Sæsonen 2018/2019

8 år 1 uge siden #181 af Lukita
Besvaret af Lukita på emne Sæsonen 2018/2019
Ifølge Marca skulle Rodrygo være en done deal, og skulle snart blive offentliggjort. Vi betaler 45 mio. euro for ham, og han kommer som udgangspunkt i sommeren 2019.

Nu har vi brugt samlet 90 mio. euro på Vinícius og Rodrygo, lad os håbe at det betaler sig i fremtiden, og at ledelsen og Lopetegui nu fokuserer på det der virkeligt er brug for, nemlig OMGÅENDE indkøb af verdensklassespillere

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 1 uge siden #182 af Lukita
Achraf Hakimis kontrakt udløber her den 30. juni. Der har været snak om at han skulle udlejes i den kommende sæson, men indtil videre har der absolut intet været omkring hans kontraktsituation. Tror I at klubben lader ham gå på fri transfer? På trods af en svær første sæson har han jo åbenlyst noget råt talent som der har brug for at blive bearbejdet. Men okay, hvis man vil hente Odriozola er der måske ikke de store fremtidsudsigter for ham, det er bare lidt ærgerligt hvis man potentielt kunne tjene nogle penge for ham.

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.

8 år 1 uge siden #183 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæsonen 2018/2019

Lukita skrev: Achraf Hakimis kontrakt udløber her den 30. juni. Der har været snak om at han skulle udlejes i den kommende sæson, men indtil videre har der absolut intet været omkring hans kontraktsituation. Tror I at klubben lader ham gå på fri transfer? På trods af en svær første sæson har han jo åbenlyst noget råt talent som der har brug for at blive bearbejdet. Men okay, hvis man vil hente Odriozola er der måske ikke de store fremtidsudsigter for ham, det er bare lidt ærgerligt hvis man potentielt kunne tjene nogle penge for ham.

Det ville da være fuldstændig vanvittigt hvis han ikke blev forlænget.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin, Lukita

8 år 1 uge siden #184 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 2018/2019
Kan godt være, at teorien er langt ude, men kan man forestille sig, at Ronaldo stopper karrieren efter VM?

Der er flere argumenter faktisk – Han fortalte i hans dokumentar fra 2015, at han ville stoppe karrieren den dag, at han følte han havde vundet alt og ikke følte samme "pressure" mere. Nu har han vundet 5 Ballon d'Or, 5 Champions League, 4 Gyldne Støvler og han har været Champions League topscorer 7 gange. Han har for nyligt endda være ude at sige, at han godt kan se Salah vinde den næste Ballon d'Or. Han har vundet alle kollektive og individuelle titler i England og Spanien. Herudover har han bevist sig i EM, hvor han har vundet EM (første store titel i Portugals historie) og står som alletiders topscorer i både EM-kval og EM-turneringen. Han er samtidig All-time topscorer i Champions League, I Real Madrid og for Portugal. Han er 33 år og skal højst sandsynligt i gang med hans sidste VM-slutrunde – da han vil være 37 år næste gang. EM er om to år, men den har han jo allerede vundet. Læg dertil, at der er lidt dårlig stemning og besværlige forhandlinger mellem Real Madrid/Perez Vs. Ronaldo. Real Madrid går en udfordrende sæson i møde, hvor Lopetegui højst sandsynligt skal bygge et nyt hold op, måske tid til ny epoke. Ronaldo ved vel også godt, at det kun går ned af efter Real Madrid. Der er vel realistisk set også kun PSG tilbage af mulige "ambitiøse" destinationer, dog i en mindre ambitiøs liga. Klubben skal dog sælge ud fremfor at købe denne sommer, for at undgå straf og bøder. Ronaldo er 33 år, med fire børn, som man også skal have i mente.

Kan sommeren mon betyde farvel til Real Madrid, men måske også et farvel til fodbolden?

Edit: Han var også ude i pressen tilbage i februar og fortælle, at han har opnået så meget, at han ville være super glad, hvis han valgte at stoppe karrieren på nuværende.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 8 år 1 uge siden ved Real Madrid.

8 år 1 uge siden #185 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 2018/2019

Real Madrid skrev: Kan godt være, at teorien er langt ude, men kan man forestille sig, at Ronaldo stopper karrieren efter VM?

Der er flere argumenter faktisk – Han fortalte i hans dokumentar fra 2015, at han ville stoppe karrieren den dag, at han følte han havde vundet alt og ikke følte samme "pressure" mere. Nu har han vundet 5 Ballon d'Or, 5 Champions League, 4 Gyldne Støvler og han har været Champions League topscorer 7 gange. Han har for nyligt endda være ude at sige, at han godt kan se Salah vinde den næste Ballon d'Or. Han har vundet alle kollektive og individuelle titler i England og Spanien. Herudover har han bevist sig i EM, hvor han har vundet EM (første store titel i Portugals historie) og står som alletiders topscorer i både EM-kval og EM-turneringen. Han er samtidig All-time topscorer i Champions League, I Real Madrid og for Portugal. Han er 33 år og skal højst sandsynligt i gang med hans sidste VM-slutrunde – da han vil være 37 år næste gang. EM er om to år, men den har han jo allerede vundet. Læg dertil, at der er lidt dårlig stemning og besværlige forhandlinger mellem Real Madrid/Perez Vs. Ronaldo. Real Madrid går en udfordrende sæson i møde, hvor Lopetegui højst sandsynligt skal bygge et nyt hold op, måske tid til ny epoke. Ronaldo ved vel også godt, at det kun går ned af efter Real Madrid. Der er vel realistisk set også kun PSG tilbage af mulige "ambitiøse" destinationer, dog i en mindre ambitiøs liga. Klubben skal dog sælge ud fremfor at købe denne sommer, for at undgå straf og bøder. Ronaldo er 33 år, med fire børn, som man også skal have i mente.

