Sæsonen 2018/2019

7 år 3 måneder siden #1369 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 2018/2019
Sidste Bale var sur scorede ham 2 mål mod Liverpool i CL finalen (jo der var hvis lidt målmandsdrop involveret). Han skal selvfølgelig være fortid i klubben, men man kan jo altid håbe på at en sur/vred Bale viser noget mod og aggressivitet.

Vi bliver nød til at hente en centerforsvar mere - Nacho spiller simpelthen af lort og har gjort det længe.
Sidste redigering: 7 år 3 måneder siden ved Kiwes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #1370 af SaabyDK
Besvaret af SaabyDK på emne Sæsonen 2018/2019
Jeg så ikke kampen i dag. Hvad skete der med Bale i dag?

Zidane is love, Zidane is life.

7 år 3 måneder siden #1371 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 2018/2019

henrikcomn skrev:

Hansen skrev:

Zyconith skrev:

henrikcomn skrev: Nøj hvor er Lucas og Benzema ringe! (ligesom de sidste 2 kampe).
De ligner efterhånden sig selv igen. Utroligt at alt offensivt skal komme fra en 18 årig

De spiller bare godt de to. Hold din snut;)

Isco? Er han skadet eller...?

De spiller fint - ikke godt :-). De bidrager defensivt, men vi har ikke noget offensivt. Udover hovedstødet fra Benz, hvad har vi set fra Vazquez og Benzema offensivt?

De spiller ikke godt - men helt ok.

Jeg håber fandme du joker!!!

Jeg kan ikke huske at jeg har set et dårligere spillende Real Madrid, sæsonen taget i betragtning, i min tid som fan (siden 2002).

Ingen kvalitet ingen gejst, ingen iver.

Bare det faktum at holdets stjerne hedder Benzema, at Lucas spiller sammen med den 18 årige knægt imens Isco, Asensio og Bale sidder på bænken. Det er skræmmende at de tilsyneladende er dårligere end Lucas, som måske er en arbejdshest, men ikke meget mere. Denne sæson kan kun slutte så hurtigt som muligt. Det er ikke til at holde ud.

Der skal en total udrensning til, så Real kan få noget vilje, dynamik og kreativitet ind i spillet igen.

Syntes du ikke Isco, Asensio og Bale har fået deres chancer? Det er ikke fordi de har bidraget med særlig meget i år da de havde chancen.

7 år 3 måneder siden #1372 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæsonen 2018/2019

Kiwes skrev: Sidste Bale var sur scorede ham 2 mål mod Liverpool i CL finalen (jo der var hvis lidt målmandsdrop involveret). Han skal selvfølgelig være fortid i klubben, men man kan jo altid håbe på at en sur/vred Bale viser noget mod og aggressivitet.

Vi bliver nød til at hente en centerforsvar mere - Nacho spiller simpelthen af lort og har gjort det længe.

Fint så, hvordan kan man bibeholde/forøge hans utilfredshed... ?!
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

7 år 3 måneder siden #1373 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 2018/2019

SaabyDK skrev: Jeg så ikke kampen i dag. Hvad skete der med Bale i dag?

No solo soy perfecto, también soy Madridista

7 år 3 måneder siden #1374 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 2018/2019
Hvis man tror tingene er dårlig nu, så skal man huske, hvordan det så ud med Isco og Asensio.
Så jeg har ingen sympati med de to. Specielt egoisten Asensio!
Hvis de havde respekt for deres startplads uge efter uge og leverede og kæmpede, så var vi ikke 9 point bagud.

7 år 3 måneder siden #1375 af Kiwes

mohbar skrev:

Kiwes skrev: Sidste Bale var sur scorede ham 2 mål mod Liverpool i CL finalen (jo der var hvis lidt målmandsdrop involveret). Han skal selvfølgelig være fortid i klubben, men man kan jo altid håbe på at en sur/vred Bale viser noget mod og aggressivitet.

Fint så, hvordan kan man bibeholde/forøge hans utilfredshed... ?!

Lad ham starte på bænken og komme ind i de sidste 20-25 min,

7 år 3 måneder siden #1376 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Sæsonen 2018/2019
Tak for alt Bale, men det der gider jeg fanme ikke se på... Perez gør vel klogest i at holde ham ude af spil og væk fra golfbanerne så han ikke risikerer en skade, for at beskytte sin investering bedst muligt.

Jeg forstår intet af at Pedro 2 skal spille hver eneste kamp, ja han arbejder hårdt defensivt, men han er jo nærmest aldrig farlig. Han er heller ikke specielt ung.. Så gerne man prøvede Asensio til højre, vi ved hvilket tordenvejr der sidder i den venstre hvis han gider... Det er uambitiøst.

For halvandet år siden var alle Barcas fans misundelige på perspektiverne i Real, alle de juveler vi havde, samt etablerede kæmpeprofiler. Hvad fanden er der sket.. Der er jo ingen der gider længere.. Isco, Asensio, Marcelo, Bale og Ceballos spiller nærmest slet ikke, Varane, Kroos og Carvajal spiller af helvedes til.. Det er nærmest kun Ramos, Casemiro, Modric, Benzema og Jr. i hele truppen der virker til de gider vinde kampe
Sidste redigering: 7 år 3 måneder siden ved JesperA.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

7 år 3 måneder siden #1377 af Kiwes
Gårdagens kamp viste endnu engang at vi har problemer med at kontroller spillet på midtbanen, når vi møder et hold der ikke bare stiller sig ned. Trænerstaben bliver nød til at kigge/analysere nærmere på dette - for det kan ikke fortsætte sådan. Jeg skal ikke kunne sige hvad ligger til grunde for det, men jeg kunne godt ønske at vi hev Kroos på bænken og gav Cebellos, ja måske endda Valverde, chancen i stedet. I mine øjne bidrager Kroos minimalt til det offensive såvel som defensive. Joh han kan måske spille en bold til siden, men han scorer ingen mål, trækker sig fra næsten alle nærkampe og er langsom som bare fanden.
Sidste redigering: 7 år 3 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE, Jonas

7 år 3 måneder siden #1378 af Batmajn

7 år 3 måneder siden #1379 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæsonen 2018/2019

Kiwes skrev: Gårdagens kamp viste endnu engang at vi har problemer med at kontroller spillet på midtbanen, når vi møder et hold der ikke bare stiller sig ned. Trænerstaben bliver nød til at kigge/analysere nærmere på dette - for det kan ikke fortsætte sådan. Jeg skal ikke kunne sige hvad ligger til grunde for det, men jeg kunne godt ønske at vi hev Kroos på bænken og gav Cebellos, ja måske endda Valverde, chancen i stedet. I mine øjne bidrager Kroos minimalt til det offensive såvel som defensive. Joh han kan måske spille en bold til siden, men han scorer ingen mål, trækker sig fra næsten alle nærkampe og er langsom som bare fanden.

Vildt at man stadig kan mene dette om Kroos. Er sikker på at han er den sidste som hans holdkammerater ville være foruden. Han giver ro og stabilitet som ingen anden på den midtbane.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 7 år 3 måneder siden ved Zyconith.

7 år 3 måneder siden #1380 af Kiwes

Zyconith skrev:

Kiwes skrev: Gårdagens kamp viste endnu engang at vi har problemer med at kontroller spillet på midtbanen, når vi møder et hold der ikke bare stiller sig ned. Trænerstaben bliver nød til at kigge/analysere nærmere på dette - for det kan ikke fortsætte sådan. Jeg skal ikke kunne sige hvad ligger til grunde for det, men jeg kunne godt ønske at vi hev Kroos på bænken og gav Cebellos, ja måske endda Valverde, chancen i stedet. I mine øjne bidrager Kroos minimalt til det offensive såvel som defensive. Joh han kan måske spille en bold til siden, men han scorer ingen mål, trækker sig fra næsten alle nærkampe og er langsom som bare fanden.

Vildt at man stadig kan mene dette om Kroos. Er sikker på at han er den sidste som hans holdkammerater ville være foruden. Han giver ro og stabilitet som ingen anden på den midtbane.

Vi må åbenbart se meget forskelligt på det. Synes ikke vi har haft meget "ro og stabilitet" på midtbanen længe :).

Leveret af Kunena Forum