Sæsonen 2018/2019
Hvis vi tager udgangspunkt i 4-1-2-1-2 opstillingen fra finalen, så er der jo ikke plads til nogle store indkøb til offensiven. Ronaldo og Benzema er sikre startere, og jeg tvivler på at vi går ud og bruger en kæmpe sum penge på en angriber, der alligevel bare skal overtage Mayorals reservetjans. Så skulle det være fordi at vi henter en bedre reserveangriber end Mayoral, selvom der jo åbenlyst er brug for en bedre angriber end Benzema, som har været rystende ringe. Isco og Asensio dækker den offensive midtbane, hvis en af dem sælges kan der selvfølgelig blive plads til en offensiv midtbanespiller, men hvem?
Hvis vi tager udgangspunkt i en 4-3-3 opstilling med Case, Kroos og Modric på midtbanen, så er det vel kun på højrekanten at der er en ledig plads, når/hvis Bale bliver solgt. Salah kunne være et spændende bud, men det er yderst tvivlsomt om Liverpool vil sælge efter én sæson, og jeg tror heller ikke at Salah vil væk, han virker tilfreds i Liverpool og han bliver behandlet som en konge.
Jeg kan ikke umiddelbart se hvilke offensive forstærkninger der lige springer i øjnene. Nogen der har nogle bud?
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Lukita skrev: Vi skal huske altid at kalkulere med at Ronaldo og Benzema er sikre startere i 9/10 kampe. Hvilke markante offensive forstærkninger, som der åbenlyst er brug for, kan vi hente, og som der er plads til?
Hvis vi tager udgangspunkt i 4-1-2-1-2 opstillingen fra finalen, så er der jo ikke plads til nogle store indkøb til offensiven. Ronaldo og Benzema er sikre startere, og jeg tvivler på at vi går ud og bruger en kæmpe sum penge på en angriber, der alligevel bare skal overtage Mayorals reservetjans. Så skulle det være fordi at vi henter en bedre reserveangriber end Mayoral, selvom der jo åbenlyst er brug for en bedre angriber end Benzema, som har været rystende ringe. Isco og Asensio dækker den offensive midtbane, hvis en af dem sælges kan der selvfølgelig blive plads til en offensiv midtbanespiller, men hvem?
Hvis vi tager udgangspunkt i en 4-3-3 opstilling med Case, Kroos og Modric på midtbanen, så er det vel kun på højrekanten at der er en ledig plads, når/hvis Bale bliver solgt. Salah kunne være et spændende bud, men det er yderst tvivlsomt om Liverpool vil sælge efter én sæson, og jeg tror heller ikke at Salah vil væk, han virker tilfreds i Liverpool og han bliver behandlet som en konge.
Jeg kan ikke umiddelbart se hvilke offensive forstærkninger der lige springer i øjnene. Nogen der har nogle bud?
Den eneste værdige og realistisk indkøb ville for mig være Lewandowski. Han er klart nok ikke kant, men holdet har manglet en 9'er uanset. Også scorer han bare mål og spiller godt. Så kan man mere fast spille med to angribere, når nu Benzema og Ronaldo ikke kan spille godt over en lang periode.
Derudover er Harzard bestemt en mulighed.
Andre indkøb som Mbappé og Neymar er pt. urealistiske. Og indkøb i klassen som Icardi er spild af tid.
- Brylle
- Gæst
-
Sådan er det absolut ikke, og det er af flere årsager.Lukita skrev: Vi skal huske altid at kalkulere med at Ronaldo og Benzema er sikre startere i 9/10 kampe. Hvilke markante offensive forstærkninger, som der åbenlyst er brug for, kan vi hente, og som der er plads til?
For det første, så er det nogle aldrende mennesker som skal have pause i mere end 1/10 kampe og for det andet, så skal deres pladser i truppen jo også diskuteres såfremt man ikke er tilfreds, og med et Ronaldo-efterår der sikkert bliver sløvt samt en næsten altid elendig Benzema, så er det naturligt at vi også snakker om dem.
SVAR:
Hvorfor det?
Inter har brug for penge, og han har en frikøbklausul på 100 mio euro. Jeg vil netop mene at Icardi er bedre løsning end en alderende Lewandowski. Og han er helt sikkert en opgradering til Benzema som, efter min mening, ofte har et lavt bundniveau.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Kasillas skrev: "Og indkøb i klassen som Icardi er spild af tid."
SVAR:
Hvorfor det?
Inter har brug for penge, og han har en frikøbklausul på 100 mio euro. Jeg vil netop mene at Icardi er bedre løsning end en alderende Lewandowski. Og han er helt sikkert en opgradering til Benzema som, efter min mening, ofte har et lavt bundniveau.
Fin pris, men tror ikke så meget på ham på i Real Madrid. Han er vel mere talentfuld end Morata, men stadigvæk. Han er tung og lever af at være et holds primære afslutter. Ronaldo og Icardi er ikke nogen frugtbar duo.
Lewan betragter jeg som en nødvendig overgang fra Ronaldos og Benzemas deroute til et køb af klassen af Mbappé og eller Neymar i fremtiden.
Elto92 skrev: Jeg bliver så træt når snakken går på lewandowski hver anden uge. Forstå nu at han blot er en target man. Dårligere teknik end benzema og så skyder han lige så godt som Ronaldo gør nu. Manden har nået en vis alder... det er trættende. Lewan var et emne dengang i Dortmund hvor han rev os rundt i 4-1 kampen.
Jeg tror du skal følge ham til VM. Fantastisk fodboldspiller.
- DarioGomez
-
Emne forfatter
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Mathiaseefsen
-
- Ekspert bruger
-
De sælger også Thiago og BernatDarioGomez skrev: AS skriver, at Bayern vil sælge Boateng - jeg siger: KØB! KØB! KØB!
Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold
DarioGomez skrev: AS skriver, at Bayern vil sælge Boateng - jeg siger: KØB! KØB! KØB!
But why ?
Altså hvorfor skulle de sælge ham ?
Ser ikke så meget fodbold, men Hummels og Boateng er vel den bedste tyske forsvars duo i verden ?
jeg bearbejder stadig hvad der er sket..
Men igen.... vi vidste jo alle sammen godt, at det her ville ske på et tidspunkt. Nemlig at holdet skulle fornyes på en eller anden måde. At nogle af de bærende kræfter igennem flere år må trappe ned. Alle gode fortællinger har desværre også en lille slutning. Men alle levede lykkeligt til deres dags ende. Og det tror jeg også Real Madrid vil gøre, og alle os, som har fulgt dem hele livet. Et par kloge justeringer og så er vi med igen.
Vi har stadig spillere som Varane, Carvajal, Casemiro, Kroos, Isco, Asensio, Kovacic som kan føre det her hold videre.
jeg bearbejder stadig hvad der er sket..
Men igen.... vi vidste jo alle sammen godt, at det her ville ske på et tidspunkt. Nemlig at holdet skulle fornyes på en eller anden måde. At nogle af de bærende kræfter igennem flere år må trappe ned. Alle gode fortællinger har desværre også en lille slutning. Men alle levede lykkeligt til deres dags ende. Og det tror jeg også Real Madrid vil gøre, og alle os, som har fulgt dem hele livet. Et par kloge justeringer og så er vi med igen.
Vi har stadig spillere som Varane, Carvajal, Casemiro, Kroos, Isco, Asensio, Kovacic som kan føre det her hold videre.