Sæsonen 2018/2019
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Der er nul garanti for Asensios pludselige opblomstring, nul garanti for ophør med Iscos humørsvingninger og nul garanti for, at Bale lærer spansk og bliver det naturlige centrum. Real må være på forkant. Der er så mange spillere i klubben, der HAR fået chancen, men som nu hører den forgangne æra til.
Fra næste sæson skal man tage det bedste fra denne sæson og krydre det med præcis de spillere, som giver en stor sandsynlighed for et konkurrencedygtigt hold over alle 10 måneder.
Enig med ovenstående. Hazard er et must. Det vil jo ikke være på bekostning af Vinicius’ udvikling...
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- FanOfMagicalTeams
-
- Ekspert bruger
-
Matamoro skrev: Der er ikke behov for at købe det store.
Vinicius er 18 og har egenhændigt formået at løfte Real Madrid ud af et dødvande. Den knægt eksploderer i de kommende år. Hvis Rodrygo er lige så god så står vi med verdens stærkeste offensiv. Benzema er manden der kan binde det hele sammen. Bale er verdens bedste indskifter. Asensio er vel stadig det største spanske offensive talent. Det må være muligt at få forløst det talent. Vazquez er Vazques. Vi har ikke brug for Hazard og Dybala har ikke en chance for at komme på holdet. Hvis man ikke kan hente Mbappe så drop forstærkninger til offensiven.
Modric er stadig en af verdens bedste på sine gode dage. Der bliver bare længere imellem de gode dage. Skal man satse på Ceballos eller skal man hente Pogba? Ceballos ligner en spiller der har potentialet til verdensklasse hvis han fik lidt mere fysik på den spinkle krop. Casemiro og Llorente har styr på den defensive midtbane. Kroos virker udbrændt. Måske skal han have lidt konkurrence fra Kovacic og James. Som sædvanlig er Isco jokeren. Vi får se om Isco lykkes med at tilpasse sig holdet eller om han holder fast i at holdet skal tilpasse sig ham. Det er før lykkes ham at spille så godt at Zidane måtte ændre formation.
Reguilon har taget pladsen fra Marcelo som skal genopfinde sig selv for at vinde den plads tilbage. Det ligner et farvel tll en legende. Carvajal og Odriozola har helt styr på højrebacken. Det lader til at man har sikret Militao som back up for Ramos.
Der er et solidt fundament til et mesterhold næste sæson. Og Solari er naturligvis træneren.
Slet.
Du vil ofre alt, hvad der hedder titler, så vi kan købe Hazard?
Fordi hvad er ellers realistisk?
Hvad er garantien for vi vinder noget med Hazard?
Hurtig gennemgang af mit indlæg, så læser jeg tydeligt, at jeg vil tilføre offensiven med 3 nye spillere. Sværere er det altså heller ikke. Du har brugt utrolig meget krudt på at svine mig til på det seneste, så skal vi ikke bare aftale, at vi ikke svarer på hinandens indlæg, hvis ikke tonen kan være anstændig og ikke tage ting ud af kontekst.
Jeg vil gerne ofre denne sæson, hvis det betyder at Perez køber kvalitet. Vi mener det samme om Vinicius - bortset fra jeg slet ikke synes han er god nok som fast starter endnu. Jeg forventer ingenting af ham som 18 årig, og derfor vil jeg utrolig gerne tilføje Hazard til truppen.
Der er ingen garanti med Hazard, men chancen for at holde kvalitet i alle kampe er væsentlig større med ham end uden ham.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
www.marca.com/en/football/real-madrid/20...2704e7f978b45b4.html
Hvad der heller ikke er overraskende er at han fortæller at Bale ikke snakker meget spansk og ikke er en han snakker meget med, selvom han sidder lige ved siden af ham i omklædningsrummet. Efter 5,5 år i klubben, det er sgu da utroligt.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
El Siete skrev: I et kommende interview med Marcelo fortæller han, ikke overraskende, at rygter om Juventus er falske og at han er fuldt ud dedikeret til Real Madrid. Fantastiske nyheder synes jeg.
www.marca.com/en/football/real-madrid/20...2704e7f978b45b4.html
Hvad der heller ikke er overraskende er at han fortæller at Bale ikke snakker meget spansk og ikke er en han snakker meget med, selvom han sidder lige ved siden af ham i omklædningsrummet. Efter 5,5 år i klubben, det er sgu da utroligt.
Marcelo ligner en skygge af sig selv, det gør voldsomt ondt på mig at se. Jeg har ikke tal på hvor mange gange i den her sæson han har stået på backen og snorksovet og ophævet en offside. Før i tiden opvejede hans uovertrufne offensive egenskaber de manglende defensive, men selv i den fase er han nu nærmest usynlig. Jeg er sgu meget i tvivl om han nogensinde kan komme tilbage på det uhørt høje niveau vi ved han har, i hvert fald med Solari som træner.
Bale er bare en joke, det er helt vildt at man ikke har solgt ham endnu. Jeg kan leve med at han ikke snakker så meget, det gør Messi eftersigende heller ikke i Barcelona, men at han nærmest ikke har gjort en indsats for at integrere sig i truppen, det er jo latterligt. At klubben så åbenbart har troet at han pludselig kan blomstre op og blive en leder i truppen alá Ramos eller Ronaldo, det er jo skræmmende.
