkaldende, og det er dybt pinligt at en klub som Real Madrid, hvis ambitioner er at være verdens absolutte nummer et, har sådan en angriber lallende rundt på banen kamp efter kamp.
Udover at Benz har udligner de fleste andre topangribere i antal scoringer, så overgår han dem med flere længder når det kommer til antallet af assists. Kamp efter kamp ser jeg Benz kæmpe for holdet og for at få scoret på de chancer der tilfalder ham.
Jeg synes det er dybt pinligt og opkastfremkaldende at opleve plastikfans der løber med strømmen af pessimister og pengeliderlige medier der har tabt alt integritet for at kaste mudder og opdigte historier som godtroende 'fans' falder for. Jeg vil mene at der er flere om buddet til kåringen som at være en kæmpe joke.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Courtois - Chelsea
De Gea - United
Ter Stegen - Barcelona
Lloris - Tottenham
Buffon - Juventus
Alisson - Roma
Ederson - City
Oblak - Atletico
Ikke nødvendigvis i den rækkefølge, men han er lige i udkanten af Top 10, nok nærmere top 15!
Navas er yt.
Udover at Benz har udligner de fleste andre topangribere i antal scoringer, så overgår han dem med flere længder når det kommer til antallet af assists. Kamp efter kamp ser jeg Benz kæmpe for holdet og for at få scoret på de chancer der tilfalder ham.[/quote]
Men det er vel ikke det en 9'er skal for Real Madrid? Han skal vel vurderes ud fra den rolle/position han spiller for holdet. Benzema's tal ser vel ogsaa kun gode ud, fordi Ronaldo har vaeret saa extremt effektiv paa alt - incl. lay offs fra Benz. Eller mener du han ville kunne have gjort det same uden Ronaldo?
Han skal ikke noedvendigvis videre til sommer - han maa gerne ende karrieren I RM for min skyld, men der skal helt klart hentes en ind, der kan ga direkte ind paa 9'eren og goere det same som Benz + score maal .... Lewa, Cavani, Aguero, Mbappe
Hala
Zyconith skrev: Rent personligt kan jeg ikke fordrage Keylor. Han virker i mine øjne meget usympatisk. [...]
Af ren nysgerrighed - hvorfor denne holdning til ham som person? For mig at se er han en af truppens mest "likeable" karakterer. Hans ydmyge baggrund i et mindre fodboldland som Costa Rica, hvorfra han har ført det livsglade motto "Pura Vida" ind i truppen, samt hans udprægede trofasthed og positive sind overfor klubben trods transferrygter om nye målmænd hvert eneste vindue danner for mig et billede af en ganske behagelig fyr. Et billede som jeg faktisk tror hele truppen deler - og som kan vise sig at gøre ham svær bare at erstatte med "et større navn".
Men måske har jeg misset noget?
Det er netop hans personlighed der har reddet ham. Det er spillerne og fansene der beskytter ham, da de ser ham som en stakkels uskyldig knægt. Som sagt. Zyconith troller blot.
- Realmadrid94
- Platin bruger
I forhold til Navas undrer det mig i det hele taget, at han har spillet i klubben så længe. Jeg mener ikke at han er så dårlig, som folk gør ham til. Han er bare ikke god nok, og minder mig om den kaliber spiller vi havde under Bernd Schuster (bevares, nogle af dem var dygtige). Jeg har skrevet på mobilen, i må bære over med mine småfejl hist og pist.. :)
Steen skrev: Zyconith fortjener at blive banned for at trolle så groft! ''Keylor er hverken usikker eller laver drops i vandfald''. Ak ja.
Bare ignorer' ham, Steen. Formidable og saglige brugere som Pelle og Siempre Fiel er blevet bannet pga. en lettere provokerende stil, mens Zyco det sidste år i otte ud af ti diskussioner af uransaglige årsager altid har haft den modsatte - og sjovt nok kontroversielle - holdning af alle andre.
Mange har kritiseret Navas for præstationerne, men jeg - og sikkert mange andre - har svært ved at sige noget ondt om hans person....... Zyconiths holdning = perfekte præstationer og usympatisk person.
Når han skriver, at Navas har spillet som en top 3 målmand, så er det kun fordi, uagtet af de kommende og forventelige skriverier fra hans side, han keder sig og venter på, at en af som dig, hvilket er tilfældet lige nu, bider på.
Don't feed the troll.
Folk er ellevilde over deres sejr over City, men jeg har sgu heller ikke delt hypen om de kongeblå fra Manchester. Der er enormt stor forskel fra at dominere PL til at slå til i de store europæiske kampe, og selvom Liverpool på flot vis ekspederede De Bruyne og co. ud, så er det bare ikke det samme som at møde Barcelona, Real Madrid eller Bayern Munchen.
Salah er fantastisk, men se på resten af holdet... Modric, Kroos, Isco, Ronaldo og co. mod fucking Arnold, Robertson, Oxlade og hvem de ellers spiller med. Jeg tror, det ville være et blodbad.
Nu ryger de i stedet i en finale (sandsynligvis) og der vil vi naturligvis være favoritter, men alt kan også ske i sådan en kamp.