Sæsonen 2018/2019
Doc.juego skrev:
DarioGomez skrev: AS skriver, at Bayern vil sælge Boateng - jeg siger: KØB! KØB! KØB!
But why ?
Altså hvorfor skulle de sælge ham ?
Ser ikke så meget fodbold, men Hummels og Boateng er vel den bedste tyske forsvars duo i verden ?
Süle.
Hala
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Guti som træner virker efterhånden som det sikre valg ellers ender vi Benitez-tilstande igen med de perifære trænere, der nu nævnes.
Fondo_Sur skrev: Sikke en farce der er igang. Ingen tør at træne Real Madrid. Man kan sige hvad man vil, men jeg har mistet noget for Zidane, når han valgte at forlade klubben på den måde uden at klubben havde nogen som helst afløser klar. Stor skuffelse. Men den nye udebanetrøje er flot, den vil jeg nok købe.
Guti som træner virker efterhånden som det sikre valg ellers ender vi Benitez-tilstande igen med de perifære trænere, der nu nævnes.
What? Guti? Knep mig i øret. Så hellere Jorge Jesus, Laudrup, Jan Mølby eller whoever...
Er det den nye sorte trøje? Den ser da lidt klassisk og kedelig ud. Kan også bedre lide denne sæsons hjemmebanetrøje end den nye.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
- Brylle
- Gæst
-
Siden Zidane smutter, så må det vel også betyde at han ikke føler sig sikker på at kunne føre klubbens videre og lave de nødvendige udskiftninger. Så ser jeg da hellere at der kommer en ny træner til end en træner, der i så fald ville være tøvende i forhold til at ændre noget ved holdet. Det mærkelige på nuværende tidspunkt er at der ikke synes at være et fuldkommen oplagt valg.Fondo_Sur skrev: Sikke en farce der er igang. Ingen tør at træne Real Madrid. Man kan sige hvad man vil, men jeg har mistet noget for Zidane, når han valgte at forlade klubben på den måde uden at klubben havde nogen som helst afløser klar. Stor skuffelse. Men den nye udebanetrøje er flot, den vil jeg nok købe.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Brylle skrev:
Siden Zidane smutter, så må det vel også betyde at han ikke føler sig sikker på at kunne føre klubbens videre og lave de nødvendige udskiftninger. Så ser jeg da hellere at der kommer en ny træner til end en træner, der i så fald ville være tøvende i forhold til at ændre noget ved holdet. Det mærkelige på nuværende tidspunkt er at der ikke synes at være et fuldkommen oplagt valg.Fondo_Sur skrev: Sikke en farce der er igang. Ingen tør at træne Real Madrid. Man kan sige hvad man vil, men jeg har mistet noget for Zidane, når han valgte at forlade klubben på den måde uden at klubben havde nogen som helst afløser klar. Stor skuffelse. Men den nye udebanetrøje er flot, den vil jeg nok købe.
Og klubben er jo desuden fuldstændig neutraliseret ift køb og salg af spillere så længe man er uden træner. Det er naturligvis noget rod det her - og i forvejen er det her med at matche træner med klub jo ik ligefrem en eksakt videnskab. Når man så presses totalt af timingen fra Zidane og de fleste emners utilgængelighed, så ka det meget nemt ende med at vi bare får dén træner der nu engang lige var mulig - hvilket jo ik ligefrem lover godt. Pt er det så Wenger, Guti, Michel, Sarri, Laudrup, formentlig Conte der er de mest "oplagte" - synes ik ligefrem der er nogen der skriger oplagt som manden der ska stå for den store udskiftning og føre os sikkert mod en spændende fremtid. Men igen, med trænere ved man aldrig - verdens "bedste" træner ka fejle stygt af mange årsager, mens et uprøvet eller mindre oplagt navn nogle gange viser sig at være det helt rette - det med trænere er sååå svært at forudsige. Alligevel har man selvfølgelig sine favoritter ud fra tidligere meritter, spillestil og personlighed. Lige nu håber jeg bare vi ret hurtigt får en afklaring
@Zyconith
Jeg er også lidt mere til det klassiske, hver mand sin smag ;-) Lige den sorte trøje synes jeg er særligt flot på en enkel måde. Typografien bag på trøjerne er dog meget speciel.
Træner: Leonardo Jardim
Sælg Bale, Ronaldo, Benzema og Isco, Mayoral, Kroos
Køb: Neymar, Salah, Thomas Lemar, Thiago Alcantara, Mariano Diaz.
Startopstilling: 4-4-2
.........................................Navas....................................
Carvajal............... Varane............ Ramos............... Marcelo
Asensio.........Thiago/Modric..... Casemiro/Kovacic......Lemar
.............................Salah.....Neymar..............................
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
HALA MADRID Y NADA MAS!!!