DC19
Dios skrev: madrid2000 skrev:
Hurtig gennemgang af mit indlæg, så læser jeg tydeligt, at jeg vil tilføre offensiven med 3 nye spillere. Sværere er det altså heller ikke. Du har brugt utrolig meget krudt på at svine mig til på det seneste, så skal vi ikke bare aftale, at vi ikke svarer på hinandens indlæg, hvis ikke tonen kan være anstændig og ikke tage ting ud af kontekst.
Jeg vil gerne ofre denne sæson, hvis det betyder at Perez køber kvalitet. Vi mener det samme om Vinicius - bortset fra jeg slet ikke synes han er god nok som fast starter endnu. Jeg forventer ingenting af ham som 18 årig, og derfor vil jeg utrolig gerne tilføje Hazard til truppen.
Der er ingen garanti med Hazard, men chancen for at holde kvalitet i alle kampe er væsentlig større med ham end uden ham.
Problemet med Hazard er bare at man henter ham 2 år forsent. Drop Hazard og gå all in på Mbappe.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Selv hvis han tiggede Khalifa, så vil han ikke blive solgt. Veratti forsøgte men PSG ledelsen var iskolde - de sælger simpelthen ikke deres stjerner!
Raul7-2880 skrev: Stop nu med Mbappe
Selv hvis han tiggede Khalifa, så vil han ikke blive solgt. Veratti forsøgte men PSG ledelsen var iskolde - de sælger simpelthen ikke deres stjerner!
Stop selv! Alt er tilslag.
Vi mangler en erstatning for Marcelo (også selvom Reguilon er lovende) Isco og Bale skal væk, vi mangler konkurrence i midterforsvaret og vi mangler minimum 1 klassespiller til offensiven.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Dios skrev: We are not going to spend for spending's sake, for example.
Og så kom det jeg frygtede ved vores succes. Det ligger ikke til mig, at håbe på Real ikke får succes, men som jeg skrev i en anden tråd, så vil vores succes denne sæson helt klart ødelægge alt for mig, hvis ikke der bliver købt solidt ind til offensiven.
Han er jo en stor joke når han udtaler som han gør. Der er bare ingen mellemting med Perez. Han er ekstrem på alle tænkelige måder.
Øv siger jeg bare!
Jeg kan ikke lade være med at tænke, at det har noget med et nye stadion at gøre. Florentino har altid set op til Santiago Bernabéu Yeste, og fortællingen om Real Madrid har altid været, at de gennem ejerskabet af det største stadion, kunne genere flere penge end andre klubber, og derfra kom succes.
Lidt konspiratorisk tror jeg at Florentino prøver at gøre sig selv legendarisk i klubben, gennem det nye stadion. Man kan sige er de mange Champions league titler ikke nok. Ikke for Florentino Perez. Det er selvfølgelig lidt gætteri, men ud fra den begrænsende viden jeg kan have omkring dette, er det mit gæt. Så jeg tror han vil finde enhver undskyldning til ikke at bruge penge i øjeblikket. Lidt modsat af hvad han normalt gør:-)
Jeg er også enig med andre der mener, at få Mbappe nu er håbløst. PSG virker totalt kolde i røven overfor al form for pres.
Rogoshin skrev:
Dios skrev: We are not going to spend for spending's sake, for example.
Og så kom det jeg frygtede ved vores succes. Det ligger ikke til mig, at håbe på Real ikke får succes, men som jeg skrev i en anden tråd, så vil vores succes denne sæson helt klart ødelægge alt for mig, hvis ikke der bliver købt solidt ind til offensiven.
Han er jo en stor joke når han udtaler som han gør. Der er bare ingen mellemting med Perez. Han er ekstrem på alle tænkelige måder.
Øv siger jeg bare!
Jeg kan ikke lade være med at tænke, at det har noget med et nye stadion at gøre. Florentino har altid set op til Santiago Bernabéu Yeste, og fortællingen om Real Madrid har altid været, at de gennem ejerskabet af det største stadion, kunne genere flere penge end andre klubber, og derfra kom succes.
Lidt konspiratorisk tror jeg at Florentino prøver at gøre sig selv legendarisk i klubben, gennem det nye stadion. Man kan sige er de mange Champions league titler ikke nok. Ikke for Florentino Perez. Det er selvfølgelig lidt gætteri, men ud fra den begrænsende viden jeg kan have omkring dette, er det mit gæt. Så jeg tror han vil finde enhver undskyldning til ikke at bruge penge i øjeblikket. Lidt modsat af hvad han normalt gør:-)
Jeg er også enig med andre der mener, at få Mbappe nu er håbløst. PSG virker totalt kolde i røven overfor al form for pres.
Santiago Bernabéu de Yeste.
Der er jo ingen der aner hvem du snakker om ellers ;)
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Real HWL skrev:
Dios skrev: madrid2000 skrev:
Problemet med Hazard er bare at man henter ham 2 år forsent. Drop Hazard og gå all in på Mbappe.
Det synes jeg nemlig ikke det er. Hazard er på toppen nu, og er i hans bedste alder. Der er vel 3 måske 4 sæsoner endnu hvor han er på toppen. Vi har brug for kvalitet nu og nogle år frem, og er Vinicius så lovende som det lader til, så vil det passe perfekt med han tager over efter Hazard. Nuvel, så er jeg helt med på, at det er meget nemmere sagt end gjort, og det hele er malet godt rødt.
I mine øjne passer det bare perfekt sammen. Vi skal have en blanding af talent og erfaring. Lige nu har vi ikke mange i den bedste alder, men i starten af deres karriere, og i slutningen af karrieren.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.