Sæsonen 2018/2019

5 år 10 måneder siden #193 af Lukita
Besvaret af Lukita på emne Sæsonen 2018/2019

Jeg tror godt vi kan forvente, at Isco, Asensio, Ronaldo, Benzema og Lucas er en del af offensiven næste år. Så der mangler vel "kun" en erstatning for Bale og så en konkurrent til Benzema.


Hvis du med konkurrent til Benzema mener en der skal erstatte ham i startopstillingen, så ja. Om det bliver et indkøb af en ny verdensklasse angriber, eller en verdensklasse kantspiller så man kan rykke Ronaldo på toppen, er vel underordnet, men Benzema skal udskiftes. Alternativet kunne måske være at give Asensio pladsen permanent på kanten, men der skal nok hentes noget, så der har vi potentielt det første indkøb af en verdensstjerne. Bale bør også sælges, og også her skal vi finde ud af hvem der skal hentes for at erstatte ham. Lucas har spillet en god sæson, men virker bare ikke til at være god nok til at være fast starter, han er bedst som indskifter, og så et par kampe fra start her og der.

Det er derfor der skal kalkuleres med 1-2 verdensklasse indkøb til offensiven, og det bliver spændende at se hvem der kommer ind. Der skal i hvertfald handles.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 10 måneder siden #194 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 2018/2019

madrid2000 skrev: Hvilke position spiller Rodrigy på?

Hvorfor køber vi børn?

Køb nu verdenstjerner.


Venstre kant

Fremtidsinvestering

Det kommer

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 10 måneder siden #195 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 2018/2019

madrid2000 skrev: Hvilke position spiller Rodrigy på?

Hvorfor køber vi børn?

Køb nu verdenstjerner.


>Hvad er der galt i at købe kommende verdenstjerner? Sådan som market er idag, er det bedre at købe dem unge og selv gøre dem til stjerner.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 10 måneder siden #196 af Fernando M.
Besvaret af Fernando M. på emne Sæsonen 2018/2019
Ved ikke om nogen her har adgang til JP, men meget sjov klumme fra DAVID NIELSEN om hvorfor Benz er verdens bedste angriber uanset om han laver sine mål eller ej.

jyllands-posten.dk/protected/premium/spo...r-ikke-er-med-til-vm

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 10 måneder siden #197 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Sæsonen 2018/2019
Jeg ville rigtig gerne læse artiklen færdig men jeg har virkelig ikke lyst til at donere 1kr til JP....
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 10 måneder siden #198 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Sæsonen 2018/2019
Mener det var Zyconith der meget gerne ville have at vi hentede Rui Patricio, men han har signet med Wolves nu. Endnu en portugiser til Wolves. De må være glade for deres forhold til Jorge Mendes, der i bund og grund er skyld i at de er i PL næste sæson. Halvdelen af deres hold er vel hans spillere efterhånden?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 10 måneder siden #199 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2018/2019

Fernando M. skrev: Ved ikke om nogen her har adgang til JP, men meget sjov klumme fra DAVID NIELSEN om hvorfor Benz er verdens bedste angriber uanset om han laver sine mål eller ej.

jyllands-posten.dk/protected/premium/spo...r-ikke-er-med-til-vm


Det lyder helt vildt. Kan du komme med nogle citater?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 10 måneder siden #200 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæsonen 2018/2019

Jbner skrev: Mener det var Zyconith der meget gerne ville have at vi hentede Rui Patricio, men han har signet med Wolves nu. Endnu en portugiser til Wolves. De må være glade for deres forhold til Jorge Mendes, der i bund og grund er skyld i at de er i PL næste sæson. Halvdelen af deres hold er vel hans spillere efterhånden?


Plus Ruben Neves, Jota, Ivan Cavaleiro, Costa, Rafa Mir Vinagre, +... Holdet er spækket med talent.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #201 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sæsonen 2018/2019
Jeg ved at jeg sikkert bare utålmodig - der er VM igang og Lopetegui er først lige er kommet til for en uge siden. MEN at høre at de navne der nævnes mest i spansk presse pt er Fekir og en ukendt ukrainsk målmand det giver mig simpelthen næsten mareridt. Hvis det viser sig at klubben igen igen IGEN overser at få skiftet alvorligt ud blandt nogle af de etablerede navne, så ved jeg simpelthen snart ik hva jeg ska gøre. Få nu hentet nogle af superspillere der for alvor ville ku gøre en forskel på vores hold. En klassekeeper og et par ordentlige kanoner til offensiven og så farvel til Benz og Bale.

