Sæsonen 2018/2019
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er samme situation med Benzema. Enhver kan se hvor håbløst ringe han har været siden nytår 15/16, men pga. Zidanes uhørte forelskelse i Benzema, så kommer der ikke til at ske noget nævneværdigt på den position heller. Vi har desperat brug for en verdensklasse angriber, noget vi ikke har haft i mange år, men Zidane vil gøre alt for at han kan beholde sin kæledægge Benzema som førsteangriber. Pérez ved det formentligt også, og derfor er det mest sandsynlige scenarie at vi ikke kommer til at se et stort indkøb til offensiven, men nærmere en eller anden ligegyldig breddespiller, der bare skal parkere sin røv på bænken, hvor han kommer til at tilbringe det meste af tiden, på trods af at Benzema utvivlsomt kommer til at fortsætte sit forfærdelige spil.
Det er min forudsigelse. Der kommer ingen ændringer på målmandsposten, HVIS Casilla bliver solgt bliver der selvfølgelig hentet en erstatning, men ikke en der er bedre end Keylor, for det vil Zidane ikke tillade. Vi henter et ligegyldigt indkøb til offensiven, et indkøb/leje alá Adebayor. Jeg håber selvfølgelig for alt i verden at jeg tager fejl, at vi kyler Keylor og Benzema på porten, og bruger et par milliarder på De Gea og et monsterindkøb til angrebet, men det er ikke noget vi kan forvente.
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
Lukita skrev: En udskiftning af Navas BURDE være en af klubbens topprioriteter, da han ikke er god nok til at være førstemålmand i en klub som Real Madrid, hvis mål er at være verdens absolut bedste klub. Men det kommer ikke til at ske. Zidane udtaler desværre gang på gang at han stoler på Keylor, og han vil forpurre ethvert køb af en målmand der kan true Keylors plads. Vi så det med Kepa, og det samme vil ske igen. Zidane og Keylor har åbenlyst et godt forhold til hinanden, og så bliver han ikke skiftet ud, på trods af at han ikke er god nok.
Det er samme situation med Benzema. Enhver kan se hvor håbløst ringe han har været siden nytår 15/16, men pga. Zidanes uhørte forelskelse i Benzema, så kommer der ikke til at ske noget nævneværdigt på den position heller. Vi har desperat brug for en verdensklasse angriber, noget vi ikke har haft i mange år, men Zidane vil gøre alt for at han kan beholde sin kæledægge Benzema som førsteangriber. Pérez ved det formentligt også, og derfor er det mest sandsynlige scenarie at vi ikke kommer til at se et stort indkøb til offensiven, men nærmere en eller anden ligegyldig breddespiller, der bare skal parkere sin røv på bænken, hvor han kommer til at tilbringe det meste af tiden, på trods af at Benzema utvivlsomt kommer til at fortsætte sit forfærdelige spil.
Det er min forudsigelse. Der kommer ingen ændringer på målmandsposten, HVIS Casilla bliver solgt bliver der selvfølgelig hentet en erstatning, men ikke en der er bedre end Keylor, for det vil Zidane ikke tillade. Vi henter et ligegyldigt indkøb til offensiven, et indkøb/leje alá Adebayor. Jeg håber selvfølgelig for alt i verden at jeg tager fejl, at vi kyler Keylor og Benzema på porten, og bruger et par milliarder på De Gea og et monsterindkøb til angrebet, men det er ikke noget vi kan forvente.
Jeg tror ikke at Perez og Zidane (særligt Perez) vælger ikke at købe ordentligt ind to sæsoner i træk. Vi har i denne sæson set hvad der sker når enkelte spillere ikke præsterer og reserverne, nok har talentet, men ikke erfaringen, til at gøre en forskel. Tiden er til det pga spillere oppe i alderen og alle tegn peger i den retning, bla. Bale’s manglende spilletid, osv.
I min forudsigelse ligger dog en snert af håb, for der skal nogle seriøse udskiftninger til, og alt andet ville være uambitiøst.
Modsat dig tror jeg netop vi henter en topmålmand og mindst én verdensklassespiller til offensiven, samt Odriozola som højrebacksgardering. Vi har masser af penge at brænde af og Bale, Benzema og Ronaldo bliver ikke yngre, samt at masser af spillere kontinuerligt bliver sat i forbindelse med os.
De Gea er førstevalg, men jeg tror ikke på han kommer hertil længere, United vil ikke slippe ham og tror ikke vi har midlerne til at bruge over 100M på en målmand der er 27/28. Alisson virker som klart bedste bud lige nu.
Derudover er der jo de sædvanlige offensive spillere der rygtes hertil, så lad os se hvem det ender med.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- DarioGomez
-
Emne forfatter
- Eduardo
-
Lukita skrev: En udskiftning af Navas BURDE være en af klubbens topprioriteter, da han ikke er god nok til at være førstemålmand i en klub som Real Madrid, hvis mål er at være verdens absolut bedste klub. Men det kommer ikke til at ske. Zidane udtaler desværre gang på gang at han stoler på Keylor, og han vil forpurre ethvert køb af en målmand der kan true Keylors plads. Vi så det med Kepa, og det samme vil ske igen. Zidane og Keylor har åbenlyst et godt forhold til hinanden, og så bliver han ikke skiftet ud, på trods af at han ikke er god nok.
Han kan vel for pokker ikke stå midt i en sæson og udtale mistillid til sin målmand? Hvad er det helt præcist, du mener, det vil gavne?
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Roma - Bayern
Liverpool - Real Madrid
- Aouassar
- Gæst
-
Dortmund + Tottenham i gruppespil. Psg og Juventus. Og nu støder vi enten på Roma eller Liverpool men 100% Bayern...
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Av...
Ja, det skal ikke være nemt i år...
Spiller man, som man gjorde mod PSG og første kamp mod Juve, så bør man altså ku slå Bayern. Og hold nu op, jeg håber, at Liverpool ryger ud. Jeg kan slet ikke klare, hvis et engelsk hold skal vinde den her turnering.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
mohbar skrev: FintFint... Må de bruge James imod os.. ??
For nogle år siden måtte Atlético godt bruge Courtois imod Chelsea, så jeg tror også, at Bayern må bruge James mod Real Madrid.