Sæsonen 2018/2019

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 1 uge siden #169 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæsonen 2018/2019

Steen skrev:

Brylle skrev:

Steen skrev:

Brylle skrev:

Elto92 skrev: Jeg er også på den bølge af folk, som mener at Zidane stak halen imellem benene. For det var akkurat det han gjorde. Hvis han ville holdet det bedste, så ville han ikke efterlade os og klubben sådan her. Helt fortvivlet og rådvilde..

2,5 år og så er han allerede brændt ud? Du havde ikke vundet alt kære Zidane. Det handler ikke om at redde sin egen røv og så smutte sådan.

Det er jo ligesom at du spiller online mod din ven i Fifa, og efter 3 hjernedøde kampe hvor du vinder, 5-0 så vælger du at slukke.... men aftalen var bedst ud af 10...... det ikke fair.

Hvis manden ikke føler, at han er den rette til at køre holdet videre, så skal han da hellere trække stikket end at køre noget i sænk? Siden han ikke ønsker at fortsætte, så tolker jeg det som at han selv har siddet med den tanke, at han ikke er i stand til at få lavet de nødvendige udskiftninger, og så er han ikke meget værd i næste sæson.

Sådan har jeg det også med alle de trænere der siger nej tak, fordi der er for meget at tabe. Så hellere finde en træner der kommer ind og sætter det aftryk, som personen fuldt ud mener er det der skal til for at sikre titler i næste sæson.

.... Hvilket han så naturligvis skal fortælle Perez i god tid, så klubben kan planlægge forud? Hvis han havde fortalt Perez, at han ikke var sikker på, om han ville fortsætte endnu en sæson, så ville Poch være vores træner lige nu. Men takket være Zidanes, sidder vi nu i en lortesituation.

Annonceringen kom 5 dage efter Champions League triumfen. Det er fint at man har holdt fuld fokus på at sikre den tredje i træk og så derefter har rettet fokus mod fremtiden, hvilket både gælder for spillerne og for Zidane selv. Der er over to måneder til, at La Liga starter og spillerne er alligevel enten på ferie eller sammen med landsholdet lige nu og er det i et godt stykke tid, så der er god tid. Der er ingen "lortesituation", for der er massere af trænere derude. Uanset hvem man vælger, så får træneren det rigtig svært. Hellere have en fuldt fokuseret trup og træner i slutningen af sæsonen end en træner, der allerede ved han er færdig efter sæsonen. Det er rigtig fint at man har holdt fokus på de vigtige kampe først og fremmest.

Du er godt klar over, at han skal fortælle det til Perez, og ikke spillerne, medierne og hvem ellers du nu forestiller dig kunne blive påvirket af denne nyhed? Spørg Florentino hvad han havde foretrukket. Det lyder til, at du vil blive overrasket over svaret.

Og det er super fint at han overfor sig selv har tilladt sig at holde fokus på de vigtige ting i sæsonen før en så stor beslutning er blevet truffet. Det er meget få dage efter CL-triumfen, så jeg kan ikke se problemet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 1 uge siden #170 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Sæsonen 2018/2019

Steen skrev: Lee Dixon labels Real Madrid's Keylor Navas 'the most overrated goalkeeper in world football' www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...-world-football.html

Who the Fuck is Lee Dixon????!!!!

8 år 1 uge siden #171 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 2018/2019

Chamartin skrev:

Steen skrev: Lee Dixon labels Real Madrid's Keylor Navas 'the most overrated goalkeeper in world football' www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...-world-football.html

Who the Fuck is Lee Dixon????!!!!

Engelsk ligegyldighed som vandt to mesterskaber med Arsenal i perioden 1988-2002, hvor han spillede lidt over i alt 450 kampe for klubben. Og to mesterskaber er vel at mærke ALT han vandt i løbet af 14 år. Til sammenligning har Keylor Navas vundet et spansk mesterskab, tre Champions League-titler og to FIFA Club World Cup-titler på blot fire år...
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

8 år 1 uge siden #172 af Macon
Besvaret af Macon på emne Sæsonen 2018/2019

Steen skrev:

Matamoro skrev: Er det ikke mere sandsynligt at han tog sin afsked efter en magtkamp med Florentino Perez. Zidane ville måske ikke finde sig i at præsidenten skulle diktere alle indkøb.

Helt enig. Det virker til, at han blev tøsefornærmet.

Tøsefornærmet? endelig for vi en træner, vis de oplysninger man kan læse, har taget et opgør med vores præsident, som han så har tabt og valgt at sige op, Vis de oplysninger man kan læse er rigtige, med spillere som Zidane gerne ville have og havde lavet aftaler med, men Perez har vendt tommeltotten nedad , viser det jo bare at vi ikke er kommet videre med Perez, at han stadig stort set bestemmer vores transfer politik, og det er sku en nitte.
Sidste redigering: 8 år 1 uge siden ved Macon.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Lukita

8 år 1 uge siden #173 af zizou21
Besvaret af zizou21 på emne Sæsonen 2018/2019
Det er altsaa ret interessant at foelge hvad der sker i Sporting for tiden. Arbejder med et par portugisere, der snakker om det naesten dagligt.
Jeg ser et par muligheder for os - til at sikre et par virkelig gode breddespillere - Gratis??

W. Carvalho - som backup for Casemiro.
Gelson Martins - som backup til angrebet, skulle Bale + Ronaldo (og maaske Lucas/Asensio) smutte.
Bruno Fernandes maaske ikke saerlig interessant for os, men derudover er der ogsaa Rui Patrício - der kunne vaere en option, som 2. maalmand?

www.skysports.com/football/news/11095/11...ing-lisbon-contracts

Hala
Sidste redigering: 8 år 1 uge siden ved zizou21.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

8 år 1 uge siden #174 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Sæsonen 2018/2019

zizou21 skrev: Det er altsaa ret interessant at foelge hvad der sker i Sporting for tiden. Arbejder med et par portugisere, der snakker om det naesten dagligt.
Jeg ser et par muligheder for os - til at sikre et par virkelig gode breddespillere - Gratis??

Gelson Martins - som backup til angrebet, skulle Bale + Ronaldo (og maaske Lucas/Asensio) smutte.
Bruno Fernandes maaske ikke saerlig interessant for os, men derudover er der ogsaa Rui Patrício - der kunne vaere en option, som 2. maalmand?

Gelson Martins og William Carvalho kunne være rigtig interessante, specielt hvis man kan få dem billigt. Rui Patricio ville også være en fin backup, men jeg tvivler på at han ønsker at være backup. Men man ved aldrig. Og med hensyn til Gelson Martins, kunne han sagtens udvikle sig til at være starter i fremtiden, så hvis man kunne få ham billigt nu ville det være klasse.
Og du har ret i, at det er virkelig interessant at følge hvad der sker hos Sporting. Det lyder vanvittigt mange af de ting man hører derfra :O

8 år 1 uge siden #175 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 2018/2019

Jbner skrev:

zizou21 skrev: Det er altsaa ret interessant at foelge hvad der sker i Sporting for tiden. Arbejder med et par portugisere, der snakker om det naesten dagligt.

Gelson Martins og William Carvalho kunne være rigtig interessante, specielt hvis man kan få dem billigt. Rui Patricio ville også være en fin backup, men jeg tvivler på at han ønsker at være backup. Men man ved aldrig. Og med hensyn til Gelson Martins, kunne han sagtens udvikle sig til at være starter i fremtiden, så hvis man kunne få ham billigt nu ville det være klasse.
Og du har ret i, at det er virkelig interessant at følge hvad der sker hos Sporting. Det lyder vanvittigt mange af de ting man hører derfra :O

Helt bestemt nogle kompetente og spændende unge spillere. Bruno Fernandes har scoret 16 mål og lagt op til 20, og han er kun 23 år, ikke en helt dum spiller heller.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

8 år 1 uge siden #176 af zizou21
Besvaret af zizou21 på emne Sæsonen 2018/2019

Real Madrid skrev:

Jbner skrev:

Helt bestemt nogle kompetente og spændende unge spillere. Bruno Fernandes har scoret 16 mål og lagt op til 20, og han er kun 23 år, ikke en helt dum spiller heller.

Det kan godt aerge mig at traener situationen ikke er paa plads - da det kunne vaere guld at lukke 1 eller 2 af de ovennaevnte foer VM. Mon ikke Mourinho, Klopp, Pep etc allerede er foran os i jagten?

Hala

8 år 1 uge siden #177 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 2018/2019
Officielt: Julen Lopetegui er vores nye træner

8 år 1 uge siden #178 af Wpee86DK
Besvaret af Wpee86DK på emne Sæsonen 2018/2019
Så skal vi ikke frygte for at miste Isco og Asensio, han er stor fan af begge. Ser Bales position som meget tvivlsom med Julen. Han er bestemt ikke hans type spiller
Sidste redigering: 8 år 1 uge siden ved Wpee86DK.

8 år 1 uge siden #179 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Sæsonen 2018/2019
.
Sidste redigering: 8 år 1 uge siden ved Chamartin.

8 år 1 uge siden #180 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæsonen 2018/2019
Nu er jeg tilfældigvis Sporting CP fan, min onkel spillede der i 70'erne, og følger dem lige så meget som diverse piratstreams tillader dem.

Men hvad fanden der skal ske efter denne sæson har jeg ikke fantasi til, og jeg ville ønske at protester fra fansene i højere grad rettede sig mod presidenten og ikke spillerne.

Lige nu er der potentielt set frit slag.

Rui Patricio, Gelson Martins og William Carvalho er helt igennem fantastiske og undervurderede spillere. Rui er sgu lidt bedre end Navas IMO, en sand leder, og William Carvalhos er på alle punkter - undtaget røde og gule kort - bedre end Casemiro og kunne sagtens se ham slå Case af. Gelson Martins er rendyrket talent, og hvis ellers han kan se sig fri for skader, hvilket satte eksempelvis Brumas udvikling tilbage efter idioten havde taget et skifte til tyrkisk fodbold, så er jeg ikke tvivl om at han kan være et fantastisk gode for Real Madrid. Jeg kunne godt være bekymret for hans højde og drøjde, om end han er blevet mere robust og er blevet bedre til at stå fast.

Bruno Fernandes er den næste Joao Moutinho, men besidder til sammenligning en utrolig ærgerrighed og viljestyrke.

Apropos vores angreb er der jo Bas Dost der har banket mål ind de seneste par sæsoner.

Og ja... Lad os nu se hvad Julen Lopetegui finder på.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Leveret af Kunena Forum