Men det ender nok med at alle ska ha ENDNU en chance nu hvor vi har fået ny træner - så blir jeg altså umådelig træt!!
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Lukita

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #202 af PMO
Besvaret af PMO på emne Sæsonen 2018/2019

Siempre fiel skrev: Jeg ved at jeg sikkert bare utålmodig - der er VM igang og Lopetegui er først lige er kommet til for en uge siden. MEN at høre at de navne der nævnes mest i spansk presse pt er Fekir og en ukendt ukrainsk målmand det giver mig simpelthen næsten mareridt. Hvis det viser sig at klubben igen igen IGEN overser at få skiftet alvorligt ud blandt nogle af de etablerede navne, så ved jeg simpelthen snart ik hva jeg ska gøre. Få nu hentet nogle af superspillere der for alvor ville ku gøre en forskel på vores hold. En klassekeeper og et par ordentlige kanoner til offensiven og så farvel til Benz og Bale.

Men det ender nok med at alle ska ha ENDNU en chance nu hvor vi har fået ny træner - så blir jeg altså umådelig træt!!


Jeg tror, og det baserer jeg på at der ikke er sket noget vildt siden 2014, at økonomien ikke er så stærk som man måske går og tror. Med triumferne de seneste år samt salg af spillere, burde der være penge nok til at man kan holde trit med toppen. Men sidste år glippede Mbappé og året før De Gea - mest pga penge. Betal nu bare for kvaliteten og drop at hente tvivlsom kvantitet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #203 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæsonen 2018/2019

Siempre fiel skrev: Jeg ved at jeg sikkert bare utålmodig - der er VM igang og Lopetegui er først lige er kommet til for en uge siden. MEN at høre at de navne der nævnes mest i spansk presse pt er Fekir og en ukendt ukrainsk målmand det giver mig simpelthen næsten mareridt. Hvis det viser sig at klubben igen igen IGEN overser at få skiftet alvorligt ud blandt nogle af de etablerede navne, så ved jeg simpelthen snart ik hva jeg ska gøre. Få nu hentet nogle af superspillere der for alvor ville ku gøre en forskel på vores hold. En klassekeeper og et par ordentlige kanoner til offensiven og så farvel til Benz og Bale.

Men det ender nok med at alle ska ha ENDNU en chance nu hvor vi har fået ny træner - så blir jeg altså umådelig træt!!

Endnu en chance? Har de ikke grebet chancen da?

Vi har lige vundet Champions League. Man kan argumentere for at man skal igangsætte et generationsskifte, men det er da for dumt at snakke om skuffelser. Et køb af Fekir vil da netop fortælle en historie om at man ønsker at forstærke bredden, så man kan være mere konkurrencedygtig i flere turneringer.

Jeg tror at trænerskiftet kan bevæge holdet mod endnu flere ideer ala det vi ser hos Spanien lige nu, og det har vi jo mange af spillerne til. Hele den bagerste kæde plus målmand, vores vante trio på midten, en Isco der forhåbentlig bliver en nøgle nu og så har vi endnu ikke nævnt den vanvittige bomber, som holdet har. Fekir tror jeg passer godt ind i sådanne planer selvom jeg ikke som udgangspunkt ser ham som en starter i en eventuel CL-finale, men der skal bruges en hel trup.
Sidste redigering: 5 år 9 måneder siden ved Brylle.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #204 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sæsonen 2018/2019

PMO skrev:

Siempre fiel skrev: Jeg ved at jeg sikkert bare utålmodig - der er VM igang og Lopetegui er først lige er kommet til for en uge siden. MEN at høre at de navne der nævnes mest i spansk presse pt er Fekir og en ukendt ukrainsk målmand det giver mig simpelthen næsten mareridt. Hvis det viser sig at klubben igen igen IGEN overser at få skiftet alvorligt ud blandt nogle af de etablerede navne, så ved jeg simpelthen snart ik hva jeg ska gøre. Få nu hentet nogle af superspillere der for alvor ville ku gøre en forskel på vores hold. En klassekeeper og et par ordentlige kanoner til offensiven og så farvel til Benz og Bale.

Men det ender nok med at alle ska ha ENDNU en chance nu hvor vi har fået ny træner - så blir jeg altså umådelig træt!!


Jeg tror, og det baserer jeg på at der ikke er sket noget vildt siden 2014, at økonomien ikke er så stærk som man måske går og tror. Med triumferne de seneste år samt salg af spillere, burde der være penge nok til at man kan holde trit med toppen. Men sidste år glippede Mbappé og året før De Gea - mest pga penge. Betal nu bare for kvaliteten og drop at hente tvivlsom kvantitet.


Enig, jeg tror faktisk heller ik der er så mange penge som man ku håbe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum