Sæsonen 2018/2019
- Fernando M.
- Ekspert bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
El Siete skrev: Med Zidane væk, er der så nogen der ser James tilbage i klubben? Han var jo Perez’ VM-køb, så er det udelukket at han prøver lykken i Madrid endnu engang.
Så gerne James retur - specielt med den lave overgangssum (i dagens marked) der er aftalt. Men er det i grunden op til James selv? Bayern har sikret sig retten til køb, men kan de mon trumfe igennem, eller returnere han så bare efter endt lejeophold efter de 2 år.
REAL skrev:
El Siete skrev: Med Zidane væk, er der så nogen der ser James tilbage i klubben? Han var jo Perez’ VM-køb, så er det udelukket at han prøver lykken i Madrid endnu engang.
Så gerne James retur - specielt med den lave overgangssum (i dagens marked) der er aftalt. Men er det i grunden op til James selv? Bayern har sikret sig retten til køb, men kan de mon trumfe igennem, eller returnere han så bare efter endt lejeophold efter de 2 år.
Det er vel op til James selv. De kan få lov at købe ham for den aftalte sum, men han skal stadig acceptere et kontrakttilbud fra dem. Og hvis han ikke gør det, vender han tilbage til Real Madrid.
- Brylle
- Gæst
-
Nu består midtbanespil af andet end passninger og et godt blik for spillet. Hvis folk ikke føler at Kroos eksempelvis kan passe ind i en stil med højt pres, genpres og på en midtbane der løber meget, så forstår jeg dem godt, for han har vel endnu ikke lavet et returløb i højere tempo end lunt i løbet af sin tid i klubben. Så det afhænger en del af den stil som folk ønsker. Jeg håber dog heller ikke som udgangspunkt at han bliver solgt.Fernando M. skrev: Det er så vildt, at der findes Real Madrid-fans, der vil af med Kroos - undskyld sproget, men man fatter intet af fodbold, især ikke midtbanespil, hvis man vil af med Kroos. Der findes nok ikke en klub eller træner i denne verden, der ikke kunne bruge Kroos på sit hold.
Jbner skrev:
REAL skrev:
Det er vel op til James selv. De kan få lov at købe ham for den aftalte sum, men han skal stadig acceptere et kontrakttilbud fra dem. Og hvis han ikke gør det, vender han tilbage til Real Madrid.
Mon ikke Bayern nok skal strikke noget sammen han kunne blive tilfreds med, det er nok mere RM der skal overbevise ham om et retur. Jeg tror sagtens vi kan få ham til at fungere igen når træneren ikke hedder Zidane. Men igen, han skal hjem og konkurrere med Isco og med ham er han jo ikke garanteret en plads.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
El Siete skrev:
Jbner skrev:
REAL skrev:
Mon ikke Bayern nok skal strikke noget sammen han kunne blive tilfreds med, det er nok mere RM der skal overbevise ham om et retur. Jeg tror sagtens vi kan få ham til at fungere igen når træneren ikke hedder Zidane. Men igen, han skal hjem og konkurrere med Isco og med ham er han jo ikke garanteret en plads.
Med Iscos spil denne sæson ville James allerede være sikret en plads i starteleveren fra næste sæsons start. Så dog gerne begge i klubben og gerne på banen samtidigt, såfremt de begge bidrager i det defensive, og evt. i en rotation med Vazquez, som så kan bidrage med lidt mere bredde modsat de to mere centralt stillede spillere.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Kunne være sjovt at lave en gruppe for alle madridistas herinde
Elto92 skrev: Nogle som har lavet et VM Hold inde på www.holdet.dk/da
Kunne være sjovt at lave en gruppe for alle madridistas herinde
Fed ide - jeg joiner gerne
- DarioGomez
-
Emne forfatter
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Ellers kan jeg godt oprette en gruppe da man skal betale for at få de ekstra goder :D
- Mathiaseefsen
-
- Ekspert bruger
-
Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold