Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Sæsonen 2018/2019

Sæsonen 2018/2019 2 måneder 1 uge siden #1333

• Real HWL
  • Real HWL's profilbillede
  • Platin bruger
Dios skrev:
Real HWL skrev:
Dios skrev:
madrid2000 skrev:
Du vil ofre alt, hvad der hedder titler, så vi kan købe Hazard?

Fordi hvad er ellers realistisk?

Hvad er garantien for vi vinder noget med Hazard?

Hurtig gennemgang af mit indlæg, så læser jeg tydeligt, at jeg vil tilføre offensiven med 3 nye spillere. Sværere er det altså heller ikke. Du har brugt utrolig meget krudt på at svine mig til på det seneste, så skal vi ikke bare aftale, at vi ikke svarer på hinandens indlæg, hvis ikke tonen kan være anstændig og ikke tage ting ud af kontekst.

Jeg vil gerne ofre denne sæson, hvis det betyder at Perez køber kvalitet. Vi mener det samme om Vinicius - bortset fra jeg slet ikke synes han er god nok som fast starter endnu. Jeg forventer ingenting af ham som 18 årig, og derfor vil jeg utrolig gerne tilføje Hazard til truppen.
Der er ingen garanti med Hazard, men chancen for at holde kvalitet i alle kampe er væsentlig større med ham end uden ham.

Problemet med Hazard er bare at man henter ham 2 år forsent. Drop Hazard og gå all in på Mbappe.

Det synes jeg nemlig ikke det er. Hazard er på toppen nu, og er i hans bedste alder. Der er vel 3 måske 4 sæsoner endnu hvor han er på toppen. Vi har brug for kvalitet nu og nogle år frem, og er Vinicius så lovende som det lader til, så vil det passe perfekt med han tager over efter Hazard. Nuvel, så er jeg helt med på, at det er meget nemmere sagt end gjort, og det hele er malet godt rødt.
I mine øjne passer det bare perfekt sammen. Vi skal have en blanding af talent og erfaring. Lige nu har vi ikke mange i den bedste alder, men i starten af deres karriere, og i slutningen af karrieren.

Igen, drop Hazard og gå all in på Mbappe. Han er fremtiden. Nu er jeg ikke oppe i Perez hovede, men jeg er sikker på han er enig med mig ;) Hvis han er umulig at hente til sommer, så kan man nøjes med Hazard.
Sidste redigering: 2 måneder 1 uge siden af Real HWL.
The administrator has disabled public write access.

Sæsonen 2018/2019 2 måneder 1 uge siden #1334

• mortenj
  • mortenj's profilbillede
  • Platin bruger
El Siete skrev:
I et kommende interview med Marcelo fortæller han, ikke overraskende, at rygter om Juventus er falske og at han er fuldt ud dedikeret til Real Madrid. Fantastiske nyheder synes jeg.
www.marca.com/en/football/real-madrid/20...2704e7f978b45b4.html

Hvad der heller ikke er overraskende er at han fortæller at Bale ikke snakker meget spansk og ikke er en han snakker meget med, selvom han sidder lige ved siden af ham i omklædningsrummet. Efter 5,5 år i klubben, det er sgu da utroligt.

Jeg vil rigtig gerne læse dette interview i sin fulde længde. Helst på engelsk. Har kun været i stand til at finde dele af det rundt omkring. Nogen der kan være behjælpelig?

Sæsonen 2018/2019 2 måneder 1 uge siden #1335

• asp3200
  • asp3200's profilbillede
  • Platin bruger
Uden for emnet, men kan i ikke lige opdaterer den rygtebørsen så den ikke spammer med 2018 konstant. Såvidt jeg kiggede sidst så er vi i 2019.

Sæsonen 2018/2019 2 måneder 1 uge siden #1336

• Ramos4
  • Ramos4's profilbillede
  • Platin bruger
Bale kan få mellem 4-12 spilledages karantæne for sin fornærmende jubel mod Atletico. Sæsonen lysner så småt.

Sæsonen 2018/2019 2 måneder 1 uge siden #1337

• Real HWL
  • Platin bruger
Når man tænker på hvad fodboldspillere skal finde sig i fra tilskuernes side af, så syntes jeg det er helt på sin plads når spillerne kan give lidt igen når de score. Men lidt spansk har han da lært. Synd at straffe ham for det :)
Sidste redigering: 2 måneder 1 uge siden af Real HWL.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Dios, El Siete, Evden

Sæsonen 2018/2019 2 måneder 1 uge siden #1338

Ramos4 skrev:
Bale kan få mellem 4-12 spilledages karantæne for sin fornærmende jubel mod Atletico. Sæsonen lysner så småt.

Hehe, mellem hans myriade af skader, manglende evne til at tale spansk efter næsten 6 år og nu denne corte de manga som han VED kan udløse karantæne, så er alt omkring Bale jo fuldstændig tragikomisk. Ikke nok med at han ligner en fremmedlegeme rent spillemæssigt efter mange sæsoner på holdet, men ovennævnte ting skriger jo til himlen af en total katastrofe. At han stadig er i Madrid lader jo til at være noget alle er kede af; medspillere, fans, Bale selv, ganske givet også Florentino - kun andre holds tilhængere kan grine over hvor forfærdeligt et match Bale-Real Madrid altid har været og stadig er. Patetisk!
Følgende bruger(e) har sagt tak: Dios, JimmyBroe, Evden

Sæsonen 2018/2019 2 måneder 1 uge siden #1339

• fiatten
  • fiatten's profilbillede
  • Ekspert bruger
et lille indspark til vinicius debatten. udover fine scoringer og masser assist, så har han også tilkæmpet sig til 3-4 straffespark, som faktisk i kampene har været utrolig vigtige, og det er NETOP fordi han går ind og udfordrer. Disse situationer kommer ikke bare ved at 'Kroose' den til siden eller spille den bagud.
Sidste redigering: 2 måneder 1 uge siden af fiatten.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Madrid1998, El Siete, Ramos4

Sæsonen 2018/2019 2 måneder 4 dage siden #1340

• Ramos4
  • Ramos4's profilbillede
  • Platin bruger
Det værste ved situationen pt. er at et mesterskab ikke engang kan rette op på det. Vi skal ind i en periode med mange mesterskab før vi kan vaske den her plet væk. Når man kigger i historiebøgerne om mange år, vil man kunne se et af de ringeste årtier i klubbens historie nogensinde La Liga-mæssigt. Så længe vi ingen filosofi har, ingen strategi og ingen egentlig vision så vil vi blive ved med kun at vinde et mesterskab hist og her. Dagen kommer hurtigt hvor Barcelona overhaler os. Men så kan vi jo lune os med at vi er gode i Europa...

Sæsonen 2018/2019 2 måneder 1 dag siden #1341

• Daniel
  • Daniel's profilbillede
  • Platin bruger
Jeg lytter en del til diverse podcasts til og fra arbejde, hvor Mediano er en af favoritterne. I går smed de så endelig noget Real Madrid-materiale på gaden, hvor de kastede fokus på: "Arven efter Zidane, efterfølgende taktikker og spillerkonstellationer".

www.mediano.nu/oversigt/2019/2/20/arven-...illerkonstellationer

Den er et lyt værd, synes jeg, om end der ikke er noget revolutionerende i deres snak. Det er altid interessant at høre om Real Madrid jo ;-)
Sidste redigering: 2 måneder 1 dag siden af Daniel.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Real HWL

Sæsonen 2018/2019 2 måneder 1 dag siden #1342

• Real HWL
  • Platin bruger
Daniel skrev:
Jeg lytter en del til diverse podcasts til og fra arbejde, hvor Mediano er en af favoritterne. I går smed de så endelig noget Real Madrid-materiale på gaden, hvor de kastede fokus på: "Arven efter Zidane, efterfølgende taktikker og spillerkonstellationer".

Den er et lyt værd, synes jeg, om end der ikke er noget revolutionerende i deres snak. Det er altid interessant at høre om Real Madrid jo ;-)

Ved ikke om du kender det i forvejen, men jeg kan på det kraftigste anbefale "Madrid Magasinet" :)
Sidste redigering: 2 måneder 1 dag siden af Real HWL.

Sæsonen 2018/2019 2 måneder 1 dag siden #1343

• RGBlanco
  • RGBlanco's profilbillede
  • Senior bruger
Real HWL skrev:
Daniel skrev:

Ved ikke om du kender det i forvejen, men jeg kan på det kraftigste anbefale "Madrid Magasinet" :)

Kan kun smide the Managing Madrid podcast i den snak med varme anbefalinger :-)
Følgende bruger(e) har sagt tak: El Siete

Sæsonen 2018/2019 2 måneder 9 timer siden #1344

• Sebberg
  • Sebberg's profilbillede
  • Platin bruger
Daniel skrev:

Så fik jeg hørt det, og det er da rart, at der er lidt fokus på Real Madrid.

Indholdet skifter meget i kvalitet og indsigt. Det er på grænsen til skandaløst, at Jonas Hebo i hele sin analyse af Marcelo slet ikke kommer ind på de dårlige præstationer.

Han argumenterer for, at Marcelo er blevet bænket, fordi Vinicius har brug for en mere defensivt orienteret back, og at Marcelo desuden heller ikke kan bruge sit kombinationsspil lige så meget, når det er Vinicius og ikke Benzema/Ronaldo, der er på kanten.

Begge argumenter er fine, men hans bænkeplads hænger jo alene sammen med, at han har præsteret så dårligt defensivt, at der ikke har været et andet valg. Og det vælger Jonas Hebo ikke at nævne. Der falder kæden af for mig.

Til gengæld er det interessant med deres taktiske analyser i forhold til de forskellige faser i spillet!
Følgende bruger(e) har sagt tak: Daniel
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.