Kan sommeren mon betyde farvel til Real Madrid, men måske også et farvel til fodbolden?

Det er jo derfor han gang på gang siger, at han vil spille til han bliver 42.

8 år 1 uge siden #186 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæsonen 2018/2019

madrid2000 skrev:

Real Madrid skrev: Kan godt være, at teorien er langt ude, men kan man forestille sig, at Ronaldo stopper karrieren efter VM?

Det er jo derfor han gang på gang siger, at han vil spille til han bliver 42.

Jeg tror også, han stopper - og den med 42 - den underbygger vel bare fortællingen om at stoppe på toppen. "Jeg kunne godt fortsætte, men ..."

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

8 år 6 dage siden #187 af Lukita
Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig at Ronaldo stopper karrieren efter VM. Vi snakker om den måske mest ærgerrige og sultne spiller i verdenshistorien, som konstant hungrer efter at score mål, vinde kampe og trofæer, og udvikle sig selv. Efter en kamp her i foråret hvor Ronaldo var på sit højeste, viste Per Frimann nogle klip fra tidligere på sæsonen, hvor Real førte stort i slutningen af nogle forskellige kampe. Alligevel fandt han eksempler med Ronaldo, som ved to forskellige indlæg først kaster sig ind i en hovedstødsduel med en forsvarsspiller og en fremadstormende målmand, og et andet klip hvor han kaster sig frem og header til bolden i hoftehøjde, og efterfølgende bliver sparket i hovedet. Han argumenterede for at det vidner om en spiller der fortsat er så sulten efter mål, og det er jeg helt enig i.

Som 33-årig træder han et par meter tilbage, springer op og saksesparker bolden i mål, med sin fod hængende 2,5 meter oppe i luften, og resten af kroppen i halvanden meters højde. Den mand er langt fra færdig, og han stopper med garanti ikke karrieren. Om han fortsætter i Real (hvilket jeg tror han gør) kan ingen af os dog vide.

Sidste redigering: 8 år 6 dage siden ved Lukita.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

8 år 6 dage siden #188 af nono
Besvaret af nono på emne Sæsonen 2018/2019
Griezmann med årets mediestunt - et stort anlagt pressemøde om "sin beslutning"... Han meddelte at han *drumroll* ikke foretager sig noget som helst og bliver i Atl. Madrid. Men fint at Barcelona ikke gaflede ham.

Jeg er desuden forundret over Thiago-rygtet. Fantastisk spiller? Helt klart, men skal Modric virkelig allerede slagtes? Julen elsker jo Casemiro så det er svært at se hvem der bliver taberen i det spil.. Endnu mere mystisk bliver det når man tænker på hvor stor fan af Isco Julen er - Det bliver under alle omstændigheder svært både at få plads til Kroos, Modric, Case, Isco, Thiago, (Asensio).... Og stakkels Kovacic - verdens bedste reservespiller. Havde håbet at han skulle være Modric' arvtager.

8 år 6 dage siden #189 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Sæsonen 2018/2019
Har mistet vanvittigt meget for Griezmann, sikke da noget fis at spilde alles tid på den måde.
Det er ren Ronaldo gøgleri det der, føj

Thiago er en fantatisk spiller, men er han ikke meget skadet?

8 år 6 dage siden #190 af Lukita
Så blev Rodrygo officiel, ankomst i sommeren 2019. Pris omkring 45 mio. euro må vi formode, og Alisson er på vej til en pris mellem 60-65 mio. euro siger AS. Omkring 100-110 mio. euro brugt, hvor meget har vi mon tilbage til de massive indkøb vi skal have til offensiven?

8 år 6 dage siden #191 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 2018/2019

Lukita skrev: Så blev Rodrygo officiel, ankomst i sommeren 2019. Pris omkring 45 mio. euro må vi formode, og Alisson er på vej til en pris mellem 60-65 mio. euro siger AS. Omkring 100-110 mio. euro brugt, hvor meget har vi mon tilbage til de massive indkøb vi skal have til offensiven?

Jeg tror godt vi kan forvente, at Isco, Asensio, Ronaldo, Benzema og Lucas er en del af offensiven næste år. Så der mangler vel "kun" en erstatning for Bale og så en konkurrent til Benzema. Det er måske endda én spiller for mange (7 til 3 pladser).

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 8 år 6 dage siden ved Real Madrid.

8 år 6 dage siden #192 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 2018/2019
Hvilke position spiller Rodrigy på?

Hvorfor køber vi børn?

Køb nu verdenstjerner.

Leveret af Kunena Forum